Jump to content

Photo

Eurovision Song Contest 2007


  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#26 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 12 May 2007 - 20:27

OT, är det du som är annonym, XC? Varför?
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#27 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 12 May 2007 - 20:43

*Suck* Inte nu igen. Ibland får jag för mig att logga in som anonymt när jag bara skall göra en snabbkoll från en annan dator än min egen. Och eftersom jag aldrig loggar ut på min egen så ligger anonymiteten kvar. :rolleyes: Skall fixa det. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#28 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 12 May 2007 - 21:52

*trumvirvel*

XCs komentarer efter kvällens 24 deltagare:
01. Bosnia and Herzegovina - Marija Šestic' - Rijeka Bez Imena (River Without A Name)
Fin röst. Hemsk klänning. Vem kläckte idén med mossgröngul balettljol? En ballad som påminner en del om vad Streisand brukar brista ut i. [OK]

02. Spain - D'NASH - I Love You Mi Vida (I Love You My Darling)
Ganska välsynkronerat pojkband - komplett med kritvita kläder. Ganska hysterisk låt. Får mig att inse vad bra Las Ketchup verkligen var förra året. [Dålig]

03. Belarus Dmitry Koldun - Work Your Magic
Modigt med tjejer som dansar iförd kostym och polo... :P Störande brytning. Känns lite tjatig. [OK]

04. Ireland - Dervish - They Can't Stop The Spring
Normalt gillar jag den här typen av musik. Men låter inte det här en smula ... falskt? [Dålig]

05. Finland - Hanna Pakarinen - Leave Me Alone
Finland satsar på pyroteknisk knockout i år också. :P Halvhyffsad låt - kanske lite tjatig. Klassiskt scenframträdande. [OK]

06. FYR Macedonia - Karolina - Mojot Svet - My World
Tråkig i torsdags - fortfarande tråkig. [Dålig]

07. Slovenia - Alenka Gotar - Cvet Z Juga (Flower Of The South)
Gillar den, synd att jag inte förstår ett jota av texten bara. :P Opera, utanför operan, kan vara hur bra som helst. Det här för tankarna till Sarah Brightman, och snäppet längre in. [OK]

08. Hungary - Magdi Rúzsa - Unsubstantial Blues
Popballad? Vet inte vad man skall kalla den här stilen. Känner igen manéret i låten lite, men vet inte varifrån. En av de åtar som jag faktiskt övervägde att rösta på i torsdags. [OK]

09. Lithuania - 4Fun - Love Or Leave
Trååååkiiiig. [Dålig]

10. Greece - Sarbel - Yassou Maria (Hello Maria)
Fartfylld. Trallvänlig. Men oengagerande och killens kläder är verkligen ur synk med tjejernas. (Grå joggingdress med lite glitter på - är det snyggt det?). [OK]

11. Georgia - Sopho - Visionary Dream
SFN's egna lilla bidrag! :lol: Skrickig, hysterisk och jag inser nu när jag läser listan att den faksitkt är på engelska - märks inte. [Dålig]

12. Sweden - The Ark - The Worrying Kind
*censur*

13. France - Les Fatals Picards - L'Amour À La Française (Love - The French Way)
Frankrike överger balladerna! :o En korsning mellan pop, franska, engelska och hysterisk rosa som säkert går hem hos en del. [OK]

14. Latvia - Bonaparti.lv - Questa Notte (Tonight)
Ogillade den i torsdags... det har inte ändrat sig mycket. 6 Letter som sjunger på italienska utan att kunna italienska... Favorit? Baccara gjorde det bättre... [Dålig]

15. Russia - Serebro - Song #1
Ryskor i skoluniform... var har jag hört om det förrut? :P Hyffsad låt, lite rockig pop, som vagt känns igen. Inget som jag skulle betala för dock. [OK]

16. Germany - Roger Cicero - Frauen Regier'n Die Welt (Women Rule The World)
Swing är inte riktigt min grej, men det är inget jag flyr radio/tv för heller. [OK]

17. Serbia - Marija Šerifovi´c - Molitva (Prayer)
Gillar den, kan inte hjälpa det. Det här är väl så pass näta klassisk schlager vi kommer numera. Tror det hade funkat ännu bättre på engeska. [OK]

18. Ukraine - Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai
Den levande diskobollen! Lockar fram ett leende med framträdandet men låten är desto sämre. Det här är en kille som vill göra avtryck i historien - inte vinna tävlingen. [OK]

19. United Kingdom - Scooch - Flying the Flag (For You)
Mjä. Jag vet inte... Trallvänlig men grymt enformig. [OK]

20. Romania - Todomondo - Liubi, Liubi, I Love You (Love, Love, I Love You)
Asynkron plojlåt. Låtens höjdpunkt: den akustiska gitarren. 6 språk? Vem bryr sig? [Dålig]

21. Bulgaria - Elitsa Todorova and Stoyan Yankoulov - Water
Enformig, jag skulle antagligen gillat den om det inte vore för att den är aningen skrikig... och sången matchar inte låten... [OK]

22. Turkey - Kenan Dog(ulu - Shake It Up S,ekerim (Shake It Up Sweetheart)
Låten påminner en hel del om Sartabs "Every Way I Can", men den är lika bra...

23. Armenia - Hayko - Anytime You Need
Låtens inledning ger kvällens Xena-faktor. Annars så är det en ganska småtråkig ballad med en kille med en ganska trevlig röst. [Dålig]

[b]24. Moldova - Natalia Barbu - Fight

Gillar låten, men stör mig något så otroligt på sångerskans byxor... hände det en olycka? Hade de inte råd med hela byxan? [OK]

Tomten?!? Det skall till finnara och komma på något dyligt. :P

Mina röster föll på låt 7 och låt 8.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#29 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 12 May 2007 - 22:17

Mjolles favoriter (för att uttrycka det starkt):

Irland - jag är svag för folklore men den saknade det *oomph* en låt i den här tävlingen bör ha.

Frankrike - kul utan att vara överdrivet bombastiskt.

Bulgarien - jag gillar både etno och trance och därför blir den automatiskt bättre än resten. Ingen höjdare dock.

#30 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 12 May 2007 - 22:17

11. Georgia - Sopho - Visionary Dream
SFN's egna lilla bidrag! :lol:

Hade jag inte nämnt det ;) :P
:lol2:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#31 Supertreck

Supertreck

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,113 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrtälje

Posted 12 May 2007 - 22:19

Beklagligt nog sitter jag kvar i 50 - 60 - 70 och något 80-talet.

Jag tycker att allt princip nästan låter likadant med enkla komp och dagens musik är det typiska att babbla på så
mycket det går utan något uppehåll i sången. Kollektiv spegel-representation verkar evolutionen vara idag och brassa på med
massvis med instrument så sången knappast hörs.

Tänk er tillbaks i tiden på riktiga unika artister som skiljer sig stort med varann
Elvis presley, Fats domino, Gene Vincent, Little Richard , Jerry Lee Lewis, Bob Dylan, Beatles, Rolling Stone
Carl Perkins, Beach Boys, --- och så vidare -->

#32 Darth Wiggy

Darth Wiggy

    Captain

  • Members
  • 458 posts
  • Location:Helsingborg
  • Interests:Film, musik, star wars replicas, damer

Posted 12 May 2007 - 22:23

Vet inte vad som var sämst: alla clowner eller fjollor.
Posted Image

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way! Posted Image

#33 Thinice

Thinice

    Captain

  • Members
  • 567 posts
  • Interests:Sci-fi i alla dess former, historia (1700-talet, Hellenism, möbeldesign), musik, hockey givetvis...

Posted 12 May 2007 - 22:53

Dom försöker få mig engagerad bakom mig här mina rumskamrater, men jag håller mig neutral... Går väl sisådär för Sverige vad jag förstår? :D
Climbing to the Moon...

#34 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 12 May 2007 - 22:53

Bulgarien. :D Får massor av småpoäng plus en del stora. Rysslands låt tycker jag är sämst. Buu till alla fd rysstater som röstar 12 p.

Verkar som Sverige får kvala nästa år. Är det alla länder i Europa som röstar??

Andre Pops :lol:
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#35 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 12 May 2007 - 23:14

Sverige får kvala nästa år... jaja... det är väl ingen brist egentligen. Tycker annars att the Ark förtjänade en lite bättre plats än så. Dock så gillar jag vinnarlåten - synd att den inte fanns i engelsk vinnar version åtminstone. :( Nåja - lär väl dyka upp översättningar så smånigom. :)

GG: Alla länder som deltagit i år - dvs alla finalländer och resterade länder från semin. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#36 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 12 May 2007 - 23:19

:huh: Det var bland det sämsta jag någonsin hört.
Såg slutet av röstningen och vilka som vann.

Sverige får kvala :o tillsammans med alla andra västeuropeiska länder förutom Grekland verkar det som nästa år. (Då räknar jag bort de sk. 'stora' länderna som alltid är med)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#37 Walker

Walker

    Rear Admiral

  • Aktiv member
  • 3,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dodge City

Posted 12 May 2007 - 23:23

Vilken fantastisk Öst-Europa-Festival! Hardcore-fans av östeuropeiskt populärmusik måste haft en riktigt högtidsstund :lol:

Tack Gorbatjov för att du rev järnridån så att vi alla idag kan njuta av dessa mästerverk ;) . Nästa år hoppas jag Kazachstan är med och vinner hela skiten. Tänk er Borat som programledare för 2009 års Eurovision. Vilken höjdare!! :lol:

#38 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 12 May 2007 - 23:35

OK, det är någon som är ute och skjuter raketer just nu :huh:
Kan det vara en Serb som firar vinsten? ;)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#39 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 13 May 2007 - 00:09

Okej, de låtar som jag tyckte var godkända (och återges i ordning från sämst till bäst.

17. Serbia - Marija Šerifovi´c - Molitva (Prayer) - Okej låt, trots man inte förstod ett dugg. Pluspoäng om det stämmer att det är en lesbisk kampsång ;)
19. United Kingdom - Scooch - Flying the Flag (For You) - Typisk Hits for Kids-låt. Inte konstigt blir den en av de bättre låtarna, med tanke på hur mycket skräp det bara.
04. Ireland - Dervish - They Can't Stop The Spring - Dålig/otydlig engelska dock och där sjönk låten.
21. Bulgaria - Elitsa Todorova and Stoyan Yankoulov - Water - ME like the trancy! :thumbsup:
15. Russia - Serebro - Song #1 - Tatu +1 ;) Sämre dock, men helt okej.
05. Finland - Hanna Pakarinen - Leave Me Alone - Bästa låten i startfältet.

Och så förstås:

12. Sweden - The Ark - The Worrying Kind - Bäst - men utan tävlan.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#40 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 13 May 2007 - 00:18

rofl @ Walker. :D

Britterna verkar inte ens ge fasen i vilket, då de varje gång skickar de mest chanslösa numren man kan tänka sig. Fjolårets smågillade jag visserligen personligen (den rappande snubben med sin kör av sockersöta skolflickor) men det hade inte en snöbolls chans i helvetet att vinna. Det hade inte årets fiasko heller. Förmodligen väljer de med omsorg att eländet inte ska hamna på deras ö. :lol:

Det hade kanske gått bättre för Sverige om Ola Salo hade tonat ner homovibbarna lite. Men vem bryr sig, den här tävlingen var kanske någorlunda respektabel en gång men det var nog före min tid. När Ukrainas UFO-freakshow kommer tvåa känns det som om rätt få tar grejen på minsta allvar. Nog var det bättre förr, som Supertreck säger. ;)

#41 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 13 May 2007 - 00:58

Nästa år hoppas jag Kazachstan är med och vinner hela skiten. Tänk er Borat som programledare för 2009 års Eurovision. Vilken höjdare!! :lol:

:lol: Då skulle t.o.m jag kolla. Fast Kazachstan tillhör väl tyvärr inte Europa...

Edited by Wylie Times, 13 May 2007 - 01:00.

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#42 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 13 May 2007 - 01:05

Fast Kazachstan tillhör väl tyvärr inte Europa...

Sen när har det varit ett hinder för att vara med i ESC? ;)

#43 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 13 May 2007 - 02:30

Det kanske det inte är, jag bara antog att det var så. Jag är ingen ESC expert....

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#44 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 13 May 2007 - 03:07

Fy fan säger jag bara. Detta var sista gången jag ser på ESC. När alla de bästa låtarna hamnar längre ner på listan och skräpet kommer längst upp... och dessutom vinner.
Ukrainas, som var värst, var ett löjligt ploj och bara gjorde narr av hela grejen.

Detta var vekligen groteskt hemskt. En fars rakt igenom där de sämsta och konstigaste hyllades som någon sorts parodi.
Hur mycket ska vi slå vad om att Serbien vann pga att de sjöng en Lesbisk kampsång? (Jag har inget mot Lesbiska, vill bara klargöra det)

Nej, aldrig mer. ESC är död. RIP!

Edited by Crusader, 13 May 2007 - 03:13.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#45 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 13 May 2007 - 04:41

*läser expressen.se och aftonbladet.se*

Svenskarna är verkligen dåliga förlorare ibland.. :P

Nåt bidrag som slog den här i år?


//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#46 Reifu

Reifu

    Commander

  • Members
  • 189 posts
  • Location:Borås

Posted 13 May 2007 - 07:53

Sverige var imho inte på långa vägar bäst, även om svenskarna naturligtvis fått för sig det. ;)

Min favorit var helt klart 05. Finland - Hanna Pakarinen - Leave Me Alone. Jag är å andra sidan ganska svag för hårdrock med bra kvinnliga sångerskor (Nightwish, Evanescence etc) så det var väl inte helt oväntat. 24. Moldova - Natalia Barbu - Fight tyckte jag var en riktigt bra låt som t.o.m. kunde petat ner Finland som min favorit, men sångerskan sjöng så förbaskat dåligt att jag inte kunde med att lyssna på det. :(
Reifu - レイフ
(a.k.a. SweXena / MrEgo)

#47 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 13 May 2007 - 08:21

Håller med vad du skriver om Finland - och Moldavien. Låten skulle kunna varit bra - om sångerskan bara inte haft så kass engelska. *ryser*

Men Finland hade en rejält bra låt :)

Överlag var det dock i år ett riktigt kasst startfält gentemot förra året.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#48 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 13 May 2007 - 08:34

Peak: Möjligtvis Ukraina...


Jag tror att tävlingen är på utdöende - Belgien tänkte hoppa av efter förra året, Italien har redan gjort det och både Norge och Danmark funderar på det och jag tror att fler kommer att göra det.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#49 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 13 May 2007 - 09:26

Sämsta någonsin! Ukraina var värst men jag höll ändå på dem. Redan glömt bort hur vinnarlåten lät.

Winter is Coming


#50 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 13 May 2007 - 10:13

Lika som bär?!
Det är nåt bekant över Serbiens Marija
Posted Image

:lol: Det stämmer faktiskt lite... :lol:

Boka biljetterna, Ronny & Ragge!

Mmm kanske. Så här i efterhand så kan man fundera på hur det skulle ha gått för Marie Lindberg...

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)