Jump to content

Photo

Tjena!


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 08 December 2016 - 14:47

Dags att vakna...? ;)

 

LejonetVaknar_2016.png

 

Fick ett ryck och började snoka omkring efter er och era superalster nyligen.

Hittade er både här och på Deviant Art...och på fejsbonk... fejsplant...plejsbook...AGH!

 

Gött att ni finns kvar! :)


Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#2 TFels

TFels

    Svarta hålet i galaxens centrum

  • Moderator
  • 2,975 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Serier
    Konst
    Musik
    Pedagogik
    Formel 1

Posted 08 December 2016 - 18:40

Tjena! Har du nåt kul i serieväg på gång?


Posted Image<br />
Thomas<br />
Svenska Superserier

#3 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 08 December 2016 - 20:25

AH! iT'S ALIVE! Kanske blir lite mera liv på forumet.


Edited by Sret, 08 December 2016 - 20:35.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#4 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 08 December 2016 - 21:19

Har alltid en serie på gång! Problemet är att få ut allt ur huvudet... 

 

Men jo, är faktiskt kreativ just nu med en "superhjälte"-serie, så jag passar på. Vet ju aldrig hur länge det varar.

Är helt digital, i webserie-format och skissig stil. Vill kalla det för en konceptserie. Vill bli helt klar med den innan jag visar något.

 

Men den har ungefär samma typ av ambitionsnivå som det här gamla alstret:

 

FalletMaringnsHenrikBernsson_01_skiss_ed

 

Det är inte fult, men nästan. ;)


Edited by Göta Lejon, 08 December 2016 - 22:39.

Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#5 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 08 December 2016 - 22:52

First utav allt: Don't tell me what to do,mate ;)
Själv försöker jag skapa ett första manus till min senaste superhjälte. Silverknight här ritad utav min mycket goda vän Jens Isaksson:

Attached Files


Edited by Sret, 08 December 2016 - 22:53.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#6 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 08 December 2016 - 23:44

AH! iT'S ALIVE! Kanske blir lite mera liv på forumet.

Göta "Frankenstein" Lejon, at your service. Skämt åsido. Kanske ser lite tunt mellan inläggen, men forumet finns ju kvar! Till mången superskurks stora fasa.

 

First utav allt: Don't tell me what to do,mate ;)
Själv försöker jag skapa ett första manus till min senaste superhjälte. Silverknight här ritad utav min mycket goda vän Jens Isaksson:

 

Heh! Editerade bort min första spontana kommentar där innan jag läste ditt svar. Kom ju på att man kan ju inte skoja med en veteran hur som helst! Lär dig hyffs, pöjk! Och då menar jag mig själv den här gången. < :)

 

Silverknight ser intressant ut i sin design. Gillar de gröna inläggen. Bryter av mot det grå/silvriga. Stilren bild. Får känslan av en "Mystic Hi-tech"-hjälte.

Tänker alltid magi när jag ser färgglada kristaller...eller Steven Universe, men bara för att jag kollat genom den TV-serien ganska nyligen... ;)

 

En detalj som jag undrar över (av ren nyfikenhet) är avsaknaden av "streck" på armarna vid axlarna och handlederna. Det finns avgränsningar vid armbågarna och höften.

Får mig att tänka "rustning". Utan avgränsningar tänker jag kläder, typ "spandex". Så därför tänker jag "pseudomekanisk" när jag ser dräkten. Yeah. It's a word now. :)


Edited by Göta Lejon, 08 December 2016 - 23:45.

Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#7 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 09 December 2016 - 00:03

När jag bad min vän att skapa designen så sade jag: "Tänk dig lite som Iron Man, men kvinna och mera strömlinjeformad och att hon har en robotarm,) Hennes ena arm är mekaniskt och kan fungera som en änterhake för att hon skall kunna ta sig upp på höga byggnader och så vidare då hon inte kan flyga, är ganska mycket Batman/Iron Man över henne nu när jag tänker efter, minus alla pengarna då. Har hennes bakgrund och flera utav hennes fiender i huvudet. Men även vänner och "allierade".

Avsaknande utav streck har jag själv funderat lite på, men det är inget som stör enligt mig.

Nyfiken på ditt projekt. Inget du kan avslöja?


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#8 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 09 December 2016 - 12:35

Kommer att tänka på "Bionic Commando" (så gammal är jag), vilket är mer en komplimang. På tiden att det dök upp en ny hjälte med änterhakearm...för det är åsum! :)

 

Tänkte inte alls på att hon var en hon, men det säger mer om mig än om illustratören. Midja och höft borde varit en ledtråd, men jag tänkte mer som en allmänt "nice sleek design".

 

Utan de där strecken så får ju dräkten ett unikt utseende som sticker ut. Är ju hela poängen med en superhjältekostym/rustning. Så det funkar utmärkt!

 

Mitt enda förslag vore att ge armen med just änterhaken några extra streck för att visa att där sitter den. Behöver inte vara något överdrivet tydligt, bara en markering. Lite asymmetrisk design skadar aldrig. Kan bli mer intressant och fortfarande snyggt.

Exempel: ta bort strecket på armen/armvecket som är normal och behålla den på armen med änterhaken. Ta-daa! Bara ett förslag så klart.

 

 

Angående mitt eget projekt så håller jag på det tills det är klart. Vill inte "jinxa" det. Lite självpsykologi. Jag brukar bli latare ju mer jag visar av ett projekt innan det är klart...tills det inte blir klart alls. Gäller iaf personliga hobbyprojekt. Har taskig självdisciplin på sånt.

Min serie Ärrvålnaden kanske var ett undantag...minns inte. Men den gjorde jag även till SSS och inte bara för min egen del. Så går mitt tänk iaf.


Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#9 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 09 December 2016 - 13:30

Håller med, är lite Bionic Commando över henne.

 

Angående mitt eget projekt så håller jag på det tills det är klart. Vill inte "jinxa" det. Lite självpsykologi. Jag brukar bli latare ju mer jag visar av ett projekt innan det är klart...tills det inte blir klart alls. Gäller iaf personliga hobbyprojekt. Har taskig självdisciplin på sånt.

Min serie Ärrvålnaden kanske var ett undantag...minns inte. Men den gjorde jag även till SSS och inte bara för min egen del. Så går mitt tänk iaf.

Det där känner jag så mycket igen med mig själv. Hänt mig många gånger med flera projekt. Mitt problem är mera att mitt intresse försvinner ju längre jag jobbar på det,.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#10 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 09 December 2016 - 17:40

Förresten, har du ångrat att du påbörjade rita den här serien, du fick mig att skriva manuset, är inte mer än rätt att du avslutar det ;) :

Attached Files


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#11 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 09 December 2016 - 21:42

Det där känner jag så mycket igen med mig själv. Hänt mig många gånger med flera projekt. Mitt problem är mera att mitt intresse försvinner ju längre jag jobbar på det,.

Också ett problem som hänt mig, vill jag tro. Fast det beror nog mest på att en annan roligare idé dyker upp i kombination med att det nuvarande projektet drar ut på tiden. I'm weak!

 

Har några trick jag försöker köra med på mitt nuvarande serieprojekt för att hålla igång det:

 

1) Slarva som fan (skissa snabbt bara för att få gjort det gjort och för att det ska vara så roligt som möjligt så jag inte hinner tröttna)

2) Skriva manus samtidigt som jag ritar serien (lösa skisser och idéer i kombination med att jag hittar på allteftersom (= kreativt).

    Kör ju digitalt så strular jag till något på vägen går det lätt att klippa och klistra, eller snabbt slabba ihop något nytt enligt punkt 1

3) Spontana minimilstolpar med mutor (t.ex. nu ska jag göra klart den här sidan, sedan får jag titta på ett Youtube-klipp som belöning)

4) Skoj utan begränsningar (jag ritar vad jag vill och det spelar ingen roll hur lång serien blir, bara jag har kul när jag gör den)

5) Ha slutet klart i huvudet (fokus på ett slutmål, även om det kan vara luddigt och kan ändras p.g.a. punkt 2)

6) "Don't talk about Fightclub" (prata inte om projektet förrän serien är klar!)

   Tråkigt, men ger allt fokus på den praktiska kreativiteten (göra serien) än den teoretiska (prata om att göra serien). Båda delarna är ju roliga!


Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#12 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 09 December 2016 - 21:48

Jag har förövrigt problemet att jag inte kan rita, så jag har fler ursäkter än dig för att aldrig avsluta ett serieprojekt ;)

Okej, jag känner mig patetiskt, jag skryter om hur dålig jag är på vissa områden...


Edited by Sret, 09 December 2016 - 21:49.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#13 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 09 December 2016 - 22:01

Förresten, har du ångrat att du påbörjade rita den här serien, du fick mig att skriva manuset, är inte mer än rätt att du avslutar det ;) :

Why you little...

Den hade jag helt glömt bort! Fick kolla min SSS-mapp. Fortfarande en rolig idé! Seriös och tramsig på samma gång. Gillar sånt. Men nä, den får ligga längst ner i frysboxen ett tag till...bredvid Moose. ;)

 

Hittade även den här serieskissen med Nox vs den manliga versionen av minigunzombies... XD

 

Nox%20vs%20ZSBMMMB_skiss_sida%2001_med%2


Jag har förövrigt problemet att jag inte kan rita, så jag har fler ursäkter än dig för att aldrig avsluta ett serieprojekt ;)

Okej, jag känner mig patetiskt, jag skryter om hur dålig jag är på vissa områden...

Det är normalt. Jag har frågat tvålen. :D


Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#14 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 09 December 2016 - 22:44

Serien var mer eller mindre en utmaning ifrån dig till mig att skriva, och sedan till din stora chock lyckades jag skriva ett manus till det. Been waiting years for the rest of it!

Har förövrigt villat få tag i dig för ett möjligt samarbete i framtiden, du verkar inte vara så aktiv på deviantart så den sidan hjälpte inte mycket menjag har tålamod, jag kan väntar i några år innanjag slår till, men då jag ser att du är upptagen så kan sådant vänta.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#15 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 09 December 2016 - 22:57

Serien var mer eller mindre en utmaning ifrån dig till mig att skriva, och sedan till din stora chock lyckades jag skriva ett manus till det. Been waiting years for the rest of it!

Har förövrigt villat få tag i dig för ett möjligt samarbete i framtiden, du verkar inte vara så aktiv på deviantart så den sidan hjälpte inte mycket menjag har tålamod, jag kan väntar i några år innanjag slår till, men då jag ser att du är upptagen så kan sådant vänta.

Jag är inte känd för att avsluta påbörjade hobbyprojekt, men om jag lyckas med min nuvarande serie finns det iaf hopp. ;)

 

Nä, jag har varit borta från de flesta online-gallerier ett bra tag. Tid och kreativitet har gått åt till annat. Sånt är livet.

Därför passar jag på att gör något kreativt nu när det äntligen finns tid och lust för det, men fokus blir då på egna projekt som legat och gnagt. All förståelse för det är uppskattad. :)

 

Men en och annan spontan kreation finns det ju ändå utrymme för ibland...

Silverknight_RechargeAndRepeat_1000x625.

Det är fan inte lätt att vara en modern hi-tech-hjälte i dagens samhälle. Fråga Apple. ;)


Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#16 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 10 December 2016 - 01:26

Jag är om inget annat förstående, vill inte tvinga något till något de inte vill göra själva. Vi hade säkert kunnat diskutera ett pris, fast nu är min budget väldigt pressat då jag ganska nyligen blivit av med jobbet jag hatade och a-kassan visade sig vara väldigt sugna på att bråka med mig. Ville bara kasta ur mig förslaget om ett samarbete någon gång i framtiden, när det passar eder.

Glömt hur mycket jag gillade ( och saknade) dina bilder. Måste visa min vän den här bilden en dag. Måste erkänna att du bidrog till ett problem jag inte hade tänkt på, energi till rustningen och armen...

Får mig även att undra hur du hade ritat andra utav mina karaktärer (Jag ännu inte har en speciellt utvecklad åsikt om deras utseende ännu om) som alla i samma universum:
Doktor Tortyr, Skurk
Metal Jacket, kvinnlig Skurk
Kaosagenten, skurk
Megalodon, skurk
Fantomriddaren (Från en parallellt universums framtid, han är inte dum nog för att riskera sin egna forntid), skurk

Demonen Azmogog, skurk
Twoblades (världens mest intelligenta man, uppfann vad som skulle varit kryosömn, blev nedfryst för tvåhundra år sedan och var medvetande genom alla åren, kan knäcka vilken tolvsiffrig kod på några sekunder, precis som Red Jacket kom han till mig i en dröm och försökte mörda mig) Skurk
Miss Zero, kvinnlig Skurk

Crossbow, Hjälte.
 

Jag funderar mest på det då du med en väldigt förmåga att pricka in klockrent när det gäller att få bilder till hur mina karaktärer ser ut. Jag menar, se bara på Victor Blanc och General WInter, näst intill 100% vad jag hade i mitt huvud. Så oftast försöker jag föreställa mig dem i din stil. ( Jag skall vara ärlig, jag försöker manipulera dig att rita dem med en blandning utav ånger, självsäkerhet och allmän depression) ;) Skoj åsido jag söker bara efter en ursäkt att berätta om mina karaktärer, då detta forum nästan är dött, så har jag inte haft samma möjlighet tidigare.
 

Då du sade att du sökt påfejsbonk, du lär nog hitta mig om du tittar på samma avatar som här ;)


Edited by Sret, 11 December 2016 - 17:32.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#17 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 10 December 2016 - 11:55

Jag har lyxen att kunna fokusera på ett eget projekt just precis nu, så då passa jag på. Hade inte tagit på mig något annat nu ändå, med eller utan tillhörande budget. Kommer ändras i framtiden så klart, så jag tar till mig ditt önskemål. Men påminn gärna min hjärna.

 

Alla hjältar och skurkar måste ha nackdelar, ju fler ju bättre, vare sig det är mentalt, socialt, fysiskt, teknologiskt, etc...de behöver alla en hälsosam dos valfri kryptonit. Att avancerad teknologi behöver energi är en klassiker. IronMan had ju lite problem med det i filmen...tills han uppfann en superreaktor...BORING! Har tittat lite på den gamla animerad TV-serien Teen Titans. Alla karaktären där har svagheter av olika slag, bl.a Cyborg som ganska ofta får problem med tekniken eller batterierna, även om det ofta orsakar mer humor än drama. :)

 

Gillar att spinna loss fritt kring enkla beskrivningar, som t.ex. ett namn kring konceptet superhjältar/skurkar. Mer inspiration än så behövs in för att trigga ens fantasi. Men precis just nu får jag hålla igen. Ska bort över helgen.

På tal om hjältar och skurkar; just det kan vara en bra variabel till att nämna ihop med alla namnen. Även det sätter sin prägel på inspirationen och designen. :)

 

Fejsplant är något jag är fruktansvärt dålig på att använda. Jag har ett konto...men använder det knappt. Jag är så'n att jag har en gräns för hur många olika forum jag orkar vara aktiv i samtidigt. Inte många. Fejsplant står på baksidan av den listan, typ. ;)


Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#18 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 10 December 2016 - 13:47

Tänkte bara nämna det till dig. Bara för att få det gjort.

Teen Titans, den serien har jag också sett, men det var en tid sedan. Själv har jag tillbringat tid med att titta på Danny Phantom och Kim Possible, ja jag gillar att titta på tecknat.

Bra påpekat att jag skulle ha skrivit ifall de var skurkar eller hjältar, my bad ;)


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#19 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 10 December 2016 - 16:43

Skrev in på listan utav karaktärer ifall de var skurkar eller hjältar.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#20 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 11 December 2016 - 17:13

Skrev in på listan utav karaktärer ifall de var skurkar eller hjältar.

Schysst! Såg att du även skrev in att en av dem var en kvinnlig skurk. Utan att vara feminist på något sätt så antar jag att resten i så fall är män. Stämmer det? :)

 

Edit: Miss Zero borde vara kvinna också, antar jag. ;)

Teen Titans, den serien har jag också sett, men det var en tid sedan. Själv har jag tillbringat tid med att titta på Danny Phantom och Kim Possible, ja jag gillar att titta på tecknat.
 

Känner till Kim Possible men inte Danny Phantom. kanske värt en koll på båda. Det finns en hel del tecknade pärlor, om jag råkar hitta spår av dem på internet. Har inga TV-kanaler med sånt.

Gillade TV-serien Avatar The Last Airbender, och uppföljaren Kora är också bra, men har inte tittat klart på den sistnämnda ännu.

Föredrar annars animerade filmer nuförtiden. Det ska tydligen kom en Incredibles 2...det har tomten sagt iaf. ;)


Edited by Göta Lejon, 11 December 2016 - 17:18.

Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#21 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 11 December 2016 - 17:40

Miss Zero är kvinna ja, skrev in det nu så det är klart med. Men ja, jag har flera skurkar som jag inte har nämnt här, varav flera är kvinnor, mest för att jag har en ganska god idé hur de ser ut. :)

Har inte gett Avatar: The last aribender en titt, Har haft tankarna på att ge Ben 10 ett försök. Danny Phantom och Kim Possible rekommenderar jag. Många utav karaktärerna i dem är enligt mig väldigt bra.

Själv så föredrar jag animerade filmer för att det är lättare för mig att se skillnad mellan karaktärer. Incredibles 2 har jag också hört är på väg. Hoppas den är lika bra som första.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#22 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 12 December 2016 - 17:02

Hmm...har du något hum om vilka krafter de har, om de har några...förutom att de gillar att härma Freddy Kreuger. ;)


Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#23 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 12 December 2016 - 19:14

Vilka menar du?


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#24 Göta Lejon

Göta Lejon

    Senior Commander

  • Members
  • 318 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Svenska Superserier

Posted 12 December 2016 - 21:25

Vilka menar du?

Typ, allihopa. :)

 

Namnen ger ju ett bra upplägg, klassiskt superhjälte/skurk-tema att ha ett namn associerat med sina krafter liksom, så jag har kört på det. Kul experiment om inte annat!


Här några skurkar, din skurk! ;)

 

Sret%20Characters_skisser_01_Fredrik%20A


Inget behöver vara perfekt om det är tillräckligt bra.

#25 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 12 December 2016 - 22:00

AH! Okej, önskas de som jag inte nämnde också? ;)

Ser
Doktor Tortyr, Skurk: Sadist, psykopat, masochist och kirurgisk geni som kidnappar människor för att sälja deras organ på svarta marknaden. Inga superkrafter.

Metal Jacket, kvinnlig Skurk. Gillar din version mer än den jag hade i huvudet, så din version blir mer eller mindre kanon nu.

 

 

Kaosagenten, skurk. Förutom superstyrka, uthållighet och osårbarhet så har han kaoskrafter, han blir starkare ju mera kaos och panik som han orsakar, han kan flyga och påverka de fysiska lagarna till en viss del. Gillar din version en hel del. Väldigt bra påkommet när du bara har namnet att utgå ifrån.

 

Megalodon, skurk: Superstyrka, uthållighet och osårbarhet.

 

Fantomriddaren (Från en parallellt universums framtid, han är inte dum nog för att riskera sin egna forntid), skurk: Krafterna han har är att han har teknologi att härma ett spökets krafter. Som osynlighet, superstyrka, osårbarhet, flyga, bli inmateriell (materia går igenom honom) är ett geni. Hade nog gett honom något mera skrämmande hjälm, fast det är bara jag.

 

Demonen Azmogog, skurk. En klassisk demon, vanliga demoner kan man försegla i föremål, honom förseglade man i ett rum då varje föremål man förseglade honom i sprängdes utav hans krafter.

 

Twoblades (världens mest intelligenta man, uppfann vad som skulle varit kryosömn, blev nedfryst för tvåhundra år sedan och var medvetande genom alla åren, kan knäcka vilken tolvsiffrig kod på några sekunder, precis som Red Jacket kom han till mig i en dröm och försökte mörda mig) Skurk. Super Intelligent, bland top tre utav världens mest intelligenta människor, kan vara nummer ett med hästlängder i världshistorien, har två kavallerisablar som han svingar med en enorm skicklighet,är även akrobatisk.

 

Miss Zero, kvinnlig Skurk, en kvinnlig version utav Deadshot, så namnet är en liten ordvits ;)

 

Crossbow, Hjälte. Green Arrow liknande hjälte, men använder en klassisk armborst som är omgjord för att laddas om snabbare och med större pricksäkerhet.

Utmärkt jobb utifrån den lilla informationen du hade om dem :D Bättre än vad jag hade kunnat komma på till vissa utav dem. Med allt det sagt, så kan jag kanske göra vissa ändringar på dem, din version på Kaosagenten passar perfekt in på en annan karaktär jag hade i utveckling, än så länge namnlös.

Good, I see my Mind Control is getting a grip on you, mohahaha! ;)

Edit: Annars då? Utan att nämna detaljer, en enkel fråga: går ditt egna projekt framåt?


Edited by Sret, 13 December 2016 - 12:56.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.