Jump to content

Photo

Turnering: Sämsta MusikVideo


  • This topic is locked This topic is locked
151 replies to this topic

#151 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 20 September 2008 - 14:54

Stängt

6st bestämmer sig för att gå och se showen med robotar medan 1 väljer rockbandet som spelar i en lager lokal

Då var Rond 2 avslutad. Rond 3 dyker snart upp.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#152 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 20 September 2008 - 17:10

Och som brukligt, en sammanställd lista hur det har gått för de nominerade i resp. duell :)

Duell: Vidare: Utslagna: Blankröster:

1 Friends In Need - Alla Vi (Som Längtar...) [7] (Sök: Google:Video) Color Me Badd - I Wanna Sex You Up [1] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
2 Leonard Nimoy - Ballad of Bilbo Baggins [6] (Sök: Google:Video) Maskinen - Alla Som Inte Dansar (Är Våldtäktsmän) [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
3 Armi Ja Danny - I Want To Love You Tender [6] (Sök: Google:Video) Rodolfo Chikilicuatre - Baila el Chiki-chiki [1] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
4 David Hasselhoff - Jump In My Car [7] (Sök: Google:Video) Petter - Mikrofonkåt [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
5 Gunther - Tweeny Weeny String Bikini [7] (Sök: Google:Video) Sabrina - All Of Me [2] (Sök: Google:Video) Blankt [1]
6 Depeche Mode - Leave in Silence [8] (Sök: Google:Video) Pet Shop Boys - Go West [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
7 Lili & Susie - Oh Mama [4] (Sök: Google:Video) Jakob Hellman - Vara vänner [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
8 Samwell - "What What (In the Butt) [9] (Sök: [url="http://video.google.com/videosearch?q=Samwell+-+"What+What+(In+the+Butt)"]Google:Video[/url]) Earth, Wind & Fire - September [0] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
9 Residents- Its a Man's Man's Man's World, the [6] (Sök: Google:Video) Dr Alban - Tio små moppepojkar [1] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
10 Helix - Rock You [3] (Sök: Google:Video) Sabrina - Boys (Summertime Love) [2] (Sök: Google:Video) Blankt [1]
11 David Hasselhoff - Hooked on a Feeling [5] (Sök: Google:Video) Hammerfall - Renegade [1] (Sök: Google:Video) Blankt [1]
12 Alabama - Fire In The Night [4] (Sök: Google:Video) Christer Sandelin - Det hon vill ha [3] (Sök: Google:Video) Blankt [2]
13 Sharam - Party All The Time [5] (Sök: Google:Video) U96 - Venus In Chains [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
14 Sir Mixalot - Baby got Back [8] (Sök: Google:Video) Carl Lewis - Never Break It Up [1] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
15 Tommy Seebach - Apache [6] (Sök: Google:Video) Fat Boy Slim - Praise You [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
16 Styx - Mr. Roboto [6] (Sök: Google:Video) Chicago - You're Not Alone [1] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.