Jump to content

Photo

Elitserien 05/06


  • Please log in to reply
287 replies to this topic

#1 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 14 September 2005 - 22:24

Snart är det dags för årets säsong. :thumbsup:

I vinter har jag tänkt att gå på alla luleås matcher här i Gävle och i Timrå. :D Kanske nån i mora, stockholm och leksand också. :P

Ska bli så roligt att se brynäs få däng. :lol:


Hv tycker jag har värvat rätt bra, de lär nog bli mycket bättre i år. Frölunda och Färjestad är allitd guld-kandidater. Hellre förlunda än färjestad. :evil: har alltid ogillat FBK.

Hoppas Luleå går till slutspel i år igen. Det blir kul att se om några juniorer får chansen i år. David Rautio, 2e målvakten blir intressant. Hade mycket bra räddningsprocent i J20 förra året.


kommer sen med en tippning av elitserien. som förra året. B)
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#2 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 14 September 2005 - 22:30

Jag hejar på Hammarby :) tror du att dom kommer ta SM-guld någon gång? ;)
:lol:

Du bor i Gävle och hejar på Luleå, hur går det ihop?

Borde väl heja på Brynäs, eftersom jag bor på Brynäs, men det gör jag inte, eller på AIK eftersom jag är från Solna. men nope, inte det. Aldrig i mitt liv att jag skulle heja på AIK (är dom med i Elitserien förresten? ) .

Hammarby för SM-guld :P

Edited by Georgia, 14 September 2005 - 22:31.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#3 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 14 September 2005 - 22:44

Nä AIK är inte i elitserien.

Jag har inget bra svar på varför jag hejar på luleå, har alltid gjort det. enda ankytningen till luleå är att min syrra studerade på universitetet där när jag växte upp (är 10 år äldre än mig). har bara varit 1 gång i luleå. besökte givetvis delfinen men det var på sommaren så ingen hockey.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#4 wookiee

wookiee

    Senior Captain

  • Members
  • 599 posts
  • Location:Nacka, öster om Söder
  • Interests:Tecknade serier, Star Wars, jamaicansk musik och di gyal dem

Posted 15 September 2005 - 01:35

Äntligen en hockeytråd!

Jag har följt försäsongsmatcherna med spänning, och ser verkligen fram mot säsongsstarten.
För en gångs skull hyser jag gott hopp om att Luleå ska slippa kriga de sista omgångarna för att ta sig till slutspel.
Intressanta juniorer och några intressanta utlänningar, inte minst skåningen Hans Chrunak. ;)
Och Micke Renberg verkar hålla (peppar, peppar).

Hade tänkt besöka mor och far i Luleå i slutet av månaden, då LHF spelar tre raka hemmamatcher, så förhoppningsvis ska jag kunna se någon match i Coop Arena denna säsong (senast jag var på hockey i Luleå hette hallen Delfinen).

Sedan kommer jag naturligtvis att se Luleå när de spelar borta i Globen eller på Hovet (och möjligtvis i Scaniarinken eller AXA-filbunken eller vad Södertäljes gamla ruckel kallas nu för tiden).

Apropå Globen så verkar Djurgården få det tufft i år.
Jag avskyr verkligen DIF, men om det skulle gå så illa för dem att de måste spela i kvalserien och hamnar i Allsvenskan så skulle jag nog ändå gråta en skvätt, eftersom Luleå inte längre skulle komma på besök då. ;)

Om nu inte Hammarbajen eller Gnaget lyckas ta sig upp till Elitserien, men den chansen är nog inte särskilt stor.
Och även om de tog sig upp så har de väl så taskig ekonomi att de blir tvungna att spela på en utomhusrink i typ Norrtälje eller Nynäshamn. :rolleyes:
Posted Image

#5 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 15 September 2005 - 06:35

Kul att det snart går igång! Frölunda har en del bra spelare att ersätta, inte minst Henrik Lundqvist. Därför har jag svårt att tro att de tar hem guldet på ett lika överlägset sätt som förra året, men visst ska de vara med och kriga där uppe. De få värvningar de har gjort är intressanta, Tommy Salo (en av våra största målvakter genom tiderna som är alltför orättvist behandlad och som jag hoppas får sin revansch nu) och Johnny Odyua (en ganska spelskicklig och utvecklingsbar back som förhoppningsvis är lite lugnare i år). Sen har alltid Frölunda lovande juniorer att fylla på med, så verkar det även vara denna gång. Exempelvis är "Pebbens" yngre bror Anton Axelsson uppflyttad.


Djurgården ska nog klara sig kvar, det lyckas de alltid med på något sätt. Ungefär som att Luleå alltid gör det. Det verkar vara lite av samma "vi mot resten av Sverige"-känsla i de klubbarna. Men jag kommer njuta av varje förlust Djurgården åker på... :evil:

Hv71 har ju värvat bra som sagt, men det hade de gjort även förra året. Att de inte lyckades med proffs var knappt ens halva sanningen, det verkade handla mycket om inställningen och ett skakigt år av Stefan Liv också. Så vi får se hur bra Liv är i år.

Färjestad kommer väl vara med där uppe igen...tyvärr...och nu är det ju de som har "riksbusen" Per Ledin. ;)
*Hockey och superhjältar*

#6 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 15 September 2005 - 19:43

Radiosporten kommer sända alla säsongens matcher live på nätet. :thumbsup:

länk

Liknande som gjordes på hockeyligan.se förra säsongen.


Hade tänkt besöka mor och far i Luleå i slutet av månaden, då LHF spelar tre raka hemmamatcher, så förhoppningsvis ska jag kunna se någon match i Coop Arena denna säsong (senast jag var på hockey i Luleå hette hallen Delfinen).

Ååå vill också se luleå hemma. Måste göra det nån gång.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#7 Robban

Robban

    Commodore

  • Members
  • 1,473 posts
  • Location:Karlstad
  • Interests:Läsa serier och böcker. Se på en massa film. Vara med kompisar, teckna serier, skriva en jäkla massa saker (helst fan-fics men ibland kan jag kläcka ur mig någon orginal story). Lyssna på musik osv.

Posted 16 September 2005 - 16:51

Själv är man ju värmlänning och stolt över det. Håller på Färjestad gör jag ju självklart också :D
En serietidning i handen, en glass i munnen och Depeche Mode i stereon = en skön sommarkväll

Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!

"I caught a glimpse now it haunts me"

#8 uniteder

uniteder

    Commander

  • Members
  • 213 posts
  • Location:Grängesberg och Örebro

Posted 20 September 2005 - 20:26

Jag har bara en sak att säga här: Leksand vinner sm-guld!

#9 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 24 September 2005 - 10:13

Stockholms Stolthet kommer säkert att få en tuff säsong,men jag hoppas innerligt att spelarna visar igen att man spelar just för Djurgården, inte för något annat lag.


Laget i sig är inte speciellt intressant, kul om unge finska målvakten Teemu Lassila får ett litet genombrott i Elitserien.


Annars så är truppen rätt ointressant. Ska nog se några hemma matcher i höst.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#10 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 26 September 2005 - 17:41

Idag börjar det, 20 min kvar. :D fast luleå spelar inte förän i morgon.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#11 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 29 September 2005 - 14:19

Ingen bra första omg för SFNs medlemmars lag (de som skrivit i denna tråd). Förluster. :( Bara robban som kan va glad.

Ljusglimt för Luleå, Rautio var mycket bra i mål. Han kommer bli en bra målvakt. Bara 20 år. Idag spelar han med har Modig som backup, är yngre än Rautio. De är "Myllys generationen." :P

Idag blir det tufft mot Färjestad.


Nu har jag gått med i Dream Team. :D

Börjar med matcherna på lördag. Några dagar kvar om du vill tävla från början.
dream team

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#12 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 03 October 2005 - 20:25

F-n vad skönt. Luleå spöa färjestad på bortaplan. Posted Image
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#13 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 03 October 2005 - 21:58

Lever fortfarande på glädjeruset efter 11-1 borta mot Södertälje. :D
*Hockey och superhjältar*

#14 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 03 October 2005 - 22:27

Lever fortfarande på glädjeruset efter 11-1 borta mot Södertälje. :D

kan undra vad SSK höll på med. :unsure: :lol: var frölunda så överlägsna?

ojdå. citerar en svenskafans.com artikel

"Luleå" lyckades vinna en grundseriematch under ordinarie matchtid nere i Karlstad för första gången på tretton år

:unsure:

Edited by GaterGirl, 03 October 2005 - 22:47.

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#15 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 06 October 2005 - 22:25

Så lyckades Djurgården äntligen vinna, bra, liten ljusglimt i allafall. Hoppas killarna fortsätter att kämpa. Ska försöka se några hemmamatcher så snart som möjligt. Lassila borde få spela i Finska landslaget under Karjala Cup.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#16 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 06 October 2005 - 22:36

Och Frölunda tog en tung skalp i och med segern med 3-1 borta mot Färjestad. Salo var tydligen lysande. Gött. Tror att han kan få en liten revansch i år. Det förtjänar han verkligen. :rambo:
*Hockey och superhjältar*

#17 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 06 October 2005 - 22:41

Luleå vann. :D När Mora pressade tog luleås tränare timeout och 15 sek senare gjorde luleå 2-0 :thumbsup: elitserie premiär mål för 3 lule spelare (som är 18, 19 och 22)

I oktober har jag tänkt att se Luleå i Timrå(20 okt) och luleå i globen(25 okt) :D Tur att jag har syskon både i sundsvall och i stockholm. :P
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#18 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 13 October 2005 - 21:44

Utklassade igen av Frölunda. <_< Orkade bara lyssna i en period, försvars spelet var inte alls bra, inget stämnde. Hade hoppats att Luleå kunde hålla siffrorna nere och inte släppa in mål tidigt i matchen, men inte då. :( Hoppas på förbättring nästa torsdag, då jag ska kolla live i Timrå.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#19 SavedByZero

SavedByZero

    Fleet Captain

  • Members
  • 1,173 posts
  • Location:Linköping
  • Interests:musik, film TV böcker, fotboll. ishockey, fri idrott<br />Allt som har med SF att göra.....<br />Arthur.C.Clarke<br />Isaac Asimov<br />Greg Bear<br />Peter Nilsson<br />Clifford D Simak<br />Poul Anderson<br />mm<br />-----<br />Babylon 5<br />Star Trek- alla<br />Firefly<br />Lost<br />The 4400<br />Arkiv X<br />MilleniuM<br />Surface

Posted 13 October 2005 - 22:10

Har ju glömt o skriva nått i hockeytråden, shame on me... :P
Har sett på C+sport mitt kära LHC spöa Djurgår'n :thumbsup:
det här går lite för bra. :o Ett bakslag måste komma snart, men det ser ju så stabilt ut :) en riktig lagmaskin verkar de va denna säsong utan några rubriknamn...
Svår bortamatch på Lördag mot Färjestad dock...

Attached Files


"It's a whole new world."
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24

#20 Jaja

Jaja

    Lieutenant

  • Members
  • 80 posts
  • Interests:Starwars och LEGO. Och rock/punk/hårdrock/vad det nu är, såsom The Hives, Green day och Teddybears Sthlm.

Posted 14 October 2005 - 13:14

Frölunda & LHC är helt överlägsna.
Eller så är det bara ett stort gap till eftersläntarna.

Håller med Kermit, heja Frölunda! :thumbsup:

#21 SavedByZero

SavedByZero

    Fleet Captain

  • Members
  • 1,173 posts
  • Location:Linköping
  • Interests:musik, film TV böcker, fotboll. ishockey, fri idrott<br />Allt som har med SF att göra.....<br />Arthur.C.Clarke<br />Isaac Asimov<br />Greg Bear<br />Peter Nilsson<br />Clifford D Simak<br />Poul Anderson<br />mm<br />-----<br />Babylon 5<br />Star Trek- alla<br />Firefly<br />Lost<br />The 4400<br />Arkiv X<br />MilleniuM<br />Surface

Posted 15 October 2005 - 18:29

Svårt blev det som sagt för LHC idag, men en pinne och fortfarande obesegrade :thumbsup:
Övrigt: Leksand riktigt illa ute...
"It's a whole new world."
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24

#22 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 15 October 2005 - 18:47

3e Raka förlusten nu. :( Inget att glädjas åt i dagens match mot hv.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#23 uniteder

uniteder

    Commander

  • Members
  • 213 posts
  • Location:Grängesberg och Örebro

Posted 15 October 2005 - 23:58

Snart kommer Leksand att vända det här..

#24 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 October 2005 - 21:17

Underbart att Djurgården kunde besegra MODO i söndags. Killarna behövde verkligen segern. Lassila måste få vakta kassen för Finland under Karjala Cup.

Edited by super85, 17 October 2005 - 21:18.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#25 SavedByZero

SavedByZero

    Fleet Captain

  • Members
  • 1,173 posts
  • Location:Linköping
  • Interests:musik, film TV böcker, fotboll. ishockey, fri idrott<br />Allt som har med SF att göra.....<br />Arthur.C.Clarke<br />Isaac Asimov<br />Greg Bear<br />Peter Nilsson<br />Clifford D Simak<br />Poul Anderson<br />mm<br />-----<br />Babylon 5<br />Star Trek- alla<br />Firefly<br />Lost<br />The 4400<br />Arkiv X<br />MilleniuM<br />Surface

Posted 18 October 2005 - 09:51

Seger mot södertälje igår :thumbsup: fortfarande obesegrade,vet inte vart detta bär men nån gång måste det bli förlust. Skoj så länge det varar dock.... :)
I förra matchen mot färjestad var det "supporters" som utmärkte sig o kasta flaskor o dylikt. Om de tycker jag Posted Image

Kan bara instämma i denna Krönika skriven i lokalblaskan Corren...
"It's a whole new world."
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24