Jump to content

Photo

Reklam


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 26 May 2006 - 18:06

Vilken reklam är Bästa/Sämsta/Roligaste/Tråkigaste för tillfället tycker ni?

Den roligaste just nu måste ju vara Peugeots nya med nyckelpigorna.
Första gången jag såg den satt jag bara och stirra med öppen mun, nu sitter jag och gapskrattar. Den är verkligen bra gjord. :thumbsup:
Sen gillar jag också COOPs reklam med ungen som sitter i bilen och tycker allt är öken för att dom ska åka och handla men upptäcker att det redan är gjort och då har hela dagen har blivit förstörd. :lol:

Har förträngt vilka som är sämst och tråkigast just nu, får återkomma med det.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#2 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10,069 posts
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 26 May 2006 - 18:25

Den med nyckelpigorna har jag faktiskt sett, den andra har jag ingen aning om vilken det är. :blush:

Jag brukar resa mig och gå när reklamen börjar ... många gånger orkar jag inte gå tillbaka till tv:n när reklamen är slut heller. Borde jag skämmas? :P
Support your local search and rescue unit - get lost.

#3 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 26 May 2006 - 18:26

Lokas reklam med killen som hoppar från ett torn ned i en sjö. En riktig fullträff, stämmer helt med verkligheten! :lol:

Nya kenoreklamen är också bra... "Uppskattat värde?"; "25 miljoner!". :lol:

Sämsta? ComHem reklamen med dockorna tycker jag är redigt värdelös (kanske för att jag inte har reklamen).

ICA är ju ganska kul, men de är lite ojämna.

Edit: För att nämna en gammal (riktigt gammal tom) så tycker jag Oddset PG var kul - iaf på sin tid.

Edit: För den som vill roa sig kungligt finns ju bla Resumés Filmrum

Edited by XC-SE, 26 May 2006 - 18:29.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#4 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 26 May 2006 - 18:39

den andra har jag ingen aning om vilken det är.

Den har funnits ett tag, men brukar dyka upp då och då.
Själva reklamen i sig är kanske inte så bra, det är rösten som föreställer ungens tankar som är bra.

Jag brukar resa mig och gå när reklamen börjar ... många gånger orkar jag inte gå tillbaka till tv:n när reklamen är slut heller. Borde jag skämmas?

Verkligen inte ;) jag brukar göra likadant.

Värst var det med den gamla TVn, fjärkontrollen funkade inte och om jag satt riktigt bekvämt orkade jag inte resa mig upp för att byta kanal på TVn utan fick stå ut med reklamen. Nu zappar jag så fort det bara går :P
Men då råkar man istället ut för att alla kanaler har reklam samtidigt :rolleyes:

Sämsta? ComHem reklamen med dockorna tycker jag är redigt värdelös

Instämmer, den måste vara den sämsta reklamen på år och dar.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#5 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 26 May 2006 - 18:49

Tycker om Com Hem-reklamen faktiskt. Den är rolig! B)
*Hockey och superhjältar*

#6 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 27 May 2006 - 08:23

Gillar inte heller com hem reklamen , , de som georgian nämde gillar jag också :D

Lactal reklamen kan jag spy på :lol: Dressman er tråkig :rolleyes: Leasys reklam , gör tråkig .

Lotto reklamen , skjut den dumma " anden "

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#7 Ned Flandiddelianders

Ned Flandiddelianders

    Fleet Captain

  • Members
  • 1,027 posts
  • Location:Karlstad
  • Interests:Film Serier Tv-spel Vänner Party

Posted 27 May 2006 - 14:15

Sonys nya reklam är ruggigt vacker. Det är den med alla de färgade studsbollarna som far nedför San Fransicos gator. OCH, den är inte dataanimerad, det är det som är grejen. De stängde nämligen av delar av San Fransisco för att låta ett stort lastbilsflak välta alla dessa hundratusentals färgade bollar ned för de branta gatorna. Dessutom hade man bara en chans för tagning, så det var tvunget att sitta direkt.

Sen är ju Icas och Telias reklamfilmer alltid lika underhållande.
I love the smell of napalm in the morning

#8 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 27 May 2006 - 14:20

En annan rätt kul är ju den för pastejkökets leverpastej på tub. :)

Så sonys studsbollar är äkta? :o Det skall jag ärligt säga att jag inte trodde! :blush:

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#9 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 27 May 2006 - 21:23

Volvos nya är rätt rolig.
Klassisk grej att sno parkeringsplatsen av chefen utan att veta om det.
:lol:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#10 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 27 May 2006 - 23:06

Jag är en sådan som som snabbt som tusan byter kanal när det kommer reklam och därmed inte är så uppmärksam, men telia reklamerna brukar vara ganska kul :)

Winter is Coming


#11 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 28 May 2006 - 08:11

Volvos nya är rätt rolig.
Klassisk grej att sno parkeringsplatsen av chefen utan att veta om det.
:lol:

:o Och jag som tycker att Volvos reklamer är töntiga... speciellt den sista. Tänk så olika det kan vara... :P

Rick Hunter: Sådan var jag ett tag också - men orkar sälla bry mig numera de få gånger det faktiskt är något sevärt på reklamburken. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#12 Snälle Hulken

Snälle Hulken

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 3,861 posts
  • Location:Trånkan City (den exklusiva stadsdelen)
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Posted 28 May 2006 - 15:47

Min favorit just nu är Felix Ketchup.
- hörredu ja tror ja har förstått konstruktionen på den här
- du e ett geni pappa
- ja, men de ä bra synd att de har satt etiketten uppåner...

Älskade förra, som gick för ett år sen också :)

- men älskling, har du gått på de här? de ä ju inge socker!
- men du har ju ätit av den i flera veckor
- tror du inte ja märker nån skillnad?
(sonen ifån vardagsrummet) - nä
- jaja, de kanske ja har, men man får väl ändra sej?
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#13 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 28 May 2006 - 20:49

Jag vet inte om det är JC eller H&M som har den här, men det är en reklamfilm som har en riktigt skön, långsammare version av Depeche Mode´s Just Can´t Get Enough i bakgrunden. Skulle gärna vilja ha den låten på skiva eller nåt.

ComHems reklamer med dockorna är nog rätt tråkiga. De två första med pappan som meddelar familjen att deras hus blivit ett ComHem-hus och den där ungen är förbannad för att de får snabbmakaroner istället för bredband var rätt kul, men den där "Räkan" är bara så irriterande. Om jag var den där killen med brytningen som lät honom parasitera i hans lägenhet hade jag slängt ut honom för länge sen.

Telenor, tidigare känt som Vodafone har en sån dryg reklam med den där Peder i Elvis-dräkt när han står på scenen och sjunger "B-b-b-b-b-blååååååååååått!!". Är så fånigt, särskilt eftersom publiken diggade det. Hade varit bättre om han blivit utbuad och de hade kastat den där tårtan på honom.

Nån som kommer ihåg Snickers-reklamen med superhjälten som hindrar ett tåg från att krascha. Tyckte den var så cool, dels för att det påminde om en exakt likadan scen i Superman The Movie, dels för att hans dräkt var så otroligt snygg men främst för att snubben var så hemskt lik Alex Ross´ Superman. Allvarligt talat, jag jämförde honom med bilden på omslaget av Egmonts Superman-bok och jag kunde nästan tro att han stått modell åt Ross.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#14 Agentum

Agentum

    Captain

  • Members
  • 572 posts

Posted 29 May 2006 - 11:49

Sonys nya reklam är ruggigt vacker. Det är den med alla de färgade studsbollarna som far nedför San Fransicos gator. OCH, den är inte dataanimerad, det är det som är grejen. De stängde nämligen av delar av San Fransisco för att låta ett stort lastbilsflak välta alla dessa hundratusentals färgade bollar ned för de branta gatorna. Dessutom hade man bara en chans för tagning, så det var tvunget att sitta direkt.

Sen är ju Icas och Telias reklamfilmer alltid lika underhållande.

Lite som Hondas där en massa delar från bilen blir till en dominokedja av händelser som till slut visar upp själva bilen reklamen är om.
Den trodde många ockå är fejk, men är liksom den du nämner gjort på riktigt, fast de fick visst ta många omtagningar under ett halvår för att få en enda att stämma hehe.

När det gäller reklam så är jag rätt less på den typ av reklam som används här i Sverige, ofta väldigt tråkig och intetsägande.
Lite för många sånna här reklamer som bygger vidare på varanndra som typ ICA började med och nu massor av andra tagit efter, urk

Edited by Agentum, 29 May 2006 - 11:54.


#15 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 16 July 2006 - 19:43

Jag vet inte om det är JC eller H&M som har den här, men det är en reklamfilm som har en riktigt skön, långsammare version av Depeche Mode´s Just Can´t Get Enough i bakgrunden. Skulle gärna vilja ha den låten på skiva eller nåt.


Googlade lite och tror att jag hittade den. Skickar ett PM :)


Nya Heineken reklam är hur bra som helst :) snygg är han också ;)
Bästa är nog när han frågar om ett sexpack och får sex glas med öl :lol:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#16 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 16 July 2006 - 20:12

Jag vet inte om det är JC eller H&M som har den här, men det är en reklamfilm som har en riktigt skön, långsammare version av Depeche Mode´s Just Can´t Get Enough i bakgrunden. Skulle gärna vilja ha den låten på skiva eller nåt.

Googlade lite och tror att jag hittade den. Skickar ett PM :)

Hmm... Varför inte posta här? Jag vill också veta... :( ;)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#17 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 17 July 2006 - 08:15

Tack för PM´et, Georgia. :) Tittade på den alldeles nyss och den var skön som vanligt. Kändes bara lite udda att se priserna i euro.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#18 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 17 July 2006 - 15:12

Jag vet inte om det är JC eller H&M som har den här, men det är en reklamfilm som har en riktigt skön, långsammare version av Depeche Mode´s Just Can´t Get Enough i bakgrunden. Skulle gärna vilja ha den låten på skiva eller nåt.

Googlade lite och tror att jag hittade den. Skickar ett PM :)


Var in och klickade på ReklamMusik.se och hittade denna tråden: http://www.reklammus...topic.php?t=316 nu fick sångaren ett namn iaf. :D Länken till HM funkar givetvis inte. :(

Edit: Gå in på http://www.hm.se och klicka på "starta kampanjen" rulla sceneriet åt vänster (peka i höger marginal på fönstret) och klicka på downloads när alternatibet kommer fram. Där kan man ladda ned låten i MP3 fomat. (Skall testa filen nu).

Edited by XC, 17 July 2006 - 15:19.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#19 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 October 2006 - 15:05

Har ni sett 3:s reklam för nya sonyericsson mobilen k610i eller vad den heter? Är det bara jag som reagerat på att de faktiskt säger "i pink" och inte "i rosa" när den exclusiva färgen skall framhållas?

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#20 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 11 October 2006 - 18:31

Sånt är så löjligt och irriterande... :rolleyes: <_<
*Hockey och superhjältar*

#21 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 11 October 2006 - 18:43

Jag är inte förvånad över att SFN:s egna lilla språkfacist säger så... ;)

:hug:
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#22 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 11 October 2006 - 18:46

:lol: Nej, men märk väl att det inte var jag som tog upp det. ;)
*Hockey och superhjältar*

#23 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 October 2006 - 19:18

Jag är faktiskt förvånad att ingen reagerat - speciellt eftersom tre på sin hemsida skriver "i rosa" och inte "i pink" som det sägs i reklamen.

Kul att vi står på samma sida för ovanlighetens skull Kermit. :hug:

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#24 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 11 October 2006 - 19:52

Tja, brukar vi tycka olika annars? :huh:

Men jag förstår dig. Den gröna tyggrodan är någon man vill ha på sin sida, inte tvärtom. :cool2:


Det blir lite roligt också om man tänker på att pink är ett annat ord för piss. "Nu även i piss!!". Undrar om de har tänkt på det...

Edited by Kermit, 11 October 2006 - 19:53.

*Hockey och superhjältar*

#25 Snälle Hulken

Snälle Hulken

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 3,861 posts
  • Location:Trånkan City (den exklusiva stadsdelen)
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Posted 11 October 2006 - 19:58

Moget, Kermit, nu tycker jag vi slutar upp med dagisfasonerna här! ;)
The sky's the limit.

Jon var namnet: