Jump to content

Photo

Patrick Swayze tråden


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 06 March 2008 - 23:00

Inte kul.
Första gången jag såg honom på film var i the Outsiders på bio i Athen en jul tidigt -80-tal. Gillar fortfarande den filmen.

Sen kom väl Nord&Syd som gick på TV och hans stora genombrott Dirty Dancing som jag antar de flesta här har sett.

 

Patrick Swayze drabbad av cancer

Fick diagnosen bukspottkörtelcancer i slutet av januari

"Dirty dancing"-stjärnan Patrick Swayze, 55, har drabbats av cancer i bukspottkörteln - en cancerform med mycket hög dödlighet.

Swayze fick diagnosen i slutet av januari och får strålbehandling, uppger flera amerikanska medier.

Ingen kommer väl att glömma Patrick Swayze i filmen "Dirty dancing" från 1987. Han spelar dansläraren Johnny Castle som träffar oskuldsfulla Frances "Baby" Houseman, spelad av Jennifer Grey. Filmen utspelar sig i semesterorten Catskills på 60-talet. Det något omaka paret blir kära och resten är filmhistoria.

Swayze har dansat in i många människors hjärtan med med den legendariska repliken "Nobody puts Baby in a corner".
Spridit sig

På onsdagen blev det känt att Patrick Swayze lider av cancer i bukspottkörteln. Cancern ska även ha spridit sig till andra delar av kroppen. Skådespelaren fick diagnosen i slutet av januari och har under den senaste månaden behandlats på universitetet Stanfords cancerklinik i Palo Alto.

Efter att ha fått diagnosen bukspottkörtelcancer lever patienten vanligtvis i sex till nio månader. Endast fyra procent lever ytterligare fyra år, skriver New York Post.

Upprepade strålbehandlingar har visserligen fått tumören att krympa men läkarna har gett upp hoppet, skriver National Enquirer.

Swayzes talesman bekräftar för New York Post att stjärnan lider av den allvarliga cancerformen.
Mirakel

Enligt National Enquirer har Swayze cirka fem veckor kvar att leva.

– Det är dags att börja be om ett mirakel, säger en källa till tidningen.

Åsikterna om hur allvarligt sjuk Swayze är går isär.

– Patricks sjukdom är begränsad och han svarar på behandlingen. Alla rapporter om hur länge han har kvar att leva är lögner. Patrick kommer att fortsätta leva sitt liv som vanligt, vilket innefattar nuvarande och kommande jobbuppdrag, skriver läkaren George Fisher i ett uttalande.

Patrick Swayze föddes 1952 i Texas. Hans mamma var danslärare och ägde en balettskola i Houston. Sonen började dansa som liten pojke och medverkade i flera shower innan han gick över till vita duken. 1975 gifte han sig med finskättade Lisa Niemi.

Patrick Swayze är även känd för sin medverkan "Ghost", från 1990, och miniserien "Nord och syd".


Faktaruta:

Han dansade sig in i miljoner flickhjärtan

Namn: Patrick Wayne Swayze.

Ålder: 55.

Född: I Houston i delstaten Texas den 18 augusti 1952.

Familj: Gifte sig 1975 med finskättade dansaren Lisa Niemi, då 19 år gammal.

Yrke: Skådespelare, dansare och sångare.

Vägen till Hollywood: Hans mamma var koreograf och satte honom i balettskola. Via en Broadwayuppsättning av "Grease" fick han sitt första filmjobb "Skatetown USA" 1979.

Genombrott: Med rollen som dansinstruktören Johnny Castle i "Dirty dancing" 1987.

Kända filmer: Outsiders (1983), Nord och Syd (tv-serie, 1985), Dirty dancing (1987), Ghost (1990), Point break (1991).

Otur: Bröt benet när han ramlade av en häst under inspelningen av filmen "Letters from a killer" 1998.

Skandaler: Nödlandade med sitt plan norra Arizona 2000. Då polis kom till platsen var Swayze borta. Vittnen berättade att han verkade berusad och att de hade hjälpt honom att tömma planet på mängder av alkohol.

Utmärkelser: Utsågs 1991 av veckotidningen People till världens sexigaste man. Tilldelades 1987 Aftonbladets tv-pris som bästa utländska tv-personlighet för rollen i "Nord och syd".

 


Edited by Garm, 20 August 2014 - 03:24.
Tillägg av taggar.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#2 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 07 March 2008 - 07:59

Läste också det där, senaste filmen jag såg med honom var MedMax-rippoffen "Steel Dawn".'

Upprepade strålbehandlingar har visserligen fått tumören att krympa men läkarna har gett upp hoppet, skriver National Enquirer. (Källa)

Det sista jag läste i går kväll var att läkare tillbakadevisade att han skulle ligga på dödsbädden och att de faktiskt var optimistiska. Den riktiga domedags profetian hittade jag via Digg: Patrick swayze has 5 weeks to live.

Sorgligt när det händer, Cancer är aldrig kul.

Edited by XC, 07 March 2008 - 08:00.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#3 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 07 March 2008 - 12:00

Jag läste om detta i går och till en början verkade det ju riktigt illa tills jag började granska artiklarna på nätet lite mer noga och det verkar som att media i vanlig ordning förstorade upp det hela, det är en allvarlig sjukdom men utsikterna är tydligen goda. Jag hoppas verkligen att han lyckas besegra sjukdomen.

Edited by Cartman, 07 March 2008 - 13:28.


#4 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 07 March 2008 - 13:17

Det hela hänger ju på om det bildats metastaser eller inte, dvs. om den verkligen spridit sig till andra delar av kroppen. Om det är så, är det nog tyvärr kört. Kan dock inte hitta någonstans om det verkligen har det (bara att det är vanligt att det händer med den här cancerformen).

Hur som, så kommer jag mest komma ihåg honom för rollen i Donnie Darko, där han verkligen överraskade glatt.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#5 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 07 March 2008 - 13:32

Det hela hänger ju på om det bildats metastaser eller inte, dvs. om den verkligen spridit sig till andra delar av kroppen. Om det är så, är det nog tyvärr kört. Kan dock inte hitta någonstans om det verkligen har det (bara att det är vanligt att det händer med den här cancerformen).


Jag har inte läst något som tyder på det heller. Helt kört är det inte heller om det nu skulle vara så, cancerbehandlingen har blivit bättre och bättre med åren och inget är omöjligt.

Hur som, så kommer jag mest komma ihåg honom för rollen i Donnie Darko, där han verkligen överraskade glatt.


Komma ihåg? För bövelen, han är ju inte död än. Hoppas att du kommer ihåg filmerna även om han överlever denna svåra tid. :P

Jag tycker att han har gjort många bra roller. Främst tänker jag på The Outsiders, Nord och Syd, Dirty Dancing, Ghost och Donnie Darko när jag tänker på honom och vad han har gjort för filmer hittills.

#6 Cactus

Cactus

    Lieutenant

  • Members
  • 84 posts

Posted 07 March 2008 - 13:51

Donnie Darko var för mig och säkert många andra verkligen en oväntad roll för Swayze. Det är det bästa jag vet när skådisar som man peggat i olika kategorier oväntat dyker upp och gör nåt annorlunda. Min hjärna har kortslutning för tillfället så jag kommer inte på nåt bättre exempel än Jackie Chan, som tidigt i sin karriär beslutade sig för att aldrig mer spela skurk. När han sen dyker upp i New Police Story som ett fullständigt fyllevrak med få föredömliga kvalitéer, då blir jag intrigerad. Hur gick det för Swayzes karriär efter Darko egentligen?

#7 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 07 March 2008 - 13:58

Det har väl gått sådär, han har ju gjort en hel del film men mycket har varit direkt till dvd eller tv-film. Fast å andra sidan var ju hans karriär innan Donnie Darko smått blek. Dom två som fick mest skjuts av Donnie Darko var väl Jake & Maggie Gyllenhaal. Till och med för regissören Richard Kelly gick det rätt sakta framåt för. Inte för att det behöver gå fort eller att man måste göra en massa film, men jag lär nog inte vara ensam om att rynka på ögonbrynet åt att Richard Kelly inte har skapat mer sedan Donnie Darko.

#8 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 07 March 2008 - 15:31

Usch, fy fan vad hemskt. Hoppas att de lyckas fixa det. Men med en så hög dödlighet och dessutom spridigt sig låter ju verkligen inte bra. Han är ju bara 54 år gammal.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#9 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 07 March 2008 - 16:07

Ja... kul låter det ju inte. :(

Hoppas också, för en gångs skull, att media överdrivit. Intressant att Swayze hade en roll i Donnie Darko? Jag har tyvärr inte sett hela filmen, så jag var lite i mörkret om det. Är nog dags att se hela nån kväll. :)

#10 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 07 March 2008 - 18:56

Inte för att det behöver gå fort eller att man måste göra en massa film, men jag lär nog inte vara ensam om att rynka på ögonbrynet åt att Richard Kelly inte har skapat mer sedan Donnie Darko.

Nja, först sabbade han sin egen version av DD genom att göra en klart sämre Director's Cut. Sedan har han väl hållit på med Southland Tales. Luktar det inte lite hybris här? ;)

Hemskt med all ryktesspridning nu (det var nog den jag rycktes med i förut). Enligt AB lär han röka 60 cigg om dagen, och ska ha gått ut och rökt mellan cancerbehandlingarna :rolleyes: .
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#11 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 07 March 2008 - 20:20

Bara jag som trodde det stod Patrick Stewart i rubriken först? :huh:
Trist i vilket fall som helst :(

Winter is Coming


#12 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 09 March 2008 - 19:27

Tråkig nyhet. Jag gillar Patrick Swayze i underskattade Point Break. Har faktiskt inte sett Donnie Darco får väl ta och göra det när man får tillfälle.

#13 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 10 March 2008 - 12:40

Nja, först sabbade han sin egen version av DD genom att göra en klart sämre Director's Cut. Sedan har han väl hållit på med Southland Tales. Luktar det inte lite hybris här? ;)


Äntligen en till som liksom mig inte tycker att Director's Cut versionen av DD är bättre. Det finns hopp alltså...

Jo, han har väl hållt på med ST ett bra tag men personligen är jag fortfarande förvånad över att utvecklingen blev just så. Men det är ju iofs bara att kolla på Darren Aronofsky så ser man lite av samma sak. Två rusikgt bra och intressanta regissörer som går sin egen väg. :)

Hemskt med all ryktesspridning nu (det var nog den jag rycktes med i förut). Enligt AB lär han röka 60 cigg om dagen, och ska ha gått ut och rökt mellan cancerbehandlingarna :rolleyes: .


Stämmer det så förstår jag att många tycker det känns uppgivet. Hoppas att det inte är så dock, chanserna sänks ju dramatiskt då. :(

#14 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 26 May 2008 - 13:56

:(

Han ser inte speciellt frisk ut...

http://www.bt.dk/art...p;template=zoom

http://www.bt.dk/art...dning/80525018/

Edited by Cartman, 26 May 2008 - 13:57.


#15 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 08 June 2008 - 19:54

Hmm. Men han ser ändå rätt OK ut på de där bilerna tycker jag faktiskt.


--

Swayze trotsar cancern - återvänder till jobbet - Nöje - Expressen.se

Cancersjuke Patrick Swayzes kropp svarar positivt på behandlingen. Nu har skådespelaren fått klartecken av läkarna att återvända till jobbet.

55-årige Swayze har fört en hård kamp mot den livshotande cancern i bukspottskörteln under våren. Men nu verkar vinden vända. Enligt amerikanska medier svarar Patrick Swayze så positivt på behandlingen att han fått tillåtelse att påbörja inspelningarna av den kommande tv-serien ”The Beast”.

I serien ska Swayze spela en luttrad FBI-veteran.
- Vi har haft en ärlig dialog med honom och hans läkare och vi har goda förhoppningar om att Patrick kommer att orka med hela produktionen, säger Bob DiBitetto, chef på produktionsbolaget A&E Network, i ett uttalande. Bob DiBitetto är dock noga med att tillägga: - Ingen har använt ord som botad eller mirakel.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#16 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 08 June 2008 - 21:06

Skönt att höra att han känner sig bättre. :)

Men Cancer har ju dessvärre en förmåga att blossa upp igen när man minst anar det. Som det värsta ogräs man kan tänka sig. :(

#17 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 09 June 2008 - 13:56

Hmm. Men han ser ändå rätt OK ut på de där bilerna tycker jag faktiskt.


Jag skulle faktiskt våga sätta en liten slant på att den där bilden i artikeln inte är nytagen.

Men. Så länge han lever så är jag och många andra glada. Trevligt att han kan arbeta med det han vill. :)

#18 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 30 July 2008 - 08:19

"Mirakelmannen" - Nöje - Expressen.se

LONDON. Här är bilderna som visar att Hollywood-stjärnan Patrick Swayze är på väg tillbaka efter att ha drabbats av bukspottkörtelcancer. "Mirakelmannen" har börjat jobba igen. - Jag borde vara död nu. Men titta på mig, jag är ett mirakel, säger Swayze.

Posted Image

Patrick Swayze, 55, befarades bara ha veckor kvar att leva när han tidigare i år fick beskedet att han led av bukspottkörtelcancer.
Men nu är han så frisk att han börjat spela in en ny tv-roll som FBI-agent.
Nya bilder visar "Dirty dancing"-stjärnan glad och välmående första dagen på jobbet efter att han drabbades av den svåra sjukdomen.
Swayze har huvudrollen i nya tv-serien, "The Beast", som spelas in i Chicago, USA.
Sällskap av frun

Han hade sällskap av hustrun Lisa Niemi under första arbetsdagen. Senare besökte de en hälsorestaurang tillsammans.
Överlevnadsfrekvensen för patienter med pankreascancer är mycket låg.
Swayze fick cancerdiagnosen så sent som i januari. Sedan dess har skådespelaren fått en ny radikal form av cellgiftsbehandling på Stanford University Medical Center i Kalifornien. Han följer nu dessutom en diet rik på frukt och grönsaker. Varje dag dricker han smoothies med ingefära. Samtidigt har han sakta men säkert börjat återfå sin vikt. Swayze har själv sagt att det är ett mirakel att han överlevt de senaste fem månaderna.
"Ett vandrande mirakel"

- Jag känner mig som ett vandrande mirakel, sa filmstjärnan till fotografer på Chicagos flygplatser.
- Jag borde vara död nu. Men titta på mig, jag är ett mirakel. Allt går väldigt bra. Jag har gått upp nio kilo. Jag är en mirakelman. Jag vet inte varför.
Under inspelningen har Swayze skojat med de andra skådespelarna.
- Han är definitivt inte Patrick Swayze från "Roadhouse"-dagarna, men han ser väldigt välmående ut med tanke på hans situation. Och han kunde inte vara trevligare, säger en källa i Daily Express.

Om man sen kan lita på Expressen... (De har tex skrivit "bilderna" medan de bara publicerat 1 bild - resten kanske finns i papperstidningen?)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#19 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 30 July 2008 - 14:25

Hmm... tror han balanserar ännu på tråden, men uppenbarligen så tror jag han börjat bli bättre, att den värsta överhängande faran är över.

Vad är det som oftast dödar en cancer-sjuk? Är det att organen slutar fungera när tumörerna börjar störa deras funktion?

#20 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 15 September 2009 - 07:42

Och nu tickar nyheten in om att Patrick Swayze besegrats av cancern. RIP.

Zap to it, CommingSoon.net, /film, Dalarnas Tidningar, SvD.se, Telegraph.co.uk, Slice of Sci-fi.
Google Nyheter SE, EN.

Edited by XC, 15 September 2009 - 08:00.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#21 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 15 September 2009 - 07:53

:(


"Nobody puts baby in the corner"

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#22 Walker

Walker

    Rear Admiral

  • Aktiv member
  • 3,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dodge City

Posted 15 September 2009 - 08:45

R.I.P "Orry Main"

Hoppas någon tillgänglig kanal (Inte TV4 Guld) visar Nord & Syd igen som hyllning till Swayze.

#23 cyberhof

cyberhof

    Captain

  • Members
  • 442 posts
  • Gender:Male
  • Location:Starship Enterprise

Posted 15 September 2009 - 08:51

R.I.P
Så jäkla trist... :(

#24 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 15 September 2009 - 09:54

:(
R.I.P
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#25 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 15 September 2009 - 11:05

Har inte sett så mycket med honom. RIP.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier