Jump to content

Photo

*wheee*/*whohoo* v.2


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#26 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 02 February 2013 - 11:27

Tack! En liten petitess kan tänkas, men kändes så otroligt skönt och upplyftande! Ps. Glad att du tittar in här i forumet lite då och då.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#27 Polgara

Polgara

    Lieutenant

  • Members
  • 95 posts
  • Gender:Female

Posted 16 February 2013 - 03:07

Grattis GaterGirl. :thumbsup: Vilken underbar resa du har att se fram emot. Hoppas att du vill berätta lite sedan om hur ni hade det och hur det var att se hockey på det sättet. :)

#28 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 22 February 2013 - 15:45

Idag kommer pappa hem! Operationen gick bra, ingen spridning och han förväntas vara helt frisk när han läkt om 2 månader. :)

Skönt att det här snart är över!


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#29 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 22 February 2013 - 15:53

Goda nyheter! Härligt!

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#30 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 22 February 2013 - 19:14

Skönt att höra :)


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#31 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 22 February 2013 - 19:55

Glada nyheter! 


Winter is Coming


#32 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 25 February 2013 - 00:09

Mycket positivt, Crusader! Jag hoppas att det går fortsatt bra för din pappa och resten av familjen.

#33 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 February 2013 - 05:02

Tack, alla! :hug:  Han var väldigt svag första dagen (han blev matförgiftat på sjukhuset) men nu är han rätt mycket sitt gammla jag. Han får inte anstränga sig och har lite toalettbesvär men annars börjar gubben piggna till. :)


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#34 stoffe

stoffe

    Senior Commander

  • Members
  • 291 posts
  • Gender:Male

Posted 27 February 2013 - 10:24

Oj, kanske borde ha läst den glada tråden innan jag hoppade in i den trista versionen. Skönt att höra att operationen gick bra för din pappa Crusader! :)


ಠ_ಠ

#35 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 May 2014 - 16:01

Min systerdotter kom ut för oss idag. Måste erkänna att jag inte hade räknat ut det innan men det förklarar en hel del om hur hennes relationer har varit med alla dess killar där hon har blivit ihop med en kille och sedan har det tagit slut någon månad senare, skaffar en ny och sedan har det tagit slut igen och så¨har det varit de senaste 10 åren. Jag trodde det var som hon ville starta en familj och ta nästa steg i livet och då hon är lite spoeciell och kan ha ett hemskt humör så antog jag att det bara inte fungerade. Men hon berättade att hon har burit på det här i 14 år och försökt få det att fungera med killar till hon nu bestämde sig för att acceptera saken. Hon har haft väldiga problem med deppritioner den sista tiden men nu var det som om hon vandrade på måln. Jätte skönt att se. :)

Och jag är glad att jag hanterade det hela rätt. Jag har i många år funderat på hur man skulle, och borde, reagera vid ett sådant tillfälle (ja, jag planerar verkligen för sådant :P ) och för ett par månader sedan hörde jag en på YouTube berätta hur hon hanterade när hennes bror gick ut och det lät verkligen rätt så jag lät mig inspireras av det. Jag helt enkelt reagerade som att hon berättade att hon just köpt en ny tröja, att det inte var någon stor grej och inte förändrade vem hon var. Hon blev jätteglad och sa att hon blev så glad över att jag tog det så bra. :) Och jag är glad att jag för en gångs skull hanterade en situvation rätt. ;)


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif