Jump to content

Photo

Nu är forumet...


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 03 January 2014 - 12:16

Nu känns forumet sådär segt igen för mig och jag har nästan genomgående exec-times på 2-3s.

 

Bara jag?


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#2 Libby

Libby

    Senior Commander

  • Members
  • 357 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lilla huset på Prärien

Posted 03 January 2014 - 15:48

Idag går det fort men igår kunde jag ta en kaffepaus medan jag väntade....



#3 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 03 January 2014 - 18:28

Måste ha varit en tillfällig dipp på förmiddagen. Verkar OK nu igen.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#4 Garm (M)

Garm (M)

    Commander

  • Members
  • 250 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 04 January 2014 - 06:23

Just det, jag glömde bort att nämna att tidigare under natten när jag var online så var det bra segt. Jag upplevde att det var lika segt runt 13-14 samma dag som Libby hade problem. Tyvärr kom jag inte ihåg att kolla hur lång tid det tog någon av gångerna. Annars så har det varit som vanligt, så det verkar gå i vågor.

#5 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 04 January 2014 - 11:16

4.1831


Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#6 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 04 January 2014 - 12:43

Exec. Time: 4.2560 in i den här tråden.

 

Kanske sporadiska störningar. Hade vi inte det förut en sväng precis efter att forumet flyttade till ny serve?


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#7 Garm (M)

Garm (M)

    Commander

  • Members
  • 250 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 04 January 2014 - 13:59

Jo, det stämmer bra. Jag tror vi skrev om det i en annan tråd. Kanske att det är högt tryck på servern dom senaste gångerna eftersom en del är lediga. Förhoppningsvis så är det bara tillfälligt för det är nästan omöjligt att använd forumet ordentligt när det är så segt.