Jump to content

Photo

Transformers: The Dark of the Moon 3D

Transformers Michael Bay

• Please log in to reply
94 replies to this topic

#26 Chrille

Chrille

Senior Captain

• Members
  • 769 posts

Posted 23 January 2010 - 12:07

En av de filmer jag absolut inte ser fram emot men ändå inte kommer lyckas hålla mig borta ifrån. :P

#27 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 23 January 2010 - 12:33

Ja, det är ju det som är så frustrerande. Man är en såpass stor fanboy att man betalar för att se filmen oavsett hur dålig den är. Transformers 1 var ändå acceptabel, men tvåan var en av de sämsta filmer jag har sett på länge faktiskt. Ända fick Michael Bay mina pengar för att se den, så ingen fattar ju vinken. De skiter väl i vad människor skriver på forum, liksom...
*Hockey och superhjältar*

#28 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 23 January 2010 - 12:42

Precis, så länge de håvor in en massa sköna slantar för det så... ;)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper

We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.

#29 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 18 March 2010 - 21:59

Filmning startar till sommaren

Josh Duhamel Back for Transformers 3 - Superhero Hype!
Source: SuperHeroHype
March 18, 2010

While it was expected, it was not confirmed yet whether Josh Duhamel would return as Major Lennox in Transformers 3.

Duhamel told us today at the Las Vegas ShoWest convention that he met with director Michael Bay yesterday, that the script is done and they're preparing to start filming in the summer. So yes, he will indeed be back alongside Shia LaBeouf, Megan Fox and Tyrese Gibson.

Transformers 3 is scheduled to hit theaters on July 1, 2011.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#30 PredaBot

PredaBot

Rear Admiral

• Moderator
  • 2,983 posts

Posted 18 March 2010 - 22:18

Ah... Intressant.
Hade nästan glömt bort denna filmen. Det finns helt enkelt för många bra stora hollywood-filmer att hålla reda på. 0_0

Man får ta och passa på och se om 2an inom en snar framtid tror jag.

#31 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 19 March 2010 - 06:18

Tyckte du tvåan var värd att se om alltså?

#32 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 23 March 2010 - 10:23

Hade nästan glömt bort denna filmen. Det finns helt enkelt för många bra stora hollywood-filmer att hålla reda på. 0_0

Blandar du ihop den med en annan? :P

Men alltså, vad har Frances McDormand och John Malkovich att göra i den här filmen?? Är det ebb i kassen eller vad? :rolleyes:
(Vet inte om ni nämnt det här redan, såg precis en notis om att de har skrivit på för filmen)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.

#33 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 23 March 2010 - 12:41

Vad gjorde John Turturro i dom två första? Money talks.

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter

#34 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 23 March 2010 - 13:05

Sorgligt men sant.

#35 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 24 March 2010 - 09:07

Wow, Michael Bay steg några snäpp i mina ögon då jag läste vad han säger om att konvertera filmen till 3D: "Looks like fake 3D" :thumbsup:

Michael Bay Says Post Production 3D Upconversion “Looks Like Fake 3D

At last year’s theatrical exhibitors ShoWest convention, Michael Bay voiced the following unpopular statement in front of a room full of theater owners: “I think [3d] might be a gimmick.” But after Avatar changed the game, Paramount began pushing the director to produce Transformers 3 in 3D. Bay even showed signs of budging. But it doesn’t look like the filmmaker will shoot the threequel, or even segments of the film, in 3D after all.

Mike Fleming reports that Bay not only investigated shooting Transformers 3 using 3D cameras (concluding of course that the equipment is “too heavy and cumbersome for the fast pace action scenes he shoots”) but the director also sent footage from the previous Transformers films for the 3D upconversion tests. His conclusion thus far is that it is post 3D upconversion is a gimmick. I’m actually in total agreement (you can read my thoughts about the upcoming 3D upconversion of Clash of the Titans here). I highly reccomend that everyone read Bay’s quote after the jump.

“I shoot complicated stuff, I put real elements into action scenes and honestly, I am not sold right now on the conversion process. … I am trying to be sold, and some companies are still working on the shots I gave them. Right now, it looks like fake 3D, with layers that are very apparent. You go to the screening room, you are hoping to be thrilled, and you’re thinking, huh, this kind of sucks. People can say whatever they want about my movies, but they are technically precise, and if this isn’t going to be excellent, I don’t want to do it. And it is my choice. … I’m used to having the A-team working on my films, and I’m going to hand it over to the D-team, have it shipped to India and hope for the best? This conversion process is always going to be inferior to shooting in real 3D. Studios might be willing to sacrifice the look and use the gimmick to make $3 more a ticket, but I’m not. Avatar took four years. You can’t just shit out a 3D movie. I’m saying, the jury is still out.”

Bay also disputes the reported estimated $100,000 per minute conversation cost, claiming that the actual numbers are between $120,000 to $150,000 per minute. This means that a top price conversion of Transformers 3 could cost over $30 million.

I’m sure that the movie studio can easily prove that releasing a film in 3D vs. 2D would likely result in much more than the $30 million up-conversion investment. Bay has a lot of control as a filmmaker, more than most. But does he have enough pull to convince Paramount/Dreamworks into releasing the film as a 2D presentation, possibly leaving hundreds of millions on the hypothetical table?

#36 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 24 March 2010 - 17:13

Rätt bra poänger som han tar fram och det bekräftar ju vad många säger om filmer som man gör om till 3D i post-produktion.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#37 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 24 March 2010 - 18:55

Är det något Michael Bay kan så är det ju det tekniska. Specialeffekterna brukar ju vara fantastiska i hans filmer, och så är det verkligen med Transformers också. Så han kan ju sin grej.

#38 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 14 May 2010 - 02:07

Firefly och Dollhouse fans kanske hoppar av glädje över beskedet att Alan Tudyk joinar gänget som består av Shia LaBeouf, Megan Fox, Kevin Dunn, Julie White, John Malkovich, Frances McDormand, Ken Jeong, Josh Duhamel och Tyrese Gibson.

Exclusive: 'Transformers 3' Adds Alan Tudyk
May 13, 2010

"Firefly" star Alan Tudyk has been cast in "Transformers 3," Paramount Pictures confirmed to TheWrap.

The studio is currently keeping Tudyk's role in the sequel under wraps, as well as the film's general plot.

Tudyk joins series newcomers John Malkovich, Frances McDormand and Patrick Dempsey as the latest addition to the human ensemble.

A veteran of Joss Whedon's TV series "Firefly" and "Dollhouse," Tudyk has also been featured in a recurring role on ABC's "V" and recently starred opposite Dermot Mulroney in the pilot for NBC's proposed remake of "The Rockford Files."

He has appeared on the bigscreen in "3:10 to Yuma," "Knocked Up" and "Dodgeball," and most recently toplined "Tucker & Dale vs. Evil," which won the Audience Award at this year's SXSW Film Festival. Tudyk will next star opposite Michael Sheen and Maria Bello in Shawn Ku's school shooting drama "Beautiful Boy."

Director Michael Bay plans to shoot "Transformers 3" at a variety of international locations including Africa, Moscow, China and of course, the U.S. The last two films in the blockbuster franchise have grossed over $1.5 billion worldwide. "Transformers 3" hits theaters July 1, 2011.

Tudyk is repped by The Gersh Agency and Thruline Entertainment.

#39 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 14 May 2010 - 15:03

Firefly och Dollhouse fans kanske hoppar av glädje över beskedet att Alan Tudyk joinar gänget

Hm... Nej!

-Gangstagrass

#40 Rick Hunter

Rick Hunter

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,270 posts

Posted 14 May 2010 - 23:15

Hmm... JAAA :P

Winter is Coming

#41 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 19 May 2010 - 23:07

"One cast member who'll no longer be in the film? Megan Fox, who's spent the previous two films in compromising positions over motor vehicles as LaBeouf's character's girlfriend Mikaela." Källa

:lol2:

#42 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 20 May 2010 - 17:40

Ingen har nämnt att Megan Fox fått kicken inte kommer vara med i T3

Megan Fox DUMPED from Transformers 3 | SCI FI Wire

Director Michael Bay has dropped actress Megan Fox from the upcoming Transformers 3, according to Deadline.com. Officially, Paramount Pictures has not picked up the option to have Fox appear in the summer 2011 release, but sources say it was "ultimately" Bay's choice not to bring the outspoken bombshell back to the franchise that made her a star.

/.../

Megan Fox: I wasn't fired—I QUIT Transformers 3! | SCI FI Wire

We've been waiting to hear Megan Fox's side of the story, and here it is!

Following the shocking report that she was dumped by director Michael Bay from the upcoming Transformers 3, Fox issued a statement to People magazine last night, saying that she actually left the movie and was not fired. "Megan Fox will not be starring in Transformers 3," her reps told the magazine. "It was her decision not to return. She wishes the franchise the best."

/.../

I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#43 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 20 May 2010 - 17:43

Jaså, du bara hoppar över mina inlägg. Där ser man. Busted! ;)

#44 Brisingr

Brisingr

Senior Commander

• Members
  • 332 posts
  • Interests:Blommor och Bin

Posted 20 May 2010 - 17:48

Nackdelen med gratis bio.... man ser alla skitfilmer :urk:
Haha, hittade in på profilsidan ;) Titta in på mitt bildgalleri :D

#45 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,015 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 20 May 2010 - 18:18

Det har ju ryktats länge (sedan bråket förra sommaren?) att hon var utskriven i manus.

Collider hade en rätt skön kommentar på det hela:

»An insider says that “giving Shia a new love interest makes more sense for the story.” And we all know how much Michael Bay cares about story[Källa]

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#46 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 20 May 2010 - 18:48

Jaså, du bara hoppar över mina inlägg. Där ser man. Busted! ;)

Sorry :lol:
Missade ditt inlägg helt fast jag kollade. Fick för mig att Ricks var det sista
*går genast och ställer mig i skamvrån* NOT! :P

#47 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,010 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 20 May 2010 - 19:06

Jag tycker det är synd. Hade varit bättre om de hade fått en chans att avsluta karaktären. Jag vet ju att Megan Fox har hintat om att hon skulle ställa vissa krav som t ex vägra sola sig mörk som hon har fått göra inför de första två filmerna och vägra gå på diet. Vad jag har föstått så har hennes krav vägrats.
Svårt att veta hur det låg till men med tanke på att Michael Bay bara för några veckor sedan sa att han såg fram mot att jobba med henne i Transformers 3 så undrar jag om det helt enkelt inte är så att de inte kom överens med de nya kraven.

Själv har jag aldrig hängt med i Megan Fox hatet. Hon har aldrig gjort mig något, hon har spelat bra och det är knappast hennes fel att Michael Bay väljer att göra hennes scener överdrivet sexiga i filmerna.
De flesta jhag har snakat med som hatar henne säger att det mäst beror på att hon är så populär och att hon spelar så sexig i filmerna.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#48 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 03 June 2010 - 22:07

Ingen som orkat notera här att det blir Victoria's Secret modellen Rosie Huntington-Whitely som tar över Megan Foxs roll? Kan dock förstå det. Inte direkt Breaking News om man säger så. :P

Ni har väl inte missat gratulationsvideon från Victoria's Secret...? :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=e8mVbsVPwnI

Michael Bay bekräftar det och säger även att inspelningen börjar om sex veckor i LA.

Michael Bay Confirms Victoria’s Secret Model Rosie Huntington-Whitely Is the Female Lead in TRANSFORMERS 3; Film Shooting Six Weeks in LA
June 3rd, 2010

Michael Bay’s website has confirmed what we already knew: Victoria’s Secret model Rosie Huntington-Whitely will replace Megan Fox as the love interest in Transformers 3. The casting of a model instead of an actress comes as a surprise to no one. I don’t know if Huntington-Whitely can act or not, but let’s be honest: does it matter? (the answer is “no”) Bay and Huntington-Whiteley previously worked together on Bay’s “A Thousand Fantasies” ad for Victoria’s Secret.

Bay also spoke to the LA Times about the extensive shooting the film will be doing in the Los Angeles area. Hit the jump for more on that.

Transformers 3 is slated to hit theaters on July 1, 2011.

The LA Times’ Company Town reports that Transformers 3 should be a boost to the LA economy as the city has lost big budget features to other cities offering better tax incentives. The film is slated to shoot six weeks of its 4 ½ month-long production in the city. The production will travel to various locations in LA including Long Beach, West Hollywood, Century City and Malibu. The other three months of filming will span the globe as the film travels to Chicago, Detroit, Washington and Cape Canaveral, Fla., along with a few foreign locales, including Russia and an undisclosed African country. I hope that despite the numerous locations, Bay won’t repeat one of his many gaffes from Transformers: Revenge of the Fallen where the characters enter the Air and Space Museum in Washington, D.C. and exit out the back into a desert. I don’t mind Transformers 3 spanning the globe. It just want it to have a sense of how geography works.

#49 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 03 June 2010 - 22:16

Ingen som orkat notera här att det blir Victoria's Secret modellen Rosie Huntington-Whitely som tar över Megan Foxs roll?

Nej, tydligen bara du som är intresserad. :)

-Gangstagrass

#50 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 03 June 2010 - 22:19

Meh. Här försöker man vara snäll med er pojkar <_<

Själv njuter jag av Ben Kingsleys 'seriösa' audition som finns att beskåda här: SCI FI Wire

Also tagged with one or more of these keywords: Transformers, Michael Bay