Jump to content

Photo

Moonlight

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 28 April 2008 - 14:22

TV3

Moonlight

Mick St. John är en fängslande, charmig och odödlig privatdetektiv från Los Angeles med en mörk hemlighet. Han är vampyr, men ingen vanlig sådan. Mick använder sina övernaturliga krafter för att hjälpa de levande istället för att suga deras blod. En ödesdiger dag för 60 år sedan bets Mick av sin nya fru, den förföriska Coraline. För alltid 30 år gammal är Mick lika karismatisk och snygg som dagen då han blev vampyr. Med endast en handfull likasinnade vampyrer som sällskap, inklusive den evigt unge och spjuveraktige bankiren Josef, spenderar Mick sina dagar med att skydda de levande. Däribland Beth Turner, en vacker journalist.

Visas 25/5 19:00

I detta avsnitt
Mick kommer alltid att förbli 30 år gammal och lika snygg som dagen han blev vampyr. En natt många år tidigare, då han räddade en ung flickas liv ändrades hans "liv" för alltid. Gärningen gjorde honom till en bättre vampyr. I seriens första avsnitt har Los Angeles drabbats av en våg mystiska mord. Mick försöker hitta de skyldiga vampyrerna som ligger bakom dödsfallen. Del 1:16

Originaltitel: Moonlight
Säsong: 1
Kategori: SERIER
Genre: Drama.
Från: 2007
I rollerna: Alex O'Loughlin (Mick St. John), Sophia Myles (Beth Turner), Jason Dohring (Josef Kostan), Shannyn Sossamon (Coraline) m.fl.

Forumets spoilertråd

Edited by Cartman, 06 May 2008 - 13:05.

#2 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 28 April 2008 - 14:31

Vad TV3 var på hugget nu då med alla nya serier som startade i USA förra året.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#3 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 28 April 2008 - 14:35

Riktigt trevligt. Har sett fram emot denna serie men visste inte ens om att den var inköpt. Såg det av en händelse när jag besökte TV3's hemsida. :)

#4 blodeuedd

blodeuedd

Captain

• Members
  • 419 posts
  • Interests:Böcker, tv-film, musik etc

Posted 30 April 2008 - 09:18

Coolt :D
Jag vet många som har sett den och de gillar den verkligen. Snyggt jobbat tv3
"You're like a drug to me. Like my own personal brand of heroine."