nån som kan förklara hur jag skapar bin-filer? får inte till det.
bin-filer
Started by _nyberg_, Apr 28 2005 09:08
2 replies to this topic
#1
Posted 28 April 2005 - 09:08
#2
Posted 28 April 2005 - 09:42
Är inte det som att bränna en skiva till en annan fast man väljer en fil på hårddisken istället för skiva?

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
#3
Posted 28 April 2005 - 14:02
Bin/Cue-filer?
Det finns en hel del program som kan skapa sådana, jag kommer dock inte på nåt bra program såhär direkt. När jag gör imagefiler så brukar jag antingen göra .iso eller .nrg med Nero.
Det finns en hel del program som kan skapa sådana, jag kommer dock inte på nåt bra program såhär direkt. När jag gör imagefiler så brukar jag antingen göra .iso eller .nrg med Nero.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."



