"Rolf Nygård" gör avbön
Posted 17 March 2005 - 19:43
Jag ber Jazzdevil om ursäkt för "Rolfs" påhopp och ett ber skaparen av den utmärkta serien LOST; JJ Abrahams tusen gånger om ursäkt.
"Rolf Nygård"
Posted 17 March 2005 - 19:52
Det er nog bara jag som inte fattade . Beklager .
jag er dansk och känner inte till Rolf Nygård alls, så jag tog ditt uttalande på alvar,
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 17 March 2005 - 20:16
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 17 March 2005 - 20:29
Posted 17 March 2005 - 20:54
Posted 17 March 2005 - 21:11
jag er dansk och känner inte till Rolf Nygård alls, så jag tog ditt uttalande på alvar,
Du kan absolut intespela ut dansk-kortet här... Rolf Nygård uppfanns i samband med Melodifestivalen.
Ja, det är kul med interna skämt som folk kan missförstå och bli upprörda av...
![]()
Håller med Kermit. Det är dumt att bjuda in bråk - sådant brukar man ändå få.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 17 March 2005 - 21:13
Rolf Nygård uppfanns i samband med Melodifestivalen
Ser inte melodi festivalen heller
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 17 March 2005 - 21:15
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 17 March 2005 - 21:16
Posted 17 March 2005 - 21:35
Posted 17 March 2005 - 21:37
Posted 17 March 2005 - 22:02
Posted 17 March 2005 - 22:17
Tyckte namnet lät bekant, men kunde inte komma på varifrån, men nu när jag vet att det var/är karaktären från melodifestivalen, förstår jag bättre.
// Ännu en som inte tittade på melodifestivalen
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 17 March 2005 - 22:23
Efter att ha blivit inropad för att se just RN-"intervjuerna" förra lördagen fattade jag faktist att det var ironiskt, men förstår också att andra inte gjorde det.
Tyckte att RN här i forumet ändå bitvis lyckades fånga rätt ton i sina kommentarer. Kudos.
"Inte heller melodifestival-tittare"
Posted 17 March 2005 - 22:34
Om jag förstod Cappy rätt i Lost tråden så är det någon som är aktiv här på Sci-Fi fast i ett annat namn.
Nyfikna Georgia
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 18 March 2005 - 08:57
Till och med jag uppfattade inte 'ironin' i RN's poster, men nu kopplar jag sammanhanget
![]()
Tyckte namnet lät bekant, men kunde inte komma på varifrån, men nu när jag vet att det var/är karaktären från melodifestivalen, förstår jag bättre.
// Ännu en som inte tittade på melodifestivalen![]()
Men karaktären har alltså förekommit i andra sammanhang också...
Och vem är denna mystiska RN här på forumet?
Om jag förstod Cappy rätt i Lost tråden så är det någon som är aktiv här på Sci-Fi fast i ett annat namn.
Nyfikna Georgia![]()
Hmm...
Posted 18 March 2005 - 09:30
Och vem är denna mystiska RN här på forumet?
Finns sagt ovan om man läser mellan raderna...