Civilstånd
Posted 05 December 2006 - 11:14
Posted 05 December 2006 - 11:26
Edited by rino, 05 December 2006 - 11:27.
Okänd?
Posted 05 December 2006 - 11:32
"Lyder under Äktenskapsbalken" är ju också applicerbart, men jag fick intrycket av att det inte inkluderade barn, så valde förortslivsalternativet istället.
Posted 05 December 2006 - 11:34
Posted 05 December 2006 - 11:45
Röstade med på studentlivet, och jag mikrar mat, men det är portioner man har varit förståndig och gjort tidigare.
Kommer ju antagligen att bli alternativ 2 med viss modifiering efter jul, då jag planerar att hoppa av och inte kommer att ha råd med egen lya.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 05 December 2006 - 11:58
Och jo, det har du rätt i Hofling. Så gör jag också, fler portioner som jag mikrar, men jag antog att Jazzdevil syftade på färdigrätter.
Ska du hoppa av? Vad synd.
Posted 05 December 2006 - 12:03
Var inte mycket bättre när jag fick ca 6 poäng på ett prov... av 50.
Och med mattetentan kring hörnet så känner jag just nu att jag inte kommer kunan gå hela året
Ska antagligen stanna i två veckor, göra provet och sen se hur det gick. men man kommer väl flytta hem till staden där man förstår vad folk säger och där ingen kommenterar ens dialekt
Men jag kommer inte lida för att jag hopade av, direkt. Det är bara ett basår, trots allt och jag behövde det inte egentligen. BEtygmässigt sett kommer jag fortfarande in på dnelinje jag vill in på.
(sorry för off topic, btw)
Edited by Hofling, 05 December 2006 - 12:06.
Posted 05 December 2006 - 12:24
Röstade sambo , fast jag bor i villa med sambo , barn och 2 bilar fast ingen hund.
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 05 December 2006 - 12:25
Jo, Har halkat efter extremt i både fysik och matte när jag var sjuk i två veckor, och inte lyckats komma ikapp
![]()
Var inte mycket bättre när jag fick ca 6 poäng på ett prov... av 50.
Och med mattetentan kring hörnet så känner jag just nu att jag inte kommer kunan gå hela året![]()
Ska antagligen stanna i två veckor, göra provet och sen se hur det gick. men man kommer väl flytta hem till staden där man förstår vad folk säger och där ingen kommenterar ens dialekt![]()
Men jag kommer inte lida för att jag hopade av, direkt. Det är bara ett basår, trots allt och jag behövde det inte egentligen. BEtygmässigt sett kommer jag fortfarande in på dnelinje jag vill in på.
(sorry för off topic, btw)
Tråkigt att det blev så.
Hade du också problem med ordet "keligt" förresten? Där jag kommer ifrån så betyder det tråkigt, men det är det såklart ingen annan som fattar. Det där med kommentarer på sin dialekt känner jag verkligen igen i Örebro, de tycker att jag uttalar kex och lakrits konstigt t. ex. Fast de har ju helt fel.
Skönt att du inte misströstar och att du ändå ska läsa vidare i alla fall.
Posted 05 December 2006 - 12:49
Posted 05 December 2006 - 12:50
Winter is Coming
Posted 05 December 2006 - 12:52
haha, ja det ordet. folk blir typ
när man säger det. Fast jag säger väl mestadels "tjiligt" eller "tröligt"
Just ja, ni kanske uttalar det lite annorlunda. Vi säger "keligt" rakt av, så alla tror att jag menar mysigt. Tröligt sa jag nog när jag var liten, men det ordet har försvunnit lite.
Posted 05 December 2006 - 13:01
Posted 05 December 2006 - 13:16
...men det går inte p g a pälsallergikänsligt barn.
Posted 05 December 2006 - 13:27
Posted 05 December 2006 - 13:45
Är singel men bor inte själv, och inte äter jag mikromat heller, har aldrig ens ägt en mikro i hela mitt liv.
Är faktiskt inneboende hos min kära mamma
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 05 December 2006 - 13:59

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!
Posted 05 December 2006 - 14:01
Edited by Wylie Times, 05 December 2006 - 14:03.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 05 December 2006 - 14:31
Jag är särbo med egen haschodling, höll jag på att skriva, men jag har ingen haschodling... :-)
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 05 December 2006 - 16:00
Jag är särbo med egen haschodling, höll jag på att skriva, men jag har ingen haschodling... :-)
HAHAHAHA
Posted 05 December 2006 - 17:31
Fast ska man vara petig är inte t ex att bo hemma hos föräldrarna något civilstånd...
/Nyhetstext i den engelska tidningen Crash, nr 57 1988
--> Retroguiden - ger dig mervärde på dina gamla spel
Posted 05 December 2006 - 17:35
synd , annars hade jag kommet och hälsad på dig
![]()
![]()
När det lackar mot jul, tittar haschtomtarna fram...
Okänd?
Posted 05 December 2006 - 19:59
Min röst föll på "Det glada singellivet med micromat och mysiga hemmakvällar med TV-apparaten", även om jag inte tycker det är särskilt mysigt att sitta själv framför tv:n
Posted 05 December 2006 - 20:12
Den beskrivningen passar relativt bra på mig medBlev övrigt för mig.
Är singel men bor inte själv, och inte äter jag mikromat heller, har aldrig ens ägt en mikro i hela mitt liv.
Är faktiskt inneboende hos min kära mamma, men jag kan inte ens välja alt. 2 heller
eftersom jag tvättar mina kläder själv och gör min del i matlagningen.
Winter is Coming