Nja, är för seg för en sammanfattning, förutom att det var en helt otrolig stad, som ändock har en hel del mörka sidor också.
Dåliga nyheter på beställningsfronten... All Star Superman Hardcover, Ultimates Hardcover, och Chronological Superman vol1 softcover blev alla nekade beställning...

Oerhört synd, då alltihop är riktiga klassiker prisbelönade och storsäljare..
Jag tror att dom antagligen tycker mina beställningar har blivit för många, så jag ska invänta med beställningarna några veckor, så ska jag bara lägga Chronological Superman som beställning sen..
EDIT: YAAAY! Min senaste beställning, DC Universum, en samling av Alan Moores mer obskyra DC-serier blev godkänd och är på väg!
Ska kolla in Comicas lista, om det är nåt nytt och fränt på G.

Sen undrar jag om jag ska ta upp Farbror Joakims liv igen, eller om dom nu automatiskt kommer köpa in den nya utgåvan som ska komma nästa månad eller när det nu är, i sommar? Verkade på dom som dom nog kommer köpa in den, så man inte behöver slänga pengar på det.
Sen har vi ju Prince Valiant... finns en massa album som dom inte köpt in, mer än 5 st tror jag, men det verkar som dom kommer fortsätta med det, men, men, börjar bli otålig... så snart lägger jag en beställning där, om inget händer snarast!
Edited by PredaBot, 08 August 2007 - 18:18.