Aaaaaaagh! Vad förbannad jag är!!! Hur många säsonger har de det där jävla tråkiga introt igentligen??? Jag har så mycket sett fram mot säsongbytet för att få slippa det.
Spännande avsnitt, trotts Teal'cs fula hakfläck. Kul hur de inte lät Daniel röra det.
Heh, vad kul att Asgards blev så imponerade över hur korkad Jack är så de döpte ett skepp efter honom.
Underbara repliker från Thor: "I like the yellow ones.", "It was your dumb plan.". Gillar verkligen Thor.
Var så sött när Sam kramade honom.
Replicators är verkligen intresanta och kusliga fiender. Exakt vad serien behövde. En fiende som är mystisk och intelligent men omöjlig att komunicera med. Typ ALIENS.
Sam saves the day with her dumb plan.

Vad kul att människorna visar sig överlägsna de mäktiga Asgards pga att de inte är så utvecklade.

Väldigt smart idea som manusförfattarna kom på.
Jack hade nog varit FÖR dum. Även om Asgardarna är imponerade av hans dumhet.
Jag missade det som var precis innan introt började (Jag hade somnat framför TVn). Det första jag såg när jag vaknade var en Replicator hoppa på Daniel och att han sprang omkring med armarna i vädret skrikandes med replikatorn på sig.
Nu vet jag ju att det inte var Daniel och att den delen var en synvilla men hur mycket av resten stämde? Sprang någon omkring i ubåten med armarna i vädret och skrek?
Nu till dåliga nyheter. StarGate SG-1 verkar ta paus på obestämd tid om 3 veckor (Såvidar säsong 4 inte bara har 15 avsnitt). Gårdagens avsnitt var del 1 av 15.

Antagligen över sommaren. Detta är katastrof för mig som vill se till säsong 7 så att jag kan börja på Atlantis.
Föresten, en fråga om Atlantis. Är serien mer humorinriktad eller är det bara TV6 som får det att se så ut med de klipp de visar? För de får det att se mer ut som en komedifokuserad serie än SG-1.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts