Åka utomlands eller kanske vara hemma? Åka på någon resa inom sverige? Måla om huset? Bara ta dagen som den kommer? Sortera den där frimärkssamlingen som du bara har förträngt under året?
Dels är jag nyfiken och intresserad på vad ni andra ska göra men jag hoppas även kanske få några idéer och uppslag själv på saker som jag vill göra genom att ni berättar vad ni tänkt göra.
Själv har jag tänkt att ta det lugnt och inget stort är direkt inplanerat. Har semester i 4 veckor men har fortfarande chansen (någon vecka till) att ta ut en vecka till eller ta ut 3 veckor och spara 1 vecka till ett annat tillfälle. Hade tänkt att vara hemma i Linköping större delen och det blir väl några resor till min syster och hennes familj i Motala under sommaren. Kanske även någon shoppingtur till Sthlm och länsa Science Fiction Bokhandeln.
Läsa ett gäng böcker hade jag också tänkt mig, gå på bio, se på film. Alltså sådant jag gör redan nu fast nu när man har lite mera tid över kanske man hinner med det man fått skjuta upp hela tiden på grund av andra åtaganden.
Hoppas annars kunna ta dagen som den kommer.
Vad har ni andra tänkt att göra?
Edited by Cartman, 08 May 2008 - 14:39.