Eftersom detta är början på tråden så kan ni ju börja med att skriva vilka spel ni köpt den senaste Månaden eller så.
Själv har jag köpt:
Vem Vill Bli Miljonär? (DVD)
3 DVD för 99kr.
Folklore (PS3)
Deckare/Fantasy/Action/RPG av mannen bakom bla Resident Evil 1 och Street Fighter I-II. Handlar om en tjej som får förmågan att resa mellan riktiga världen och fantasi världar i The Land of the Dead där hon försöker ta reda på sanningen om sitt förflutna och samtidigt lösa gåtan om en mystisk seriemördare kopplad till ren familj med ett mörkt förflutet.
Hevenly Sword (PS3)
Typ God of War/Conan. Hevenly Sword är ett mäktigt svärd med en förbannelsesom ändast den utvalde kan svinga. När den utvalde visar sig vara en tjej får skammen byborna att villa döda henne men hennes pappa bestämmer sig för att behålla henne. När sedan hela hennes nomadby blir tillfångatagen så blir hon och svärdet deras ända hopp.
Chessmaster (PS2)
Världens populäraste Shacksimulator.
Still Life (XBox)
Skräck Deckare där en kvinnlig polis försöker stoppa en seriemördare bara för att få veta att hennes förfader hade jagat en seriemördare med exakt samma MO.
Overlord: Raising Hell (PS3)
Det helgalna onda spelet + expansionen.
The Sims: Complete Collection (PC)
Blev lite Sim-sugen.
Civilization: Revolution (PS3)
Civilization som det var tänkt från början, enligt Sid själv. Väldigt beroende framkallande även om det blir tråkigare när det närmnar sig nytid.
World of WarCraft (PC)
Köpte min systersons eftersom jag hade en karaktär på den.
Quake 4 (XBox 360)
Present från min systerson eftersom han ändå skulle sälja spelet och inte hade gett mig en födelsedags present än.
Väldigt kul spel även om den förlora mycket storyvise i andra halvan.
F.E.A.R Files (XBox 360)
2 Expansioner till orginal F.E.A.R som utspelar sig mot slutet på F.E.A.R.
F.E.A.R (XBox 360)
Jag har inte varit så värst intreserad av F.E.A.R innan men F.E.A.R 2 ser intresant ut vilket fick mig att bestämma mig för att ge orginalen också en chans.