Har redan sett alla avsnitt 2 ggr på TV och s.1 en tredje gång på DVD
Riktigt bra serie
Posted 15 August 2006 - 20:52
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 20 August 2006 - 12:41
Posted 20 August 2006 - 17:47
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 20 August 2006 - 20:34
Edited by XC, 20 August 2006 - 20:35.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 September 2006 - 17:24
Winter is Coming
Posted 14 September 2006 - 17:30

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 September 2006 - 18:41
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 20 September 2006 - 14:53
Posted 20 September 2006 - 17:29
Posted 20 September 2006 - 22:32
I know how you feel. Min BSG box har också hamnat på villovägar tack vare flytt. Men Axel Music har som tur var lovat att skicka en ny.Ångest! Man With the Screamin Brain verkar vara på villovägar mellan Europa och min brevlåda.
-Gangstagrass
Posted 21 September 2006 - 08:59
Åh, trist! Du får berätta sen om den är bra. Bruce Campbell ju...Ångest! Man With the Screamin Brain verkar vara på villovägar mellan Europa och min brevlåda.
Posted 21 September 2006 - 19:29
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 21 September 2006 - 22:17
Winter is Coming
Posted 22 September 2006 - 19:30
Yes!Ångest! Man With the Screamin Brain verkar vara på villovägar mellan Europa och min brevlåda.
Posted 23 September 2006 - 12:21
Ligger din brevlåda utanför Europa?mellan Europa och min brevlåda
Schysst! Berätta hur den är nu då!Yes!Ångest! Man With the Screamin Brain verkar vara på villovägar mellan Europa och min brevlåda.
![]()
I dag låg ett vadderat kuvert och väntade i lådan när jag kom hem.
Man har väl blivit bortskämd med snabba leveranser så att man börjar undra när det dröjer över en vecka...![]()
Posted 24 September 2006 - 09:51
Ligger din brevlåda utanför Europa?
![]()
Sorry, det är ingen höjdare. Kul story men allför mycket "B" i utförande sänker den. Stacy Keach lyser dock.Schysst! Berätta hur den är nu då!
Posted 28 September 2006 - 15:23
Nu släpps Sagan-trilogin i en helt ny limiterad dvd-box. För första gången kommer bio-versionen och den förlängda versionen av filmen på en och samma disk.
Edited by Georgia, 28 September 2006 - 15:24.
Posted 28 September 2006 - 22:04
Kan det ha varit jag?Och sen var det någon som gav mig order att skaffa Sagan om Ringen filmerna på DVD i någon annan tråd (fast jag har dom på VHS i 2 versioner
)
Nu är det gjort (bokat i alla fall)![]()
Sagan om Ringen Box - Limited Edition (6-disc)
Winter is Coming
Posted 30 September 2006 - 11:33
Edited by Wylie Times, 30 September 2006 - 11:35.
-Gangstagrass
Posted 03 October 2006 - 19:14
Posted 04 October 2006 - 15:31