Är det inte där blixten träffar först?men det var ingen fara på taket
![]()
![]()
Sommar
Posted 11 July 2006 - 09:23
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24
Posted 11 July 2006 - 12:37
Jag har eksem året om. Jag klagar mao 52 veckor om året.
Dessa tre veckor är de värsta, iom att solen gör mig varm, och när jag blir varm svettas jag. När jag svettas så är min eksem värre.
Jag har mest rätt att klaga, jag vann
det låter inte roligt faktiskt.
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 11 July 2006 - 12:46
Idag hällregnar det.
Posted 11 July 2006 - 13:02
Igår kom det världens åskväder på kvällen med störtregn på det.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 11 July 2006 - 15:10
ja, mysigt var det. (var inne) fast jag hörde bara 2 smällar en jätte jätte högt.Igår kom det världens åskväder på kvällen med störtregn på det.
mm, Trots att molnen har det varit skönt väder idag.Temperaturen ökar, från 18C när jag klev upp vid 11 till 22C med en massa moln på himmlen.
Posted 11 July 2006 - 17:15
Posted 11 July 2006 - 18:15
Nu vill vi ha tillbaka sol och värme en månad igen.
Posted 11 July 2006 - 18:17
Posted 11 July 2006 - 18:24
Posted 11 July 2006 - 18:26
Posted 11 July 2006 - 19:20
Nu kan jag plaska runt i pölarna!
*visualiserar Herr Groda hoppandes och plaskandes i alla tillgängliga vattensamlingar*
Var det skönt och svalt att plaska runt i pölarna?
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 11 July 2006 - 21:51
Posted 14 July 2006 - 15:21
Men för den som är fast i 30C utan AC så rekomenderas wikiHow.com: Cool Yourself Without Air-Conditioning.
Alcohol acts as a diuretic, which make you urinate more often than usual. This promotes further dehydration through water loss. Contrary to popular belief, caffeinated and sugary drinks can still promote good hydration, although not as effectively as pure water.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 July 2006 - 16:07
Här också, sitter t.o.m och småhuttrar, 20C ute ungefär och ca 23C inne, jag var tvungen att sätta på mig en tjock tröjaLite svalare idag.
Posted 24 July 2006 - 07:50
Igår var det 27C och imorse var det 24C när jag gick hemifrån
Posted 24 July 2006 - 13:48
Nu har jag börjat jobba och stått hela dagen på en stege och målat min (fina ljusgråa Star Trek-) tröja röd...
Jon var namnet:
Posted 25 July 2006 - 09:15
plus att det blivit så fuktigtVärmeböljan tillbaka verkar det som.
Igår var det 27C och imorse var det 24C när jag gick hemifrån

Star trek tröjaNu har jag börjat jobba och stått hela dagen på en stege och målat min (fina ljusgråa Star Trek-) tröja röd...
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"Jack Bauer"-24
Posted 25 July 2006 - 20:10
Gult gräs och torka!
Winter is Coming
Posted 25 July 2006 - 20:17
Jo, jag vet, den är dock bortom räddningStar trek tröjaNu har jag börjat jobba och stått hela dagen på en stege och målat min (fina ljusgråa Star Trek-) tröja röd...
bums i tvätten med den....
Jon var namnet:
Posted 27 July 2006 - 17:59
Posted 27 July 2006 - 18:04
Men de kommer att gå åt då jag reser till Thailand i november ...
Posted 27 July 2006 - 21:08
Du såg inte Simon där då? Han skulle åka dit... Du vet, gitarristen och sångaren i det världskända Mictian (där jag spelar bas. Vi har två låtar hittills)Var nere i Turkiet 3 veckor, 45 grader i solen på dagen, kunde inte annat göra än att ligga i polen, allt annat fick göras då solen gått ner.
Jon var namnet:
Posted 27 July 2006 - 21:21
Du såg inte Simon där då? Han skulle åka dit... Du vet, gitarristen och sångaren i det världskända Mictian (där jag spelar bas. Vi har två låtar hittills)
Var nere i Turkiet 3 veckor, 45 grader i solen på dagen, kunde inte annat göra än att ligga i polen, allt annat fick göras då solen gått ner.![]()
![]()
Haha! Tveksamt om jag skulle känna igen honom, läser inte så många kändistidningar.
Posted 27 July 2006 - 22:53
Fast 45 låter totalt odrägligt
"Jack Bauer"-24
Posted 28 July 2006 - 13:37
Det är underligt hur det blir så varmt då ddet trots allt inte syns en starkt skinande sol på himlen. Det är varmare än någonsin, men solen ligger i moln likt väl hos mig...
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«