Stan Helsing (Trailer)Extreme Movie (Trailer)Disaster Movie (Trailer)Same shit - different titles.
1/5 till samtliga.
I Love you, Man (Trailer)Det här är en mycket bra komedi och jag rankar den tillsammans med Funny People som något av det bästa och roligaste inom humor (nya filmer som har kommit under året) som jag har sett i år. Filmen har så bra skådespelare i dom två ledande rollerna. Övriga skådespelare gör väldigt bra ifrån sig dom med, men det är Paul Rudd och Jason Segel som stjäl hela filmen. Vill man se en bra, ofta tänkvärd och väldigt rolig film så är det här ett mycket säkert kort att satsa på.
3/5Observe and Report (Trailer)Den här filmen har flera likheter med filmen "Snuten i Varuhuset" som jag också tycker om. Seth Rogen är som vanligt helt lysande och väldigt rolig. Det är han som är filmens ryggrad och övriga karaktärer samt skådespelare får ses som sidekick till honom. Något som dom dock gör på ett mycket bra sätt.
3/5Forgetting Sarah Marshall (Trailer)Det här är en väldigt rolig film där Jason Segel, Kristen Bell, Mila Kunis och Russell Brand är fenomenalt bra. I ett par biroller så återser vi bland andra Paul Rudd, Bill Hader och Jonah Hill. Det här är något av det bästa som man kan se när ett humorkollektiv går samman för att försöka göra en så bra, underhållande och rolig film som är möjligt. Slutresultatet är helt perfekt. Och vem skulle inte vilja se Jason Segels Dracula musikal?
Här framför Jason en scen när han gästade Craig Ferguson.3/5A Perfect Getaway (Trailer)Det här är en väldigt spännande och välgjorde thriller med bland andra Steve Zahn, Timothy Olyphant, Milla Jovovich och Chris Hemsworth. Timothy Olyphant är verkligen bra och en stor del till att filmen är bättre än vad man är van vid när man ser en thriller. Men även övriga skådespelare hjälper till att lyfta filmen. Den är helt inspelad på Hawaii vilket gör att filmens omgivning är ögongodis. Handlingen bjuder på flera vändningar och när den börjar närma sig sitt slut så blir det en riktigt bra mix av spänning och oväntade händelser.
3/5
Edited by Insert Username, 29 November 2010 - 18:44.