Vaddå bortgjord, men åtminstonde väldigt envis vad hon ska ha.
Sonen kan inte vara så smart heller som lurar sin mamma så där.
Edited by Georgia, 07 November 2006 - 09:09.
Posted 07 November 2006 - 09:08
Edited by Georgia, 07 November 2006 - 09:09.
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 07 November 2006 - 09:18
Sonen kan inte vara så smart heller som lurar sin mamma så där.
Posted 07 November 2006 - 10:05
Posted 09 November 2006 - 17:33
<[JDG]PerukJazz> lyckad grej på stan idag... går med tjejen o tittar på cd-skivor, kollar på en skiva ett tag o börjar smeka på tjejens rygg o frågar om vi ska gå vidare. hon vänder sig om och jag ser att det inte är hon utan en annan tjej..
<[JDG]PerukJazz> bra jobbigt var det
Posted 09 November 2006 - 20:15
Posted 12 November 2006 - 18:21
<Vaftrudner> Man borde vara mer som indianerna.
<Vaftrudner> Soft liv liksom, bo i tält, käka svampar, ramla i trans och se sina förfäder, springa runt nästan nakna
<Vaftrudner> Låter som Roskilde.
Posted 12 November 2006 - 18:32
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 13 November 2006 - 13:22
(En kille och två tjejer ~20 sitter och fikar.)
Kille: Alltså, folk som inte kan skilja på dator och data borde få en gaffel i ögat!
Tjej: Vaddårå? Det är väl samma sak.
Kille (tydligt): Nej! En dator... är en maskin...som lagrar....data.
Tjej: Dator, data. Same shit, different name!
Kille: Jaha, så det är samma sak som om jag är ute på krogen och ska ragga på en tjej och säger: Hej, får jag våldta dig?
Tjej: Nej, en dator, datan.
Kille (upprört): Du kan inte göra så, gå runt och säga fel saker! Varför ska det accepteras?
Tjej: Du hänger upp dig på bagateller!
Kille: Vaddå bagateller!?
Kafé Kuriosa, Norrköping

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 13 November 2006 - 14:16
Posted 13 November 2006 - 14:35
Posted 14 November 2006 - 17:09
<__henke|MGD> Illa när mamma skickar sms å e orolig för mig och tror att det har hänt ngt när jag inte e inloggad på msn...
<Garuda> åh, nu kom min avi i brevlådan
<Zyntex> Vilken film?
<tjockis^> det började lukta skumt i mitt rum, trodde det var processorn, men det var syrran som gjorde mat
Posted 14 November 2006 - 17:15
<Garuda> åh, nu kom min avi i brevlådan
<Zyntex> Vilken film?
Posted 14 November 2006 - 17:31
Det framgick ju inte om han satte gaffeln i ögat på henne(En kille och två tjejer ~20 sitter och fikar.)
Kille: Alltså, folk som inte kan skilja på dator och data borde få en gaffel i ögat!
Tjej: Vaddårå? Det är väl samma sak.
Kille (tydligt): Nej! En dator... är en maskin...som lagrar....data.
Tjej: Dator, data. Same shit, different name!
Kille: Jaha, så det är samma sak som om jag är ute på krogen och ska ragga på en tjej och säger: Hej, får jag våldta dig?
Tjej: Nej, en dator, datan.
Kille (upprört): Du kan inte göra så, gå runt och säga fel saker! Varför ska det accepteras?
Tjej: Du hänger upp dig på bagateller!
Kille: Vaddå bagateller!?
Kafé Kuriosa, NorrköpingLivets stora gåta!
Haha!Warpdrive
<__henke|MGD> Illa när mamma skickar sms å e orolig för mig och tror att det har hänt ngt när jag inte e inloggad på msn...
Posted 14 November 2006 - 17:41
Det framgick ju inte om han satte gaffeln i ögat på henne
![]()
Posted 14 November 2006 - 19:26
#162189 +(737)- [X]
<ANDYHAZARD> i need a file
<kenners> you misspelled "life"
#356753 +(960)- [X]
<rhyann> hey i got a floppy with a virus and i wana now if its ok to put it next to the other floppys or do i gotta wait for it to get better to put it back in the box
#593081 +(5423)- [X]
<Pax> I wish my lawn was emo, so it would cut itself.
Posted 14 November 2006 - 21:15
#1578 +(6277)- [X]
<calin> we had a guy at school that wore black lipstick.. and was all gothy.. and then one day we caught him buying an assvibrator
<ecoli> ew.
<ecoli> wait, you "caught" him?
<ecoli> like, you were behind him in line at the assvibrator store?
<Aero> he doesnt answer
*** Quits: calin (No route to host)
Den här dedicerar jag till Marie:#1963 +(2164)- [X]
::: .enter@6.53p> _YOU (harpeet@149.99.97.190)
~ _YOU HAVE RECEIVED A FATAL ERROR, PRESS ALT + F4 TO REPAIR THIS IMMEDIATELY
::: .signoff@6.53p> _YOU (harpeet@149.99.97.190); ...
::: .signoff@6.53p> BlueBold (me@tnt01dla202.winnipeg.escape.ca); Leaving
::: .signoff@6.53p> ic3d (ic3d@64-59-140-156.ivideon.com); Leaving
::: .signoff@6.53p> CoolJeff4 (LoKv70@anolas01-p88.mts.net); Leaving
#113542 +(293)- [X]
@zacke › i got in trouble once, and my mom installed windows me as my punishment
Edited by XC, 14 November 2006 - 21:17.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 November 2006 - 21:19
Posted 14 November 2006 - 21:24
Hajar inte nr.2
Edited by Chrille, 14 November 2006 - 21:24.
Posted 14 November 2006 - 21:28
Det vet jag ocksåDet är folk som chattar,
AHAsen blir de tipsade att klicka ALT + F4 för att fixa ett problem. ALT + F4 är kortkommando för att stänga av det program man använder. Sen ser vi att 4 stycken lämnar chatten direkt efter varandra. Antar att inte många visste om det kortkommandot i den chatten.
Posted 14 November 2006 - 21:33

Posted 14 November 2006 - 21:34
Man kan aldrig vara säker nog.Det vet jag ocksåDet är folk som chattar,
![]()
Posted 14 November 2006 - 21:39
Georgia: Skämtet visades inte korrekt i din webbläsare. Var vänlig och tryck CTRL+W för att åtgärda det.
Posted 14 November 2006 - 21:39
Georgia: Skämtet visades inte korrekt i din webbläsare. Var vänlig och tryck CTRL+W för att åtgärda det.
Posted 14 November 2006 - 21:41
Posted 14 November 2006 - 21:44