Alla finns här eller här
eller här
Posted 28 April 2008 - 21:01
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 28 April 2008 - 21:11
Posted 29 April 2008 - 12:56
Edited by Cartman, 29 April 2008 - 12:56.
Posted 29 April 2008 - 15:37
Another Dark Knight Poster
How many of these things are there?!
Source: JoBlo
Is there a limit to how many Dark Knight posters you can look at? If you answer 'yes' to this question, then you may want to head elsewhere. Maybe go and check out the Indy Month feature. If your answer is 'no', then good news! There's another one just surfaced at JoBlo. This one looks like a billboard poster. Click the image below for a larger version. Breaking windows on a floor that high is really quite dangerous, Batman, we hope you know.
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 30 April 2008 - 13:14
Posted 30 April 2008 - 17:21
POLL: Is all the Batman TDK News Designed to Overshadow Iron Man's Opening Week?
Some conspiracy theorists out there believe that Warner Bros is purposely putting out all this viral Batman TDK stuff right now to sabotage Iron Man's opening week. What do YOU think?
It's a fair question. The new TDK trailer comes out in a unique and innovative way that some would say was designed to keep the hype up all week long. As fans and sites like CBM scramble to find all the "clues" to the next exclusive, the Iron Man excitement is overlooked in the fervor. Take the poll and let us know what YOU believe in---besides Harvey Dent.
Is all the Batman TDK news stealing the steam from Iron Man's opening week?
Yes! They're doing it on purpose.
No! It's just a coincidence
Posted 04 May 2008 - 13:05
The New Dark Knight Trailer Is Online
In official, non-sucky-vision
Source: Why So Serious
The New Dark Knight Trailer Is Online
It is a good weekend for trailers. Yesterday we got the full Indy IV trailer and now we get the official look at the new Dark Knight promo, right here. Now, if someone can just chuck us a first teaser for Watchmen, then we'll be golden.
Needless to say, we're squeeing like hell over this new footage. What do you think?
Also, did you spot the brief shot of Aaron Eckhart as two-face? It's not giving anything major away, but it's there.
Posted 05 May 2008 - 08:40
Posted 05 May 2008 - 15:39
Winter is Coming
Posted 06 May 2008 - 12:19
Posted 06 May 2008 - 16:45
Posted 07 May 2008 - 16:29
Posted 07 May 2008 - 22:45
Posted 08 May 2008 - 12:44
Vad blir det för åldersgräns, förresten?
Title: Dark Knight, The (2008)
Rating: PG-13
Rating Reason: Rated PG-13 for intense sequences of violence and some menace.
Distributor: Warner Bros. Pictures Inc.
Alternate Titles: Rory's First Kiss
Title: Batman Begins (2005)
Rating: PG-13
Rating Reason: Rated PG-13 for intense action violence, disturbing images and some thematic elements.
Distributor: Warner Bros. Pictures Inc.
Alternate Titles: Batman 5; Intimidation Game
Posted 08 May 2008 - 12:53
Posted 12 May 2008 - 14:03
Edited by Cartman, 16 May 2008 - 13:16.
Posted 13 May 2008 - 15:21
Posted 13 May 2008 - 20:29
Batmans manuskript krävde bevakning
Man satt på Maggie Gyllenhaals uppfart
Inget fick läcka ut.
Därför satt en man på skådespelerskan Maggie Gyllenhaals uppfart i 20 timmar medan hon läste manuskriptet till nya ”Batman”-rullen, skriver femalefirst.com.
...
Posted 16 May 2008 - 13:12
Edited by Cartman, 16 May 2008 - 13:13.
Posted 16 May 2008 - 21:32
NEW Joker Poster Online!
A schweet Joker poster has appeared online for your viewing pleasure!
Never before seen! At least we hadn't. Heath Ledger is gonna redefine this role, isn't he. He looks scary awesome.
Posted 21 May 2008 - 21:02
New Phase of Dark Knight Site Up
Source: Warner Bros. Pictures
May 21, 2008
Warner Bros. Pictures alerted us that the new phase of The Dark Knight domestic website has gone live today. It is similar to the previous version but now includes a menu featuring the synopsis, video, a photo gallery, and downloads such as screensavers, icons, wallpapers and posters.
You can check it out here.
Posted 29 May 2008 - 12:56
Posted 29 May 2008 - 13:00