Senast Köpta Spel?
Posted 21 March 2011 - 15:56
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 29 March 2011 - 12:51
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 25 April 2011 - 14:08
Det var länge sedan jag skrattade så mycket, underbar douglas adam:ish humor i en riktigt skön SciFi miljö och pussellösande mha fysik.
Kan inte rekommenderas varmare.
Edit: inte en enda levande varelse dödades under spelets gång, tyvärr kan inte detsamma sägas om dom charmiga men dödliga vaktrobotarna
Edited by Wowbagger, 25 April 2011 - 14:09.
Posted 25 April 2011 - 14:46
Körde ut Portal 2 i helgen jag också.
Måhända vi får se Chell i HL2-episode 3...? Ska inte det spelet handla om Gordon Freeman's resa till Antarktis för att kolla in ett skepp märkt med aperture-loggan, som försvann för några decennier sen, i en portal-olycka...? Om jag minns det rätt.
Hade varit kul iallafall!
Posted 25 April 2011 - 15:21
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 25 April 2011 - 16:07
SSF4 Arcade Edition ska bli kul att testa dock!
Posted 26 April 2011 - 22:11
Japp Gordon Freeman & Co ska ge sig iväg till Antarktis och leta efter Aurora Borealis ett forskningsskepp som Apeture Science förlorade i en portal-olycka. Om det nu blir av nångång då informationen om det spelet är i princip lika med noll. Ingen vet när det kommer, om det kommer? Eller om de ens arbetar på det. Vi får väl hoppas! Angående Portal 2 och Chell så vet jag inte hur väl det kan kopplas ihop med Half-Life-sagan då det lär utspelas flera hundra år efter första Portal som i sin tur antagligen utspelas ungefär samtidigt som Half-Life 2. Själv har jag precis börjat spela Portal 2 så jag vet inte hur det slutar ännu. Men ett jävligt kul spel är det i alla fallDet beror ju på hur man ser det, Wowbagger!
Kulsprutetorn, utvecklingsstörda personlighetsmoduler och kompanjonskuber har ju faktiskt också känslor!
Körde ut Portal 2 i helgen jag också.Kan bara falla in i lovorden, riktigt bra lir. Men nu vill man ju veta vad som händer härnäst i storyn! Roligt att kopplingen till HL2-universat blev mer tydlig i och med denna delen också.
![]()
Måhända vi får se Chell i HL2-episode 3...? Ska inte det spelet handla om Gordon Freeman's resa till Antarktis för att kolla in ett skepp märkt med aperture-loggan, som försvann för några decennier sen, i en portal-olycka...? Om jag minns det rätt.
Hade varit kul iallafall!
Winter is Coming
Posted 01 May 2011 - 15:41
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 08 May 2011 - 16:01
Själv köpte jag Brink via D2D för 225 spänn.
Posted 16 May 2011 - 16:26
Betrayal at Krondor Pack
Return to Krondor
Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura
Vampire: The Masquerade - Redemption
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 17 May 2011 - 15:54
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 17 May 2011 - 16:35
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 05 June 2011 - 00:16
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 10 June 2011 - 02:24
Ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna, och första delen i spelserien som gav mig mitt namn för 15 år sedan, finns nu på GOG.com (Good Old Games).
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 12 June 2011 - 17:52
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 21 June 2011 - 15:30
The Witcher - Enhanced Edition
The Sims - Medeltiden Collectors Edition
The Sims 3
Samt några The Sims 3 X-Pack:
Leva Livet
Destination Världen
Drömjobb
Kvällsnöjen
Det hela för 1000kr.
Edited by Crusader, 21 June 2011 - 15:31.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 19 July 2011 - 19:21
Igentligen nästran onödigt med tanke på att de rebootar serien igen men jag har 3:e spelet så...
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 29 July 2011 - 15:11
Det första gjorde jag när jag besökte årets London Film & Comic Con.
Maximum Carnage - Limited Edition(*) till SNES. Jag gillade serien och tyckte att spelet var kul då jag ägde det tidigare. Tyckte det kunde vara kul att testa det igen och priset var det rätta.
(*) = The game featured a colored cartridge. Both the Sega Mega Drive/Genesis and Super Nintendo versions were red. They were later released in the normal cartridge colors (black for Genesis, gray for SNES).
Sedan hittade jag en US utgåva i mycket fint skick av spelet Xenogears till Playstation. Jag har aldrig spelat det tidigare men varit mycket sugen på att göra det då det verkar vara bra.
Sista fyndet gjorde jag igår då jag hittade spelen Flashback samt Blackthorne till SNES för en spottstyver hos en av dom lokala spelbutikerna.
Posted 25 August 2011 - 02:10
Medal of Honor (2010)
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 28 August 2011 - 15:50
Red Faction II (XBox)
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 29 August 2011 - 07:49
Lego: Indiana Jones 2
Alan Wake
Catan och Uno på xbox live.
förbokat ps3, från axelmusic, det var ganska billigt.
Uncharted 3: Drake's Deception
Batman: Arkham City
Posted 29 August 2011 - 23:45
förbokat ps3, från axelmusic, det var ganska billigt.
Uncharted 3: Drake's Deception
Batman: Arkham City
Har tänkt fråga innan. Vad heter du på PSN? Själv så heter jag PKCrusader.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 30 August 2011 - 18:10
Posted 30 August 2011 - 18:25
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 30 August 2011 - 19:36