Jump to content

Photo

X-Men 3

• Please log in to reply
513 replies to this topic

#251 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 01 June 2005 - 19:09

Svårt att argumentera emot familjeskäl. Har faktiskt lite svårare för vad Bryan Singer gjorde. Men ja...antingen får de fort som ögat hitta en ny regissör eller så får de skjuta upp filmen!!!
Varför i hela friden måste de ha ut x3 det datumet? Tror de att det visar att de har läget under kontroll? För det har de inte. Vill de konkurrera med Superman? Det kommer de att förlora oavsett. Även om Bryan Singer gjorde x3 och någon annan Superman...han är en större ikon.

Men det är tråkigt att en så bra franchise som var väldigt tidig och viktig när det gäller att göra adaptioner av superhjälteserier behandlas så här illa. Först vänder regissören till de två tidigare filmerna trean ryggen trots att han har sagt att han skulle göra den eftersom något mer intressant dök upp, sen misshandlar FOX filmen vidare, eller åtminstone minskar förutsättningarna genom att sätta ett närmast omöjligt premiärdatum på filmen med tanke på den röra det har blivit. Därmed har de t. ex tappat ännu en begåvad regissör, Joss Whedon till konkurrenterna.

Tråkigt att en så bra och lovande filmserie plötsligt bara ska rinna ut i sanden såhär. :(
*Hockey och superhjältar*

#252 Robban

Robban

Commodore

• Members
  • 1,473 posts
  • Interests:Läsa serier och böcker. Se på en massa film. Vara med kompisar, teckna serier, skriva en jäkla massa saker (helst fan-fics men ibland kan jag kläcka ur mig någon orginal story). Lyssna på musik osv.

Posted 01 June 2005 - 20:43

Jag kan inte bara göra mer än att hålla med Kermit. Jag är väldigt besviken. Det vore ju bättre om dom sköt upp filmen till julen 2006 eller 2007 så kunde de få Singer ombord igen. Förresten Joss Whedon är ju klart med Serenity nu, hoppas det säger FOX något
En serietidning i handen, en glass i munnen och Depeche Mode i stereon = en skön sommarkväll

Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!

"I caught a glimpse now it haunts me"

#253 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 01 June 2005 - 20:47

Joss Whedon är ju upptagen med konkurrenterna DC:s Wonder Woman nu. :(
Singer tillbaka kan vi nog glömma oavsett om de skjuter upp filmen eller inte, tror jag i alla fall. Relationerna mellan honom och FOX verkar inte så bra. Singer har i och för sig sagt "I would do another X-Men film in a second if I got the chance", men ärligt talat, hur länge skulle det hålla i sig? Tills han får chansen att göra en Aquaman-film? :P

#254 Angelina

Angelina

Commander

• Members
  • 170 posts
  • Interests:Angel, Alias, Star Trek, Starwars , Sagan om Ringen, böcker i massor m. m.

Posted 02 June 2005 - 11:57

nej vad illa :angry:
"I'm sneakier than I give myself credit for."

#255 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 02 June 2005 - 20:04

X-Men 3 Director Down to Two Names
Source: Ain't-It-Cool-News
June 2, 2005

Ain't-It-Cool-News has learned that 20th Century Fox and Marvel Studios have narrowed the position for X-Men 3 director down to two names. Matthew Vaughn left the production earlier this week due to personal reasons.

The site says that the director's chair will either go to John Moore, who helmed both "Behind Enemy Lines" and "Flight of the Phoenix" for Fox, or to Brett Ratner, best known for the "Rush Hour" films and who has also directed such films as "After the Sunset" and "Red Dragon".

Stay tuned for when one of these names will be confirmed.

http://www.superhero...ews.php?id=3087

Inget av de där namnen låter särskilt betryggande. Ratner var väl en av de som fick nobben till att regissera Superman t. ex. :(

#256 zaphod

zaphod

Fleet Captain

• Members
  • 1,034 posts

Posted 02 June 2005 - 20:27

Hmm, Behind enemy lines var varje fall en bra film. Man man vet ju aldrig hur det funkar med X-men. Man ser ju helst att regissören har lite förkunskaper om x-men och superhjältar i allmänhet.

#257 Angelina

Angelina

Commander

• Members
  • 170 posts
  • Interests:Angel, Alias, Star Trek, Starwars , Sagan om Ringen, böcker i massor m. m.

Posted 02 June 2005 - 21:22

Det hela låter oroväckande......varför är det ingen som vill ta hand om om X-men 3 :angry:

Slänger runt filmen hit och dit...det kommer inte sluta väl detta.. <_<

edit: stavfel.

Edited by Angelina, 02 June 2005 - 21:22.

"I'm sneakier than I give myself credit for."

#258 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 03 June 2005 - 11:54

Jag tycker de skulle kunna vända sig till Richard Donner. Singer inspirerades ju av hans arbete med Superman och dessutom var han med och producerade den första X-men, så han har ju redan haft ett finger med i franchisen.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.

"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#259 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 03 June 2005 - 12:54

Ja, det vore faktiskt ett bra alternativ. Hoppas att det är så också. :)

#260 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 03 June 2005 - 15:26

Mycket bra val, men jag tvivlar på att han blir vald,men jäkligt bra val, jag skulle också tro att Donner skulle lyckas bra,hans Superman:The Movie ´är ju den välgjorda Superhjälte-filmens moder. I stort sätt allt som filmatiserades i serietidnings adaptions innan STM såg ut och var skräp.Skräp med låg budget.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#261 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 06 June 2005 - 08:28

Brett Ratner to Direct X-Men 3
Source: Variety
June 6, 2005

20th Century Fox and Marvel Entertainment set Brett Ratner ("Rush Hour" films) on Friday night to replace Matthew Vaughn as the director of X-Men 3, reports Variety. Shooting will start in August for a Memorial Day weekend 2006 opening date.

A comic book enthusiast, Ratner was among the helmers considered to direct the first X-Men. The job went to Bryan Singer instead. Ratner then spent a full year developing Superman Returns, the film that ultimately prompted Singer to drop out of directing "X3."

The trade adds that the "X3" budget is locked, and Fox and Marvel brass consider the script by Zak Penn and Simon Kinberg to be at least as strong as that of the first two installments. The original returning stars have been signed, and the cast is bolstered by Kelsey Grammer as Beast, Vinnie Jones as Juggernaut and Lost star Maggie Grace as Kitty Pryde (aka Shadowcat).

http://www.superhero...ews.php?id=3102

Vilket nedköp. :(
Också löjligt att X-Men numera tvingas ta ratade Superman-regissörer. :angry:

Någonstans sitter Bryan Singer och Warner Brothers och skrattar...

Edited by Kermit, 06 June 2005 - 08:32.

#262 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 06 June 2005 - 19:42

Någonstans sitter Bryan Singer och Warner Brothers och skrattar...

Har jag svårt att tro. Bara för att Singer lämnade franchisen betyder inte det att han gottar sig över dess motgångar och dessutom skulle Ratner aldrig varit påtänkt som Superman-regissör öht om de tyckt han var dålig.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."

Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#263 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 06 June 2005 - 20:00

Det beror på hur man ser det. WB var lite mer av en röra förut. De släppte Catwoman, versioner av Superman före Singer hade rätt...skumma idéer.

FOX är nu konkurrenter och Singer har tydligen likt många regissörer ett horn i sidan till bolaget...

#264 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 07 June 2005 - 12:19

Annars håller jag med om vad Swedishsuperhero säger förutom

[/QUOTE]och dessutom skulle Ratner aldrig varit påtänkt som Superman-regissör öht om de tyckt han var dålig[QUOTE].

Det här var ju WB innan de ens började sammarbeta med DC...en regissör vald under samma "epok" som Pitof och hans vänner fick miljontals dollar för att regissera "Catwoman", och något år efter att Tim Burtons "Superman som en zombie i svart dräkt och mördarblick!" fallit ihop, nu är Brett Ratner en helt ok regissör, inget hemskt om honom...men "inte skulle väll WB göra något dumt" argumentet fick mig att le lite gran :)

Medans jag skrev det här så noterade jag just att Kermit skrev exakt samma grej, nåväl, jag postar det här endå, eftersom jag är så ´j*vla bra.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#265 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 07 June 2005 - 16:28

Jag är väldigt missnöjd med valet av regissör. Vad har han för filmer att komma med liksom? Rush Hour och Röd Drake som tydligen inte är någon höjdare. Det här är ingen man med personlig stil eller en vision som Singer var och Matthew Vaughn verkade vara. Det här är inte ens i närheten av den kaliber som jag hade hoppats på X-Men 3. En bra franchise är på väg i graven. :(

#266 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts

Posted 07 June 2005 - 20:32

Okej, jag menade inte att påstå att "WB väll inte skulle göra nåt dumt", jag försökte bara argumentera mot det Kermit sa angående konkurrenternas åsikt om valet av Brett Ratner . Jag antar att jag inte ar så mycket koll som jag tror jag har.

#267 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 07 June 2005 - 20:45

En smått ironisk kommentar av mig men jag tror inte direkt heller att Singer och framförallt inte WB önskar x3 särskilt mycket lycka. Singer har säkerligen en gås oplockad med FOX och han är väl bara glad om det visar sig att de borde ha väntat på honom istället.
Brett Ratner kanske inte är någon Joel Schumacher eller Paul WS Anderson, men ett bra val är det definitivt inte. Extra förudmjukande är att en andra-tredjesortering från WB när de skulle göra Superman plötsligt gör X-Men medans Singer skrattar hela vägen till banken och får göra sin drömfilm Superman.

#268 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 08 June 2005 - 18:30

Brett Ratner Talks About X-Men 3
Source: MTV
June 8, 2005

MTV caught up with X-Men 3 director Brett Ratner and got his first comments about the film.

LOS ANGELES — Director Brett Ratner got his start in Hollywood by persuading Steven Spielberg to help finance his student film; when conventional wisdom seemed to be against it, he made "Red Dragon," a third movie starring Anthony

Hopkins as Hannibal Lecter. Why, then, is this seemingly fearless man suddenly feeling some pressure?

"It's not going to be easy," Ratner said of his newest gig, taking over the seemingly cursed reins of "X-Men 3" with marching orders to deliver the effects-heavy film to theaters by next Memorial Day weekend (see " 'Rush Hour' Director Ratner To Helm 'X3' "). "But we're definitely going to hit it."

Like any great comic-book story, you need to understand the origin if you hope to fully enjoy the tale: Bryan Singer, who wrote and directed the first two installments of the Marvel Comics mutant-superhero series, declined a third volume to instead bring back DC Comics character Superman via "Superman Returns," which is currently being filmed (see "At Last! Man Of Steel Photos Surface").

"Layer Cake" director Matthew Vaughn then stepped in with ambitious plans that included the casting of Kelsey Grammar as well-mannered monster Beast and Vinnie Jones as one-man wrecking crew Juggernaut (see " 'X-Men 3' Casting News: Soccer Star, Sure ... But Frasier Crane?"). Weeks later, Vaughn stepped down for reasons that remain unclear (see " 'X-Men 3' Looking For Director #3").

"They called me and they said, 'We're interested in you for "X3," ' " Ratner recalled. "I said, 'Yeah, great, I wanted to do the first one originally.' "

The 36-year-old Ratner, who proudly declares that he has "read comic books my whole life," had indeed been a candidate to initiate the "X-Men" franchise at the beginning of the decade. This is where things get real confusing: Singer instead took on the task of bringing Wolverine and friends to the screen, while Ratner came tantalizingly close to directing an earlier version of the Superman movie — yes, the same one that Singer is now overseeing.

"I think we bring stuff onto ourselves," Ratner said of the musical-chairs game with Singer. "He had dreams of doing 'Superman,' that was his fantasy, and I had a dream of it too, and it didn't work out, but 'X-Men' is a part of that dream as well.

"Bryan Singer and Brett Ratner are in that age range who grew up on comics," Ratner said, referring to himself in the third person. "Well, I don't know if he grew up on comic books, but in that generation where comic heroes are part of our society and part of our pop culture.

"Bryan Singer left ['X-Men 3'] because he didn't like the material," Ratner insisted. "But I don't think this movie is tainted; I think it is fantastic and the script is amazing.

"Jackie Chan says Brett Ratner is the luckiest guy in the world," the director said of his "Rush Hour" star's opinion of him taking over the comic-book franchise, "and I feel like I am."

Not everyone, however, considers Ratner quite so blessed. "[They think] I'm the antichrist!" he laughed when asked about what many diehard fans are posting on popular movie-discussion Web sites. "I don't think about it."

Ratner does realize that his résumé, which includes Chris Tucker vehicles and clunkers like "After the Sunset" and "The Family Man," doesn't exactly endear him to geeks looking for a Sam Raimi-like genre veteran harboring a unique vision. He also acknowledges that comic-movie heroes including Superman and Batman both went horribly wrong after new directors took over the franchise for the third installment.

"I'm not Joel Schumacher," he said of the fan-despised director behind "Batman Forever" and the even more poorly received "Batman & Robin," "and I'm not ... um ... who did the third Superman?"

That would be Richard Lester. "I'm Brett," Ratner said, "and all I know is what I know, what I can do and what I have to work with."

As far as the growing myth that the third film always kills a superhero franchise, Ratner responded: "Well, there's also the fact that all the Supermans die a tragic death," he said, referring to the sad fates befallen by the likes of Christopher Reeve and George Reeves. "Do you think the new guy [Brandon Routh] is going to die also?"

Ratner insists that the "X-Men 3" script is up to snuff, that production will commence in Vancouver, British Columbia, in eight weeks, and that series stars Halle Berry, Hugh Jackman, James Marsden and Rebecca Romijn will return. As for what he'll add to the successful Singer recipe, the director said, "I want to stay true to the franchise and true to the characters, but I think it's elevated ... I don't want to be pompous and say I'm going to take it to the next level. I think the script that Simon Kinberg and Zak Penn wrote gives me a tremendous amount of confidence."

He also said you can expect his X-Men to have an enhanced sense of humor. "Not jokes for the sake of jokes," Ratner added, "jokes that come from character humor, that come from characters and that come from the situations."

Will Brett Ratner have the last laugh, or will the latest "X-Men" director discover that the third time is anything but the charm? It's a question that would likely stump even Professor X himself.

Visit Movies on MTV.com for more from Hollywood, including news, interviews, trailers and more.

Relive everything big, bad, hairy and awesome from the last 365 days in film when the 2005 MTV Movie Awards air Thursday, June 9 at 8:30 p.m. The action kicks off a half an hour earlier with MTV News' pre-show when the red carpet action, celebrity interviews and surprises begin at 8 p.m.

http://www.superhero...ews.php?id=3114

Tydligen har någon på Aint it cool news läst manuset och har inga blida tankar om det...

Edited by Kermit, 08 June 2005 - 18:59.

#269 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 08 June 2005 - 21:40

Lite småsaker man "vet":

*Brett Ratner är en seriefantast och var påtänkt som regissör redan till X-Men 1. Det är ett bra tecken att han är en seriefantast och han verkar ha kunskap om X-Men. Ratner har också sagt att han vill vara trogen Singers filmer.

*Manuset är i stort sett klart eller klart. Matthew Vaughn var med och skrev det tillsammans med Simon Kinberg och Zak Penn. Att manuset har ändrats mycket behöver inte vara ett dåligt tecken, samma sak skedde med X-Men 1 och 2 samt båda Spider-Man-filmer t. ex.

*Dark Phoenix är "main focus". (YES!!! :thumbsup: ) Men det finns också en annan handlingsom är viktig.

*Angel, Shadowcat (tjejen från "Lost" som jag glömt vad hon heter ska spela henne, vilket gör att det blir den tredje skådisen för samma roll i lika många filmer), Juggernaut (tydligen ska Vinnie Jones fortfarande spela honom), Beast (Kelsey Grammar, ett mycket bra val tror jag) och Gambit (en liten roll, kanske en cameo) är nya karaktärer.

*Alla de "gamla" skådespelarna kommer tillbaka. T. om Halle Berry. Mycket bra.

*Rykten om morlocker och ett "botemedel" mot mutationer florerar.

*Andra rykten hävdar att tre karaktärer kommer att dö. Och då menar jag , inte "dö" som de flesta X-Men har gjort mer än en gång.En annan X-Man kommer att förlora sina krafter. Men detta är tydligen hämtat från ett fyra månader gammalt utkast, så man vet inte hur mycket om ens något som är kvar av det där.
Folk har redan börjat spekulera om att Magneto, Xavier och Cyclops kommer att dö och Storm förlora sina krafter. Men det är enbart spekulationer, inget annat.

*Folk som jobbar med filmen, t. ex. Avi Arad och Simon Kinberg säger att handlingen är "kontroversiell".

Det gäller att hålla tummarna för att manuset är bra och att Ratner kan höja sig ett antal snäpp.

#270 Robban

Robban

Commodore

• Members
  • 1,473 posts
  • Interests:Läsa serier och böcker. Se på en massa film. Vara med kompisar, teckna serier, skriva en jäkla massa saker (helst fan-fics men ibland kan jag kläcka ur mig någon orginal story). Lyssna på musik osv.

Posted 08 June 2005 - 21:53

Magneto, Xavier och Cyclops kommer att dö och Storm förlora sina krafter. Men det är enbart spekulationer, inget annat.

Jag fick en teori om det här helt plötsligt. Cyclops död kanske gör så att Jean blir crazy och går helt Dark Phoenix style eller att hon dödar honom av misstag och blir galen (eller galnare kanske, vem vet). Det verkar lovande med Ratner, jag gillade Red Dragon riktigt mycket och hällre honom än typ McG eller ännu värre Schumacher. Jag hoppas Cyclops har en ungefär lika stor roll som i X2, liten men ändå viktig. Något större kan den ju vara tycker man väl när det ändå är Dark Phoenix Saga det kommer handla om.

*Rykten om morlocker och ett "botemedel" mot mutationer florerar.

Hoppas detta kommer med i filmen. Det skulle bli så äckligt roligt med mutantmyter om Morlocks och galna Homo Sapiens som försöker skaffa botemedel på mutationerna. Klassikt X-Men. För första gången på länge börjar X3 känns räddad, även om Kelsey Grammer som Beast känns på gränsen till katastrofalt.
En serietidning i handen, en glass i munnen och Depeche Mode i stereon = en skön sommarkväll

Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!

#271 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 08 June 2005 - 22:13

Något i stil med att Jean dyker upp och på något sätt blir ett hot som människorna reagerar och vidtar åtgärder emot med t. ex ett botemedel t. ex?

Det finns många regissörer som jag hellre hade sett än Brett Ratner. Jag tror kanske inte att han är en ny "Joel Schumacher" eller att folket på FOX är kompletta idioter. Avi Arad har legat bakom en ganska så bra skörd av Marvel-filmatiseringar. Visst, det finns några missar också, men de bra filmerna väger IMHO upp det. Pratet om att Marvels "gyllene era" inom filmer skulle vara slut ger jag inte mycket för.
Lauren Shunner-Donner är ju också fortfarande producent och det är ett annat gott tecken. Jag tror att hon är viktig i att hålla ett visst mått av kvalitet för den här filmen.

Att alla skådespelare är tillbaka är en till bra sak, och jag tror att Kelsey Grammar kan vara ett väldigt bra val som Beast. Fysiken fixar de på något sätt, men personligheten, som är det viktiga, har ju en del likheter med Frasier Crane (och kom nu inte och påstå att jag menar att Beasts personlighet är "snodd" från Frasier eller vice versa, pekar bara på vissa likheter).

Nackdelarna är fler och stora. X-Men 1 och 2 hade mer talang på alla ställen utom skådespeleriet, där det är samma. Brett Ratner är ingen Bryan Singer på långa vägar. Dan Harris och andra som var delaktiga i de föregående filmernas manus är saknade.
Tidspressen är ju en annan stor grej.

Som det känns nu, av det vi har fårr veta eller ana kommer filmen varken bli fantastiskt bra eller katastrofalt dålig. Snarare okej, vilket är mycket mindre än jag hade hoppats på när jag såg slutscenen i x2. Men när Bryan Singer "svek" X-Men så rycktes den lilla dröm man hade om en fantastisk Dark Phoenix-saga i en tredje film ändå bort. :(

#272 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 13 June 2005 - 23:35

Glodde på X2 idag och märkte en sak jag inte tänkt på, Hank McCoy är ju med redan i X2, när Mystique ska förföra Vakten så är Mccoy på TV'n i baren.

det är en sån sak som är lite synd imo, då man klart och tydligt såg att det inte var Grammer.

Sen om Beast ska vara hårig gör det ingenting, men vem vet, han kanske ska vara beast innan han blev en "best".

Bara något jag lade märke till idag :P

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<

#273 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 14 June 2005 - 17:42

Oj, märker du det nu? ;)
Nej, allvarligt talat, det är samma sak med Kitty Pryde, när trean är klar har hon spelats av tre olika skådespelerskor i tre filmer.

#274 Robban

Robban

Commodore

• Members
  • 1,473 posts

Posted 14 June 2005 - 17:49

Hoppas bara Grace färgar håret brunt för en blond Kitty Pryde vore ingen höjdare

#275 Hofling

Hofling

The Hoff

• Moderator
  • 3,277 posts

Posted 14 June 2005 - 22:16

Oj, märker du det nu? ;)
Nej, allvarligt talat, det är samma sak med Kitty Pryde, när trean är klar har hon spelats av tre olika skådespelerskor i tre filmer.

<{POST_SNAPBACK}>

Du, jag har väl lagt märke på att Mccoy varit med i X2, men det var ett ganska bra tag sen jag såg den, och sen dessa har ju detta med Kelsy Grammer kommit upp så... :)

Har inte tänkt så mycket på det faktiskt med Kitty Pryde. visst har man märkt att hon är med i filmerna, men jag tänkte aldrig på ansiktet i ettan resp. tvåan.

Men men. Hon räknas inte, bikaraktär bara så, Beast är ju Beast för fan :D

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<