And then there were; XC.
Stepford Wives (2004) [US]
Hmm, den här tror jag att jag har hört talas om. Om det är den, så skulle jag nog vilja ge den en chans. Är det den där det visar sig att alla kvinnor är
typ robotar/androider?
Och så är väl det här en remake? Minns vagt att filmen har gjorts tidigare.
Doom Runners (1997) [AU]
Verkar vara en väldigt bra film. Blev väldigt sugen på att se den utifrån ditt omdöme. Och att du gillade den väger också tungt.
Mindstorm (2001) [CA]
VEM? Michael Ironside gillar vi och som en bonus så dyker William "Känd som den cigarettrökande mannen i Arkiv X" Davis upp i en liten roll.
NÄR? En av alla de där otaliga 99:- filmerna jag köpt på Ö&B (för den som är intresserad). Har faktiskt varit sugen att se om den ett tag nu.
William Davis har man inte sett i så mycket utöver X-Files. Kan på rak arm inte säga om jag har sett honom i någon film alls. Gillar det han gjorde i X-Files så det skulle ju vara kul att se något mer med honom.
Och det sista där är ju helt klart sådant som i varje fall jag vill veta om. Man gjorde många sådana inköp förr i tiden. På sätt och vis nu med, men för egen del var jag helt hämningslös när jag precis hade köpt DVD-spelare och upptäckte alla "fynd" som fanns på ÖB. En del var ju faktiskt sådana, men man kom hem med en del skräp också. Nu är jag rätt äventyrlig av mig, men jag försöker sålla lite mer bland inköpen än vad jag kanske gjorde förr.
Tjejen Som Gjorde Lumpen / Private Benjamin (1980) [US]
Tjejen som gjorde...-filmerna är rätt underhållande vill jag minnas. Vet inte om jag har sett den här. Har ett svagt minne om en film där man får se Goldie helt naken i ett badkar (konstigt scen att minnas, eller hur?

) men det kanske inte är i den här filmen. Det skulle om inte annat vara kul att se om alla dom där filmerna en dag.
Före Detta Fruars Klubb / First Wives Club, the (1996) [US]
Väldigt underhållande och bra. Det tog lång tid innan jag fick se den en fösta gång, men hellre det än att jag hade missat den helt. Och den tål att ses om. Har funderat på att göra det sedan jag såg den, men håller lite till på det. Håller helt klart med dig om att det hade varit trevligt att fått en uppföljare till den här filmen. Chansen finns väl förvisso kvar nu när drömfabriken återanvänder det mesta. Men man vet ju inte i vilken form det i sådant fall skulle bli.
Aliens vs. Avatars (2011) [US] #imdb.com
Hehe, det här låter som en höjdarfilm. Gillar verkligen dina vassa och något syrliga kommentarer kring filmen. Synd att dom inblandade inte kan ta del av dom, för det skulle ha varit kul att se deras reaktion. Får väl se om det här kan vara en film som jag spanar in. Inte helt omöjligt.
Mantera (2012) [MY] #imdb.com
Har den liggandes. Avser att ge den en chans någon gång. Tror dock inte att jag direkt prioriterar den efter ditt omdöme. Inte så att den verkar direkt dålig, utan mer att det är en sådan där film att ta fram när man inte riktigt vet vad man skall se för film. Vilket i och för sig är var och varannan dag för mig, men ändå. Sparar den ett tag i varje fall.
Swamp Shark (2011) [US] #19.01.2012 #imdb.com
NÄR? Överraskande nog tydligen inte bara värd en omtitt - utan även ett inköp på dvd. Det ni. 
Låt mig gissa. Du köpte den här filmen på ren vinst eller förlust utan att direkt veta vad det var för film? Typ; den här ser bra ut. :lägger i korgen:
Stig-Helmer Story (2011) [SV] * #26.12.2011 * #wikipedia.org
Eftersom man har sett alla tidigare filmer så vill man väl se även den här. Känns som något jag kan se tillsammans med föräldrarna. Tror att dom också skulle vilja se den. Vet att du har sagt tidigare att den är bra och sevärd. Samt att man på ett bra sätt fångar tidsandan i filmen.
Once Upon a Time in Mexico (2003) [US] #imdb.com
Inget jag har sett. Gillade dock Desperado när det begav sig. Tror inte jag har sett om den sedan den precis hade kommit ut för hemmabruk. Så det går ju att diskutera om den är bra i dagsläget. Har nog alltid sagt att jag skulle vilja se originalet El Mariachi, men känner ärligt talat inte något sug för det längre. Inte heller för en uppföljare som denna.
Final Destination (2000) [US/CA] #duckduckgo.com
Oh spännande. Vet att du sagt att du ville se filmerna någon gång. Får väl se om du fill göra det framöver. Dom är ju inga mästerverk som du säger, men klart underhållande och finurliga i sitt upplägg och mer därtill. Som jag dock inte kan gå in på utan att spoila.