Officiella avatar-tråden
Posted 29 March 2006 - 06:29
håller med.grymma!
vad kommer den första och andra ifrån?
Posted 29 March 2006 - 07:00
Första er en cylon ja
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 29 March 2006 - 11:14
Ares1.jpg 5.6KB
3 downloads
Doyle.jpg 3.76KB
3 downloads
SayidShannon.jpg 6.73KB
3 downloads
Willow2.jpg 4.38KB
3 downloads
Shannon1.jpg 4.43KB
3 downloads
Spike2.jpg 4.3KB
12 downloads
Trance.jpg 4.66KB
5 downloads
Edited by Forever Xena, 29 March 2006 - 14:37.
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 29 March 2006 - 12:10

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 29 March 2006 - 12:38
Posted 29 March 2006 - 20:15
En av mina egna små alster:

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 02 April 2006 - 13:28
Lite till här från mig
Com_Adama.jpg 3.2KB
3 downloads
Callisto1.jpg 4.5KB
27 downloads
Xena14.jpg 3.96KB
3 downloads
Xenahorse.jpg 3.27KB
3 downloads
XenaKill.jpg 3.64KB
3 downloads
Posted 02 April 2006 - 13:34
Postar en liten en jag oxå:

Posted 02 April 2006 - 20:57

Posted 02 April 2006 - 21:04
Jag använder min senaste kreation.
Posted 02 April 2006 - 23:49
Ett enkelt sätt är att använda en soft pensel (och mindre opacity än 100%) och dra från hörn till hörn. Annat sätt, nu vet jag ju inte vad du använder för program (jag har photoshop). Jag brukar använda inner glow på lagret. Hittas i blending options (layer style).jag gillar alla balla ramar ni lyckas göra!
framför allt den på xc's senaste. några tips på hur man gör?
Jag gjorde nyss en sig, något stor kanske.
Edited by GaterGirl, 02 April 2006 - 23:50.
Posted 03 April 2006 - 06:38
Posted 03 April 2006 - 11:25
Edited by XC-SE, 03 April 2006 - 11:28.

Posted 03 April 2006 - 13:42
[Sirius] ----------- [Hemione] ------ [Harry]
ScreenCaps hämtade från Secret Obsession (Bilderna från Kalle och ChokladFabriken kommer därifrån också. Tror det fanns SC från ca 40 filmer där).
Nyfärälskad i progressiv kontur ... uppenbarligen ...

Posted 03 April 2006 - 14:35
aha. sånt har jag också hållt på en del med. (fast i photoshop, som gg). var visst lite otydlig. den ramen jag menade var "final statement"Thrai: I mitt program (PhotoFiltre) går man till Filter -> Stilirisera -> Progresiv Kontur. (Mina ovan med inställningarna: Bredd: 13, Färg: ChokladBrun (
) Opacitet: 100%, Effekt: Diffusera).
Jon var namnet:
Posted 03 April 2006 - 16:14
Ahh... Det är en mask som jag applicerar. (Ett verktyg som för mig heter PhotoMasque) men jag är ganska säker på att den kan användas i ett lager i PhotoShop. Bifogar ramen om du vill experimentera.aha. sånt har jag också hållt på en del med. (fast i photoshop, som gg). var visst lite otydlig. den ramen jag menade var "final statement"
Thrai: I mitt program (PhotoFiltre) går man till Filter -> Stilirisera -> Progresiv Kontur. (Mina ovan med inställningarna: Bredd: 13, Färg: ChokladBrun () Opacitet: 100%, Effekt: Diffusera).
![]()
Edited by XC-SE, 03 April 2006 - 16:15.

Posted 04 April 2006 - 16:38
ahaAhh... Det är en mask som jag applicerar. (Ett verktyg som för mig heter PhotoMasque) men jag är ganska säker på att den kan användas i ett lager i PhotoShop. Bifogar ramen om du vill experimentera.
aha. sånt har jag också hållt på en del med. (fast i photoshop, som gg). var visst lite otydlig. den ramen jag menade var "final statement"
Thrai: I mitt program (PhotoFiltre) går man till Filter -> Stilirisera -> Progresiv Kontur. (Mina ovan med inställningarna: Bredd: 13, Färg: ChokladBrun () Opacitet: 100%, Effekt: Diffusera).
![]()
Jon var namnet:
Posted 04 April 2006 - 16:52
En bunt nya:
Prof McGonagall (HP):
Xena, Bitter Suite:

Posted 04 April 2006 - 18:49
Jag har en del på mitt photobucket konto men inte mina nyare.
Posted 04 April 2006 - 18:53
Är det hela mappar? De kan ha slunkit iväg vet du... Provar söka efter dem? Kollat dokument menyn?
Papperskorgen ... har du tittat där?
Edited by XC-SE, 04 April 2006 - 18:54.

Posted 04 April 2006 - 19:07
har kollat överallt de finns ingenstans. Det konstiga är att huvudmappen är kvar men inte innehållet.Stackare...
![]()
Är det hela mappar? De kan ha slunkit iväg vet du... Provar söka efter dem? Kollat dokument menyn?
Papperskorgen ... har du tittat där?
Posted 04 April 2006 - 19:39
Jag har en del på mitt photobucket konto men inte mina nyare.
Stackare
Men de du har laddat upp här kan du ta igen eller ?
Posted 04 April 2006 - 19:48
Visar du alla filer? Fick en mysko ide om att de kan ha taggats som dold fil och/eller system fil och döljs av standardinställningarna.har kollat överallt de finns ingenstans. Det konstiga är att huvudmappen är kvar men inte innehållet.
Stackare...![]()
Papperskorgen ... har du tittat där?![]()
Det finns program för att återställa helt raderade filer - men då skall det helst skrivas så lite som möjligt till hårddisken. (Har ett sådant program ligger på en USB pinne - just in case.)
Edited by XC-SE, 04 April 2006 - 19:50.

This topic is locked