Jepp, de tog över "Skivhuset" på Drottninggatan. Sen finns det ju som sagt på "the internets"Bengans? Finns det i Sthlm?
Vilken film köpte du senast?
Posted 30 October 2006 - 01:20
Jon var namnet:
Posted 30 October 2006 - 08:48

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 31 October 2006 - 17:09
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 31 October 2006 - 18:46
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 31 October 2006 - 21:50
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 02 November 2006 - 18:03
Take that, de idioter som bestämde att Region 2 versionen skulle sakna extramatrial.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 03 November 2006 - 00:18
Winter is Coming
Posted 03 November 2006 - 23:13
Dracula 2001 DVD
Posted 06 November 2006 - 07:06
X-Men 3 köpte jag häromdagen
Samma här.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 06 November 2006 - 15:05
Men jag hade hoppats på, lite mer extramatrial. Inte för att en dokumentär är så dåligt men lite bortklippta scener osv. Det gick ju så många rykten om att DVDn skulle vara full med extramnatrial som 1 timme av bortklippta scener (Filmen skulle ha varit 3 timmar från början) och Christophe Gans demo film som han skickade till Konami och fick jobbet efter (Det var ju klart att den skulle vara med).
Men, huvudsaken är att jag har filmen iallafall.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 06 November 2006 - 15:22
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 06 November 2006 - 19:08
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 06 November 2006 - 19:16
Posted 06 November 2006 - 19:44
Posted 06 November 2006 - 19:51
vill ha......... en massa......
Vem vill inte det
Har en jättelång lista av vad jag vill ha både filmer och serier. Men jag måste nog vinna på lotto innan jag har råd att köpa alla dom.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 10 November 2006 - 18:09
Har inte sett ett endda avsnitt av alla mina Stargate boxar , det skal jag göra över julen
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 10 November 2006 - 18:10
Winter is Coming
Posted 10 November 2006 - 19:00
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 10 November 2006 - 20:16
Asch, jag hade inte hört nåt om allt det extramaterialet till Silent Hill. Då blir det till att sälja den jag har nu när 2-disc-versionen kommer
Som sagt var, vi får nog åtminstone vänta ett halvår - år innan det dyker upp. Men kommer gör den, det är jag rätt säker på. Särskilt om det är sant med allt extra material som det talas om.
Posted 14 November 2006 - 12:32
Storm (Dubbeldisc)
Just My Luck
Herbie
The Fog (remaken)
Da Vinci Koden (Extended Cut Edition)
X-Men 3: The Last Stand (2 disc special edition)
Posted 14 November 2006 - 19:55
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ

This topic is locked