41 (?) dagar har vi hållit på och har inte ens kommit halvvägs.
tur att vi kör varje dag nu och inte varannan som i början
Annars får vi väl hålla på till nästa år eller så
Posted 22 August 2006 - 20:37
41 (?) dagar har vi hållit på och har inte ens kommit halvvägs.
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 22 August 2006 - 20:40

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 22 August 2006 - 20:43
Posted 22 August 2006 - 20:48
En snabb räkning visar att om vi fortsatt varannan dag under hela turneringen skulle vi hållt på 380 dagar (12½ månad). Fast vi planerade aldrig hålla varannan dag mer än max första ronden - vilket skulle innebära 254 dagar (ca8½ månad). Om jag inte räknar fel nu...41 (?) dagar har vi hållit på och har inte ens kommit halvvägs.
precis
tur att vi kör varje dag nu och inte varannan som i början
Annars får vi väl hålla på till nästa år eller så![]()
Edited by XC, 22 August 2006 - 20:55.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 22 August 2006 - 21:51
vilket skulle innebära 254 dagar (ca8½ månad).
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 22 August 2006 - 22:06
Posted 22 August 2006 - 22:21
Posted 22 August 2006 - 22:48
Posted 23 August 2006 - 02:03
Big Love handlar om en familj, en man som har tre fruar och en massa barn i olika åldrar. Utspelar sig i Utah, tänk mormoner och polygamister, och visst känns det först extremt främmande, men den här familjen är faktiskt väldigt intressant att lära känna och du kan förstå och sätta dig in i deras situation. Och sen handlar det om deras familj och att de är polygaminster, det är olagligt, så det är en hemlighet. Mannen i familjen kommer från ett "compound" med väldigt religiösa polygamister och han försöker komma ifrån den livsstil de har där. Vi får insyn in del delen av hans släkt också. Låter som sagt konstigt och främmande, men det visade sig vara en väldigt bra serie. I rollistan kan du bl a se följande: Bill Paxton, Jeanne Tripplehorn, Chloë Sevigny, Ginnifer Goodwin med flera.Vad handlar den om?
Ovanstående post från mig var till Illyira och Big Love
Posted 23 August 2006 - 13:10

Posted 23 August 2006 - 13:35
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 23 August 2006 - 14:05
Big Love handlar om en familj, en man som har tre fruar och en massa barn i olika åldrar.
Posted 23 August 2006 - 18:07
Posted 23 August 2006 - 18:21
Posted 23 August 2006 - 19:14
Säg inte det utan att ens testat se den, för det låter som sagt väldigt underligt och avskräckande, men det visade sig vara en väldigt bra serie.Okej, då förstår jag konceptet och grundläggande handling! Tack för briefingen. Dock inte en serie för mig
Posted 23 August 2006 - 19:34
Posted 23 August 2006 - 21:47
What she saidDet finns bara en serie i denna omgång, Arkiv X.
Winter is Coming
Posted 24 August 2006 - 12:51
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 24 August 2006 - 14:27
Posted 24 August 2006 - 14:48
hädelse Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
Posted 24 August 2006 - 15:43
Posted 24 August 2006 - 15:46
Posted 24 August 2006 - 15:48
Posted 24 August 2006 - 16:37
Posted 24 August 2006 - 16:58
Edited by SavedByZero, 24 August 2006 - 16:58.