Terminator Salvation: The Future Begins
Posted 06 February 2009 - 20:57
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 06 February 2009 - 22:25
Edited by super85, 06 February 2009 - 22:50.
Batman Begins
2005&2008 Year of the Bat
2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns
The Dark Knight
Posted 06 February 2009 - 22:40
Okej, hoppas vi kan fortsätta koncentrera oss på själva filmen efter den här episoden.
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 06 February 2009 - 22:56
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 06 February 2009 - 22:59
Det är skönt att se Bale är betydligt bättre än många av hans fanboys som kommit till försvar. Heder åt Bale, men inte hans fans.
Riiiiiiight...
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 07 February 2009 - 10:10
Posted 07 February 2009 - 12:56
Det där lät ju halvbra... Så varningar delas ut godtyckligt, beroende på vem som säger något, snarare än vad som sägs? (I det här fallet tycker jag iofs inte Sentinel sagt något som förtjänar en varning).Hade någon annan skrivit sådär hade nog en varning delats ut där.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 07 February 2009 - 13:00
Bale har trots allt fått stöd från mängder av olika håll nu...
Posted 07 February 2009 - 14:46
(Kunde jag gett mig själv en varning, skulle jag gjort det. Men eftersom det inte går så ska jag hålla mig lite lugnare under den kommande veckan.)
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 07 February 2009 - 15:41
Posted 03 March 2009 - 10:49
Via AICN.
Och i HD på Yahoo.
Edited by Fiskrens, 03 March 2009 - 10:50.
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 03 March 2009 - 12:50
Posted 03 March 2009 - 18:36
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 03 March 2009 - 18:49
Posted 03 March 2009 - 19:34
Winter is Coming
Posted 30 March 2009 - 20:32
Inte för att jag är förvånad eller så. Hur blåst i huvudet måste en snubbe som utan ironi kallar sig "McG" till vardags vara?
Posted 30 March 2009 - 20:55
Winter is Coming
Posted 05 April 2009 - 17:23
Terminator Salvation TV Spot #2 - Trailer Addict
Terminator Salvation TV Spot #3 - Trailer Addict
Vet inte om det har nämnts tidigare, biopremiär här i Sverige den 5 juni enligt IMDb
Sen upptäckte jag att denna tråd (i alla fall den äldsta av dom, det har varit flera som nu är hopslagna till en) startades den 11 maj 2004, nästan 5 år innan filmen får premiär.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 05 April 2009 - 21:53
Winter is Coming
Posted 05 April 2009 - 22:14
Posted 07 April 2009 - 17:38
Posted 08 April 2009 - 19:48
MTV Movies Blog » EXCLUSIVE: Arnold Schwarzenegger Cameo In ‘Terminator Salvation’ Confirmed By Actor
It’s been hoped for, it’s been rumored, and it’s been avoided. Now, it’s confirmed: Arnold Schwarzenegger has a cameo in this summer’s “Terminator” sequel.
“Exactly,” his co-star Terry Crews told us recently when asked about the “Terminator Salvation” cameos of Arnold and the “Idiocracy” star. “There are a lot of guys in that movie. I mean, ‘Terminator 4’ is very big.”
The burly, affable Crews said he was excited to make a double-reunion with Arnold, as they’ll also be briefly joining forces in the Sylvester Stallone tough-guy flick “The Expendables.”
“I am not at liberty to discuss what kind of cameo it is [in ‘The Expendables’], but I know for a fact he wants to be down,” Crews explained. “Arnold and I did a movie together a long time ago called ‘The 6th Day.’ Arnold and I are cool; he’s the best.”
In addition to the “Expendables” cameo, Crews told us that Schwarzenegger will indeed be doing a cameo in “Terminator Salvation.” “That’s it,” he said. “And so am I.”
Various sources have speculated whether Arnold will have a line, or simply appear body-wise as a T-800 machine. Crews said that the May 21st film’s shoot was so secretive, he has no idea.
“I don’t know; I haven’t seen it. They only gave out pages of the script,” Crews remembered. “It was crazy. It was very, very secretive. Believe me - when you see it, that will be the first time I saw it.”
Posted 08 April 2009 - 23:17
Winter is Coming
Posted 14 April 2009 - 09:00
Posted 22 April 2009 - 21:29
Right now, they're looking at the technology and see if it is possible to create a technology where they can use my image in the film without me actually filming, because I made it clear I don't have the time... and if they shoot outside the state, I would not participate... But I would be willing to be in the movie if they get the technology together.