Fast jag har ju bara mig själv att skylla som nominerade KR.
Diskutera: Turneringen Tidernas Vinjett
Posted 10 May 2007 - 17:07
Fast jag har ju bara mig själv att skylla som nominerade KR.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 10 May 2007 - 18:31
Edited by XC, 10 May 2007 - 18:32.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 11 May 2007 - 19:20
Gillar ju båda intron till MillenniuM och ReGenesis
fick bli MillenniuM
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 11 May 2007 - 19:26
Posted 11 May 2007 - 19:28
En riktig bra serieSka ta och se ReGenesis någon gång.
plus att det är korta säsonger (13 avsnitt)
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 11 May 2007 - 19:32

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 11 May 2007 - 20:08
MillenniuM fick min röst. Bra musik, mörkt och mystiskt, visar en samhällsbild som är grunden i serien
Orkade knappt se genom ReGenesis introt så tråkigt det var.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 11 May 2007 - 22:03
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 11 May 2007 - 22:10
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 11 May 2007 - 23:23
Fast jag gillar Milenniums vinjett också. Framför allt bra musik.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 12 May 2007 - 08:22
Sorry. Miss av mig - har ändrat det nu till: 7 fot över... det var allt som krävdes av Knight Rider för att knipa biljetten denna rond.En fråga ang. förra duellen: VEM hoppade 7 fot över VEM?
Du vet väl att vi skriver upp i första posten hur många poäng en vinjett förlorar/vinner med?
Edited by XC, 12 May 2007 - 08:23.

Posted 12 May 2007 - 08:26
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 12 May 2007 - 09:49
Posted 12 May 2007 - 09:52
Posted 12 May 2007 - 10:15

Posted 12 May 2007 - 14:29
Nja, så dåligt är det inte: Och en trevligt nostalgi tripp.Vem nominerade Ika i rutan, nog sämsta introt i hela tävlingen.
Enkelt val: Mutant X.
Men vinner lär den ju inte göra.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 12 May 2007 - 15:03
(a.k.a. SweXena / MrEgo)
Posted 12 May 2007 - 15:10

Posted 12 May 2007 - 15:11
Hon hade en pojkvän som var ett mänskligt Skelett i natrurlig storlek (Jag ville alltid ha ett likadant efter det, och vill det fortfarande.
Heh, det ända jag minns igentligen från serien var när hon skulle handla och hade Skelettet i en shopping vagn.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 12 May 2007 - 15:20
Hon hade en pojkvän som var ett mänskligt Skelett i natrurlig storlek (Jag ville alltid ha ett likadant efter det, och vill det fortfarande. ) fast jag minns inte namnet på honom. Bengt tror jag det var.
Jag har för mig att han heter Åke.
Posted 12 May 2007 - 15:21
Ika I Rutan - Ika som uppfinnare
Varning utfärdas för känsliga.

Posted 12 May 2007 - 18:29
(a.k.a. SweXena / MrEgo)
Posted 12 May 2007 - 21:04
Vem nominerade Ika i rutan, nog sämsta introt i hela tävlingen.
Enkelt val: Mutant X.
Jag tror det var Thinice.
Jo det var jag - och det satt hårt inne, helt klart. Plus för annorlunda och nyskapade stil under en period då även barnprogrammen led av för mycket pudelfrissa (sent 80-tal). Minus för ångesten - 20 år senare och det kryper fortfarande under skinnet. Ren ondska.
Ett tappert försök att vara objektiv...
Varning utfärdas för känsliga.
O ja - ska försöka hålla mig från att klicka.
Tack ska du ha.
Posted 12 May 2007 - 21:18
Får fortfarande mardrömmar när jag tänker på vad SVT utsatte oss barn för i mitten av 70-talet
Edited by Georgia, 12 May 2007 - 21:19.
Posted 12 May 2007 - 21:43
Edited by Thinice, 12 May 2007 - 21:46.