Turnering: Sämsta MusikVideo
Posted 02 September 2008 - 18:17
Ingen ville åka ut på den svenska landsbygden och 5st röstade på Mixalot och så de två som blänkte förbi i en rasande fart.
Vill vi verkligen ha det här? eller ska vi tända ett ljus?
Christer Sandelin - Det hon vill ha:
VS
Triad - Tänd ett ljus:
☻ Christer Sandelin - Det hon vill ha [] (Sök: Google:Video)
☻ Triad - Tänd ett ljus [] (Sök: Google:Video)
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 02 September 2008 - 18:18
Blankt
Posted 02 September 2008 - 18:43

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 02 September 2008 - 19:09
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 02 September 2008 - 20:09
Okänd?
Posted 02 September 2008 - 20:24
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 02 September 2008 - 20:46
Winter is Coming
Posted 02 September 2008 - 20:48
Posted 03 September 2008 - 11:32
Posted 03 September 2008 - 18:34
4st vill verkligen ha det här och 3st vill tända ett ljus medan 1 glimtar förbi av bara farten.
Då var vi framme till den sista duellen i Rond 1. Vem tar sig vidare och får äran att fortsätta vara med i kampen om den Sämsta videon?
Är det beröm vi är ute efter? eller gammal kärlek?
Fat Boy Slim - Praise You:
VS
Marilyn Manson - Tainted Love:
☻ Fat Boy Slim - Praise You [] (Sök: Google:Video)
☻ Marilyn Manson - Tainted Love [] (Sök: Google:Video)
Posted 03 September 2008 - 18:44
Posted 03 September 2008 - 18:48
Posted 03 September 2008 - 19:06
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 03 September 2008 - 20:50
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 03 September 2008 - 21:26
Okänd?
Posted 03 September 2008 - 21:50
Winter is Coming
Posted 04 September 2008 - 07:59

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 04 September 2008 - 08:26
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 04 September 2008 - 11:20
Posted 04 September 2008 - 16:03
6st vill ha berömmelse och 2st längtar efter gammal kärlek medan 1 bara svischar förbi.
Posted 04 September 2008 - 18:32
Duell: Vidare: Utslagna: Blankröster:
1 ☻ David Hasselhoff - Hooked on a Feeling [11] (Sök: Google:Video) ☻ Hammerfall - Hearts on Fire [1] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
2 ☻ Gunther - Tweeny Weeny String Bikini [11] (Sök: Google:Video) ☻ Justin Timberlake - Rock Your Body [0] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
3 ☻ Residents- Its a Man's Man's Man's World, the [7] (Sök: Google:Video) ☻ Holly Dolly - The Dolly Song [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
4 ☻ Friends In Need - Alla Vi (Som Längtar...) [7] (Sök: Google:Video) ☻ Cypress Hill - Insane In The Brain [4] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
5 ☻ Helix - Rock You [5] (Sök: Google:Video) ☻ Troll - Jimmy Dean [4] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
6 ☻ Lili & Susie - Oh Mama [7] (Sök: Google:Video) ☻ Las Ketchup - The Ketchup Song [1] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
7 ☻ Color Me Badd - I Wanna Sex You Up [5] (Sök: Google:Video) ☻ Lok - Lok Står När Dom Andra Faller [4] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
8 ☻ Dr Alban - Tio små moppepojkar [6] (Sök: Google:Video) ☻ Puff Daddy & Faith Evans - I'll Be Missing You [1] (Sök: Google:Video) Blankt [1]
9 ☻ Depeche Mode - Leave in Silence [4+1] (Sök: Google:Video) ☻ Jason Donovan - Too Many Broken Hearts [4] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
10 ☻ Leonard Nimoy - Ballad of Bilbo Baggins [9] (Sök: Google:Video) ☻ Ace of Base - The Sign [2] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
11 ☻ Hammerfall - Renegade [7] (Sök: Google:Video) ☻ White Stripes - Fell In Love With A Girl [2] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
12 ☻ Armi Ja Danny - I Want To Love You Tender [9] (Sök: Google:Video) ☻ Los Del Rio - Macarena [0] (Sök: Google:Video) Blankt [1]
13 ☻ Earth, Wind & Fire - September [3] (Sök: Google:Video) ☻ Shakira featuring Wyclef Jean - Hips Don't Lie [2] (Sök: Google:Video) Blankt [1]
14 ☻ Sabrina - All Of Me [5] (Sök: Google:Video) ☻ Cartoons - Doodha [0] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
15 ☻ Pet Shop Boys - Go West [6] (Sök: Google:Video) ☻ Bernard Minet - Winspector [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
16 ☻ U96 - Venus In Chains [6] (Sök: Google:Video) ☻ Jamiroquai - Virtual Insanity [3] (Sök: Google:Video) Blankt [1]
17 ☻ Styx - Mr. Roboto [7] (Sök: Google:Video) ☻ KLF - Dr. Who, the [4] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
18 ☻ Maskinen - Alla Som Inte Dansar (Är Våldtäktsmän) [8] (Sök: Google:Video) ☻ Dave Gahan - Kingdom [2] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
19 ☻ Tommy Seebach - Apache [8] (Sök: Google:Video) ☻ Rednex - Cotton Eye Joe [2] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
20 ☻ Sharam - Party All The Time [7] (Sök: Google:Video) ☻ Aqua - Dr. Jones [2] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
21 ☻ Sabrina - Boys (Summertime Love) [7] (Sök: Google:Video) ☻ Eddie Meduza - De ska va gött o supa pöjka [0] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
22 ☻ David Hasselhoff - Jump In My Car [6] (Sök: Google:Video) ☻ Basshunter - Boten Anna [4] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
23 ☻ Petter - Mikrofonkåt [6] (Sök: Google:Video) ☻ Shuky & Aviva - Je t'aime un peu trop [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
24 ☻ Rodolfo Chikilicuatre - Baila el Chiki-chiki [8] (Sök: Google:Video) ☻ Depeche Mode - The Meaning of Love [0] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
25 ☻ Jakob Hellman - Vara vänner [4] (Sök: Google:Video) ☻ Dio - Holy Diver [2] (Sök: Google:Video) Blankt [2]
26 ☻ Alabama - Fire In The Night [7] (Sök: Google:Video) ☻ Lordi - Hard Rock Hallelujah [3] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
27 ☻ Carl Lewis - Never Break It Up [6] (Sök: Google:Video) ☻ Pet Shop Boys - Opportunities [2] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
28 ☻ Samwell - "What What (In the Butt) [5] (Sök: [url="http://video.google.com/videosearch?q=Samwell+-+"What+What+(In+the+Butt)"]Google:Video[/url]) ☻ Eric Prydz - Call On Me [1] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
29 ☻ Chicago - You're Not Alone [5] (Sök: Google:Video) ☻ Roxette - The Look [2] (Sök: Google:Video) Blankt [0]
30 ☻ Sir Mixalot - Baby got Back [5] (Sök: Google:Video) ☻ Brogrens - Öja [0] (Sök: Google:Video) Blankt [2]
31 ☻ Christer Sandelin - Det hon vill ha [4] (Sök: Google:Video) ☻ Triad - Tänd ett ljus [3] (Sök: Google:Video) Blankt [1]
32 ☻ Fat Boy Slim - Praise You [6] (Sök: Google:Video) ☻ Marilyn Manson - Tainted Love [2] (Sök: Google:Video) Blankt [1]

This topic is locked