Årets film 2010 - Diskussionstråd
Posted 24 February 2011 - 23:53
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 25 February 2011 - 08:55
Tur att det är Wylie som räknar morgondagens duell också
Annars hade jag väl suttit där som ett frågetecken
Blev du mer klok av killarnas svar ovan? Jag sitter fortfarande som ett ? här...
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 25 February 2011 - 08:59
Det står i WT signatur: "I never sleep on planes. I don't want to get incepted".
Incepted = Inception?
Så tolkade jag det iaf.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 25 February 2011 - 09:05
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 25 February 2011 - 09:37
Såg bara att det stod 30 Rock och läste vidare... Men som Synon säger, betyder det att han röstar emot?
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 25 February 2011 - 13:04
Edited by Wylie Times, 25 February 2011 - 13:05.
-Gangstagrass
Posted 26 February 2011 - 02:30
Posted 26 February 2011 - 09:42
Edit: Får se till att använda rätt tempus när jag nu svarar så sent
Edited by Fiskrens, 26 February 2011 - 10:09.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 26 February 2011 - 12:17
(Jag antar att han röstade på Inception, btw.)
Och nu XC... Dammit jag har skapat ett monster!
Posted 26 February 2011 - 12:20
Sant; du har bara dig själv att skylla...Och nu XC... Dammit jag har skapat ett monster!

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 26 February 2011 - 12:44
Visst var det bankrånare du röstade, XC?
Posted 26 February 2011 - 13:06

Posted 26 February 2011 - 14:03
(börjar plotta hämndplaner mot Wylie
)
Uh oh...
Den här gången spelade det ju ingen större roll vart den rösten hamnade, men du får se upp med dina diktatorsfasoner Wylie. Snart går vi ut på gatorna och demonstrerar!
Suck, det är inte lätt att vara diktator idag. Folk har såna krav.
Särskilt för oss som är för lata att räkna rösterna posterna!
(Jag antar att han röstade på Inception, btw.)
Japp.
-Gangstagrass
Posted 26 February 2011 - 14:45
Posted 26 February 2011 - 15:06
-Gangstagrass
Posted 26 February 2011 - 18:06
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 26 February 2011 - 18:36
-Gangstagrass
Posted 26 February 2011 - 21:01
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 26 February 2011 - 23:32
Winter is Coming
Posted 27 February 2011 - 18:18
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 27 February 2011 - 19:48
Posted 28 February 2011 - 18:53
Posted 28 February 2011 - 19:02
Extremt lättröstat idag!
Winter is Coming
Posted 28 February 2011 - 19:24
Posted 28 February 2011 - 19:46
Winter is Coming