Mig med, Tror det var Sagan om de två tornen extended jag fick 3 dagar innan utsatt realesedatum!Har faktiskt hänt att jag fått hem filmer dagen innan släppdatum
Då känner man sig speciellt utvald
Posted 22 November 2006 - 19:13
Mig med, Tror det var Sagan om de två tornen extended jag fick 3 dagar innan utsatt realesedatum!Har faktiskt hänt att jag fått hem filmer dagen innan släppdatum
Winter is Coming
Posted 23 November 2006 - 12:38
Posted 24 November 2006 - 00:32
Posted 24 November 2006 - 14:17
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 24 November 2006 - 15:52
har faktiskt funderat på det jag med. iaf de med avsnitten jag inte har på datorn.Jag tyckte det var på tiden att införskaffa Farscape.
![]()
Efter att ha jämfört och debatterat fram och tillbaka med mig själv så beslöt jag mig för att köpa Starburst utgåvorna (R1) istället för dom hutlöst dyra säsongsboxarna på R1 och R2 eller den extramaterials-handikappade R4 boxen.
Trist att inte få boxar men på det här viset det blir nästan hälften så billigt.
Posted 24 November 2006 - 18:12
Posted 26 November 2006 - 13:11
Jag trodde du skulle beställa Battlestar Galactica...Beställt första säsongen av C.S.I. och andra säsongen av LOST.
-Gangstagrass
Posted 26 November 2006 - 14:21
Posted 26 November 2006 - 17:08
Jag trodde du skulle beställa Battlestar Galactica...
Posted 26 November 2006 - 17:53
-Gangstagrass
Posted 26 November 2006 - 18:05
Posted 26 November 2006 - 18:12
Dra inte in mig i dina tiggerier.Det är bara att fråga Marie
Posted 26 November 2006 - 18:51
Aha.1. Brist på pengar (eftersom beställningen är iväg)
2. Jullistestrategiska skäl (maximera antalet julklappar)
-Gangstagrass
Posted 26 November 2006 - 22:06
Man undrar ju hur gammal du är2. Jullistestrategiska skäl (maximera antalet julklappar)
Posted 26 November 2006 - 22:24
Posted 26 November 2006 - 22:48
Man undrar ju hur gammal du är
Många andra vuxna (som inte har barn) säger att de inte ger eller får så mycket julklappar, annat var det här
Posted 26 November 2006 - 23:13
Posted 27 November 2006 - 14:38
Men vi har talat om att trappa ned det inför de två senaste jularna, men sedan så blir det aldrig så...
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 03 December 2006 - 16:12
Winter is Coming
Posted 03 December 2006 - 22:31
Coolt, länge sen man såg det!Beställde Dungeons & Dragon - The Complete Animated Series ikväll.
Winter is Coming
Posted 06 December 2006 - 12:49
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 06 December 2006 - 12:52
Posted 06 December 2006 - 13:06
Är du säker på det? Det står ju att den innehåller 10 extra scener på disc 2.Lite besviken på att den inte verkar innehålla scenerna när han besöker resterna av Krypton bara.
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.