Grattis! Ett fantastiskt spel - även om jag inte orkat köra om hela som jag hade tänkt. Kom visst nåt spel som hette Skyrim i vägen...Köpte The Witcher 2: Assassins of Kings - Enhanced Edition på GOG.com nu när det var rea.
Senast Köpta Spel?
Posted 17 December 2012 - 10:37
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 24 December 2012 - 23:50
Jo, det är det säkert. Men grymt irriterande att de hade sedan halverat priset dagen efter.Grattis! Ett fantastiskt spel - även om jag inte orkat köra om hela som jag hade tänkt. Kom visst nåt spel som hette Skyrim i vägen...
Köpte The Witcher 2: Assassins of Kings - Enhanced Edition på GOG.com nu när det var rea.
Har passat på att handla på Steam:
Saints Row: The Third - The Full Package (blevc billigare än att köra alla DLCerna för sig)
Portal 2
Playstation Move till PS3 (Julklapp)
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 25 December 2012 - 10:59
Köpte det till sonen, men blir lite sugen själv efter att ha sett film-introt i LEGO-tappning
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 25 December 2012 - 23:14
Sherlock Holmes: Nemesis
Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy
Sherlock Holmes: The Mystery of the Persian Carpet
Homefront: Ultimate Edition
The Journeyman Project 3: Legacy of Time
Divine Divinity
Divinity 2: Developer's Cut (Divinity II: Ego Draconis och Divinity II: Flames of Vengeance)
Edited by Crusader, 28 December 2012 - 13:01.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 February 2013 - 20:57
Blev med WoW runt jul ![]()
Min käre sambo gick och köpte Battlechest till mig (han har försökt få mig att spela i snart två år
) för 79kr
Så för en månad sen ungefär började jag spela det (fick en månad gratis utan tidskort)
För ett par dagar sen kom han hem med resten av expansionerna (Cataclysm & Pandaria) till mig inköpt för 40 resp. 80 kronor
så att jag skulle ha dom när jag kommit så långt i WoW (total utförsäljning på Åhlens för att de ska sluta sälja spel (ialla fall i den här staden))
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 11 February 2013 - 22:22
Hoppsan Georgia, hade missat det där. Höll på att skriva "när ser vi dig igen då?" (har ju själv varit rätt djupt i WoW-träsket för några år sedan)
. Me det verkar ju inte vara någon större fara på den punkten
.
Posted 12 February 2013 - 04:41
Heh, jag hittade en kasse med WoW i ett soprum igår.
Det var säkert en 6-8 expansioner som jag förärade vår praktikant samt ett StarCraft II som jag behöll själv. ![]()
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 13 February 2013 - 19:03
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 29 March 2013 - 14:06
Jag fick Oddworld: Abe's Oddyseé och Oddworld: Abe's Exoddus av min systerson. ![]()
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 22 April 2013 - 16:08
Kunde inte stå mot längre så jag köpte Hitman Trilogy HD på PSN för 97:50.
Spelen som ingår är:
Hitman 2: Silent Assassin HD
Hitman: Contracts HD
Hitman: Blood Money HD
Men var är första spelet, Hitman: Codename 47? Jo, det har för någon anledning aldrig släpps igen sedan orginal släppet år 2000, varken på PC eller konsoll (har aldrig funnit på konsoll). Orsaken vet jag inte men jag gissar att det har på något sätt med rättigheter att göra. Men det snackas om att det ska ha med grafiken att göra eller att de kanske inte var riktigt nöjda med spelet.
Som tur är så är Hitman: Contracts en semi-remake av första spelet då spelet har tillbaka blickar på händelser i första spelet och innehåller en remake av 4 av de viktigaste uppdragen från första spelet.
Har velat spela de här spelen i många år nu. Jag har spelat lite av Silent Assassin på PS2 innan (äger det på PS2) och demot av Blood Money på XBox 360. Men för någon anledning så har det inte blivit mer av det innan.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 04 May 2013 - 00:10
Fick Call of Juarez: Bound in Blood och Call of Juarez: Gunslinger i födelsedagspresent av min systerson! ![]()
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 14 May 2013 - 14:57
Civilization IV (mac)
Tomb Raider: Nordic Edition (xbox360)
Posted 15 May 2013 - 14:41
Fick fler födelsedagspresenter av min systerson:
Grotesque Tactics: Evil Heroes
Grotesque Tactics 2: Dungeons and Donuts
Så jag har förstått det så är spelen parodi på taktiska RPG som Final Fantasy Tactics och man spelar ond.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 05 June 2013 - 19:55
Jag har köpt Open World Zombie Survival spelet State of Decay på XBox Live.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 05 June 2013 - 21:02
Köpte just Scrolls, Mojangs nya. Har inte provar det speciellt mycket, men som gammal Magic: The Gathering-spelare tycker jag det än så länge är rätt kul.
Posted 16 June 2013 - 05:01
Japp, har också kört scrolls (del 1 i mitt failande kan hittas här: http://www.youtube.c...h?v=LLCPFBOGnPg Del 2 kommer nog i morgon eller nåt)
(efter att jag spelat in de två avsnitt som faktiskt var de två första trialsarna jag testade så fick jag hang på det, så anar att mitt spelande kommer att bli bättre framöver).
Spel med strategi är ju kul, så..
Mitt första CCG/TCG (eller vad det nu heter) dock.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 16 June 2013 - 15:48
Själv tyckte jag att Trials var ganska enkla ett tag, men har nu fastnat på nr 8: Death from Above. Har en Order-lek som helt enkelt inte räcker till där.
Posted 18 June 2013 - 17:43
Dungeons & Dragons rea på GOG.com igen! Som vanligt så gäller mångrabatten även på spel du redan köpt. ![]()
Jag köpte de sista jag fattades:
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 10 July 2013 - 16:36
Nu har jag köpt The Walking Dead: A Telltale Game Series - 400 Days och ska börja spela det! ![]()
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 14 July 2013 - 04:56
Passade på att köpa ett par spel på Steam-rean som är just nu.
Tomb Raider (2013)
Universe Sandbox
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 22 July 2013 - 01:46
Köpte ett till spel på Steam-rean.
Omerta - City of Gangsters. Ett Gangster-simulatorspel med stridsystemet taget från de klassiska Fallout 1-2 spelen. ![]()
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 02 August 2013 - 02:44
Jag har köpt Call of Cthulhu: The Wasted Land och Cthulhu Saves the World.
Edited by Crusader, 02 August 2013 - 02:44.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 14 August 2013 - 15:09
Jag har köpt The X-COM Collection:
UFO: Enemy Unknown / X-COM: UFO Defense (Orginalet hette UFO men portningen till Amerika fick namnet X-COM för att inte förvirras med andra spel med UFO i namnet)
X-COM: Enforcer (Till skillnad från de andra så är det här ett Third Person Shooter)
XCOM: Enemy Unknown (Remaken av första spelet. En prequel kallad The Bureau: XCOM Declassified släpps snart som igentligen var planerad att vara en prequel till orginalserien.)
Edited by Crusader, 14 August 2013 - 15:10.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 15 August 2013 - 15:55
6 spel för minst $1. Hur kan man mostå? ![]()
Dead Space
Dead Space 3
Crysis 2: Maximum Edition
Mirror's Edge
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Medal of Honor
-Sora, Kingdom Hearts