Lost Säsong 1
Posted 07 April 2005 - 17:57
Posted 07 April 2005 - 18:18
Nästa vecka verkar det inte bli något LOST, p.g.a. någon sport, så vi får väl vänta ett bra tag på den spännande fortsättningen...
Mörksens furste Lucifer, vad ont har jag gjort?!?
När jag blir diktator ska all sport enbart sändas på speciella kanaler och alla irriterande reklamavbrott på TV4 ska bort. Är ni med mig?
Ha överseende med professorns storhetsvansinne, tack.
Väntar på: Skurkturneringen
Posted 07 April 2005 - 18:22
Nästa vecka verkar det inte bli något LOST, p.g.a. någon sport, så vi får väl vänta ett bra tag på den spännande fortsättningen...
När jag blir diktator ska all sport enbart sändas på speciella kanaler och alla irriterande reklamavbrott på TV4 ska bort. Är ni med mig?
Nä.
Posted 07 April 2005 - 18:45
Självklart!
Kan vi utöka bannandet av irriterande reklamavbrott till att gälla alla tv-kanaler?
Posted 07 April 2005 - 19:35
last.fm Filmtipset
Posted 07 April 2005 - 20:27
Tyvärr är ju reklam nädvändigt för att kanalerna ska kun abehålla sin ekonomi. Utan reklam hade vi nog inte fått se så många bra serier
Däremot kan dom ju ta och bannlysa sport, fast då blir nog väldigt många arga och besvikna
![]()
eh...ja
Posted 08 April 2005 - 08:23
Självklart!![]()
Kan vi utöka bannandet av irriterande reklamavbrott till att gälla alla tv-kanaler?![]()
Det blir inte lätt, men jag ska göra mitt bästa. Har du lust att bli min underhållningsminister?
Ha överseende med professorns storhetsvansinne, tack.
Väntar på: Skurkturneringen
Posted 08 April 2005 - 08:30
Är det bara jag som reflekterar över hur Lost-tråden hela tiden ramlar över i off topic-prat? Vad är det med den egentligen?
Posted 08 April 2005 - 08:36
Förresten vad tror ni om den där teorin att de är döda och att ön ska vara helvetet? Verkar den vettig?
Att den skulle vara helvetet har jag svårt att tro, däremot är teorin om att de skulle vara döda "as good as any", det skulle ju inte vara första gången man blir lurad på det sättet, ex: "the others" och "the sixth sense"....
asså, är det bara jag som tycker att vi ska avskaffa sport i tv totalt? det finns inget värre än när ens favvoprogram inte sänds eller sänds försent så man missar att spela in slutet >< och sen är det ju riktigt tråkigt med sport oavsett.
Avskaffa sport? Den ädlaste konstformen av de alla? Den bör verkligen inte avskaffas, möjligtvis individuell sport, typ isdans och prickskytte. Men rör för fasen inte lagsporten! Mer fotboll åt folket!!!
Posted 08 April 2005 - 10:02
Posted 08 April 2005 - 10:10
Jag hoppas att det inte är så att alla är döda och att ön är ett sorts limbo eller liknande. Det vore för trist. Gillar tanken på vetenskapligt experiment mycket bättre.
![]()
jojo mio aussi!
Posted 08 April 2005 - 10:26
Posted 08 April 2005 - 15:05
Den förklarar ju också det loopade meddellandet i 16 år ... var kraften till kommer ifrån vill säga. Och Danielle hade ju el i sin "hydda" också. Hmm...
Posted 08 April 2005 - 16:21
last.fm Filmtipset
Posted 08 April 2005 - 16:25
Sannolikheten för teorien om ett vetenskapligt experiment känns ganska hög, och skulle nog kunna utvecklas till något riktigt bra!
![]()
men om sannolikheten för det är hög (och om jag känner jj abrams rätt) så är det absolut inte så
men tänk vad häftigt om dom kunde följa kabeln. den kan ju inte vara hur lång som helst.
Jon var namnet:
Posted 08 April 2005 - 17:16
men tänk vad häftigt om dom kunde följa kabeln. den kan ju inte vara hur lång som helst.
Det skulle vara coolt om den var oändlig
last.fm Filmtipset
Posted 08 April 2005 - 17:21
Posted 08 April 2005 - 20:08
IOFS vet jag inget om kablen men enddå
Så nu har jag lagt den i spoiler tags , fast jag bara ville vara hemlighetsfuld, men uppfattas det som spoiler då ska den i tags.
Edited by Forever Xena, 09 April 2005 - 12:41.
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 08 April 2005 - 21:03
I balnd er det jobbigt att ha sett alla avsnitt före ni andra , man er rädd att saäga för mycket
![]()
IOFS vet jag inget om kablen men enddå![]()
men ååh, nu avslöjade du ju att man inte kommer få veta något om den senare...
Edited by Forever Xena, 09 April 2005 - 12:43.
Jon var namnet:
Posted 08 April 2005 - 22:42
Posted 09 April 2005 - 11:13
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 09 April 2005 - 15:04