Jump to content

Photo

Dr Who - Spoilers säsong 3/29

• Please log in to reply
391 replies to this topic

#351 Thinice

Thinice

Captain

• Members
  • 567 posts
  • Interests:Sci-fi i alla dess former, historia (1700-talet, Hellenism, möbeldesign), musik, hockey givetvis...

Posted 15 November 2007 - 07:26

Ah ok, tack för infon.

Kan förstå att var en hyfsad svår uppgift, uppdatera 25-26 år av etablerad TV-historia. Undrar hur många inofficiella idéer som förkastats genom åren runt fikaborden på BBC...

Får hoppas det går lika bra för Red Dwarf så småningom om några år, som tyvärr också verkat ha hamnat i development hell.
Climbing to the Moon...

#352 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 15 November 2007 - 22:49

I morgon är det visst dags för ett nytt avsnitt av Dr. Who på BBC :D enligt myepisodes.com
Special avsnitt? 'Time Crash'.
jag vet ju att julavsnittet 'Voyage of the Damned' kommer i slutet på december. Men det här var nytt för mig.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#353 Peak

Peak

Dear Leader

• Admin
  • 11,184 posts

Posted 15 November 2007 - 22:54

Children In Need-avsnittet i morgon, ja. En del av "Children in Need"-galan.

Tionde doktorn möter den femte

Skulle tro att den är som det där CiN-avsnittet mellan (då nya) Doctor 10 och Rose två säsonger sedan.

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

#354 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 15 November 2007 - 23:02

Vad kul. :) Inte för att 5:e är en favorit. Tyvärr så är ju mina favoriter döda. :( Kunde ha varit mycket värre. Kunde ha varit 6:e. ;)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#355 Peak

Peak

Dear Leader

• Admin
  • 11,184 posts

Posted 15 November 2007 - 23:45

6:e doktorn rockar. Kanske inte på TV, tyvärr, men här är han en absolut favorit: http://www.bigfinish...doctor-20-c.asp

//Peak

sixty six."

#356 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 16 November 2007 - 00:02

Jag har ju bara sett honom på TV och där har jag väldigt svårt för 6:e doktorns beteende, även om det ju förklaras varför han är lite screwed up.
Men jag kanske behöver vänja mig. Jag har bara sett ett par serial med honom och The Trial of a Time Lord-säsongen är ju rätt lång så den, om någon, borde vänja mig. :P

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts

#357 Thinice

Thinice

Captain

• Members
  • 567 posts
  • Interests:Sci-fi i alla dess former, historia (1700-talet, Hellenism, möbeldesign), musik, hockey givetvis...

Posted 16 November 2007 - 07:28

Gällande kommande säsong... Det har ju surrat lite rykten om Davros inför fjärde, men det känns för uppenbart på något sätt.

Ser hellre att dom vågar lite friskt och gräver fram t.ex Morbius. Var väl bara med i en serial vad jag vet - finns en massa att hämta där. Och eftersom han officiellt är dödsförklarad borde det inte vara några problem att komma runt hela "last of the time lords" grejen.

Intressant karaktär, ännu intressantare hemsnickrat monster - klar designfavorit så här långt (såg hela för första gången igår kväll)

http://myfavoritetv....ho/morbius1.jpg
Climbing to the Moon...

#358 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 16 November 2007 - 14:41

Gällande kommande säsong... Det har ju surrat lite rykten om Davros inför fjärde, men det känns för uppenbart på något sätt.

Jag ser gärna att de ger Davros ett dubbelavsnitt och en värdig avslutning. Trots att de överanvände honom och man blev så trött på honom under gammla serien så irriterade det mig att man inte fick se ett klart slut på honom.
Jag vill gärna ha ett riktigt bra Davros avsnitt som total avslutning på honom och jag har en känsla av att om några kan göra ett bra Davros avsnitt så är det de som gör serien nu.

-Sora, Kingdom Hearts

#359 Thinice

Thinice

Captain

• Members
  • 567 posts

Posted 16 November 2007 - 15:09

Jag ser gärna att de ger Davros ett dubbelavsnitt och en värdig avslutning. Trots att de överanvände honom och man blev så trött på honom under gammla serien så irriterade det mig att man inte fick se ett klart slut på honom.
Jag vill gärna ha ett riktigt bra Davros avsnitt som total avslutning på honom och jag har en känsla av att om några kan göra ett bra Davros avsnitt så är det de som gör serien nu.

Jag har iofs bara Genesis of the Daleks att jämföra med, men på det stor hela blev jag inte alltid för imponerad av honom. Kan kanske ha att göra med att just dom avsnitten konstant höjs till skyarna, och det blev lite av ett antiklimax när jag väl fick tag på dom. Men OM det nu faktiskt blir Ben Kingsley som drar på sig gummiprotesen, då kanske ändå...

Hur många Davros serial finns det på ett ungefär (Big Finish inräknat)?

Climbing to the Moon...

#360 Peak

Peak

Dear Leader

• Admin
  • 11,184 posts

Posted 16 November 2007 - 15:43

Hur många Davros serial finns det på ett ungefär (Big Finish inräknat)?

Lista

//Peak

sixty six."

#361 Thinice

Thinice

Captain

• Members
  • 567 posts

Posted 16 November 2007 - 18:54

Destiny of the Daleks då näst på tur för Davros, när jag väl kommer dit. Har bara nått The Seeds of Doom vad det gäller fjärde doktorn.

Synd att dom lagt ner Outpost Gallifrey. RIP.
Climbing to the Moon...

#362 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 16 November 2007 - 19:41

Ta din tid. Destiny of the Daleks är inget att skynda på för precis. Börjar bra, spännande och intresant men blir sedan bara skräp. Jag orkade knapp se hela när jag såg den för jag irriterade mig bara på en massa grejor.
-Sora, Kingdom Hearts

#363 Peak

Peak

Dear Leader

• Admin
  • 11,184 posts

Posted 16 November 2007 - 22:46

Nu har jag sett "Time Crash".. :D

//Peak

sixty six."

#364 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 17 November 2007 - 00:45

:lol: Var ju roligt ju.

Who are you?
Take a look.
Oh, oh no
Yes
You are...
Yes, here it comes, yeah I am
A fan
What!
:lol:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#365 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 17 November 2007 - 01:19

Kan man se det utan att ha sett säsong 3? Precis som med de andra Children In Need-avsnitten? Eller är det som med 2005 avsnittet att det är kopplat till ett avsnitt?
Fast frågan är om jag vågar se det vilket fall som helst.

Edited by Crusader, 17 November 2007 - 01:23.

-Sora, Kingdom Hearts

#366 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 17 November 2007 - 03:20

Time Crash

Visste inte att det var Steven Moffat som skrivit det. Kul :)

Kul också hur han bara tväravfärdade att Davidson så mycket äldre ut. "shorted out time differential" :lol:

Bättre än förra CiN specialen som dock mest var till för att brygga mellan julspecialen. Här fick dom ju klämma in det istället. Men trevligt att dom i förbigående också förklarar hur TARDISen som annars ska vara oförstörbar blir rammad. :) Även om det kändes lite nödlösning.

Edited by Wylie Times, 17 November 2007 - 03:21.

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter

#367 Thinice

Thinice

Captain

• Members
  • 567 posts

Posted 17 November 2007 - 21:41

Har fått tag på Time Crash nu men det känns som den kommer att få ligga. Kommer inte att komma något nytt på ett tag, lika bra att ta det lugnt - vänta på rätt tillfälle att se det.

Edit: Klickade igenom lite snabbt, och inte såg Davison SÅ gammal ut? Välbevarad doktor jämfört med vissa andra... :P

Edited by Thinice, 17 November 2007 - 21:44.

Climbing to the Moon...

#368 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 17 November 2007 - 22:17

Fast han var väldigt ung när han spelade Doktorn så jämfört med det...

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter

#369 Thinice

Thinice

Captain

• Members
  • 567 posts

Posted 17 November 2007 - 23:28

Sant - bör tilläggas att jag inte sett alltför mycket av doktor #5 (nästan hört mer, favorit Big Finish så här långt). Rätta tillfället tog väl ungefär 20 minuter - allt för att inte plugga och glömma bort måndag. ;)

Gillar hur de väver in det med Voyage of the Damned i slutet... håller fast vid det etablerade.
Climbing to the Moon...

#370 Restless

Restless

Captain

• Members
  • 554 posts
  • Interests:TV-serier
    Böcker
    Naturvetenskap

Posted 24 November 2007 - 13:41

Jag har inte sett de sista tre avsnitten av säsong tre än (men det lär jag göra snart - det börjar bli riktigt svårt att spara på dem!) men jag är så spoilrad om slutet av säsong tre att jag såg "Time Crash" ändå... och det där var väldigt, väldigt roligt!

5: "Shut. Up. There is something very wrong with my TARDIS, and I've got to do something about it very, very quickly. And it would help, it really would help, if there wasn't some skinny idiot ranting in my face about every single thing that happens to be in front of him!"
:D

10: "Like, 'hey, I'm the Doctor, I can save the universe using a kettle and some string - and look at me, I'm wearing a vegetable!'" :lol:

Edited by Restless, 24 November 2007 - 13:43.

"So... This is engineering, huh? Engineering. Where the noble semi-skilled laborers execute the visions of those who think and dream... hello, oompa-loompas of science!"
Sheldon, The Big Bang Theory

Heisenberg blev stannad av polisen för att han körde för fort.
"Vet du hur fort du körde?!" frågade polisen som stoppat honom
"Nej, men jag vet exakt var jag är," svarade Heisenberg.

#371 Restless

Restless

Captain

• Members
  • 554 posts
    Böcker
    Naturvetenskap

Posted 25 November 2007 - 00:07

Jepp, det tog inte långt innan jag gav upp och såg klart säsong tre!

Och jag måste säga att det var fan-TAS-tic!

3x11 - 3x13 (uhh.... 29x11 - 29x13?)

THE MASTER! IIIHH!!
Okay, jag har inte sett de tidigare säsongerna, men jag har läst på lite. För att ha koll på vem som är vem när sådant här händer.

Jack är The Face of Boe?!?! Wow. Största överraskningen hittills, vilket... det är rätt så logiskt, jag borde ha kunnat gissa det! Nu känner jag mig sugen att se om New Earth och Gridlock för att försöka se om Boe kommer med några Jack-aktiga kommentarer. Hmmm...

Martha... jag gillar henne verkligen. Hon är cool. Men hela förälskelsen i Doktorn började bli tjatig...

Hermits United! :lol:

Edited by Restless, 25 November 2007 - 00:07.

"So... This is engineering, huh? Engineering. Where the noble semi-skilled laborers execute the visions of those who think and dream... hello, oompa-loompas of science!"

#372 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 15 December 2007 - 03:52

29x01 - Smith and Jones:

Sjukhus teleporterat till månen, noshörningspoliser med scanner/sprit-penna, gammal dam som suger blod med sugrör... jepp, nog är det Doctor Who alltid. :P
Martha gillar jag. Gillade också mystiken de satte runt Doktorn trotts att vi alla vet vem han är. Avsnittet var liksom ur Marthas synvinkel vilket gjorde det till ett perfekt avsnitt för nya tittare att bekanta sig med serien. :) Avsnittet påminde mycket om Rose introdution i serien. Ända skillnaden är att det känns som en romans mellan Doktorn och Martha redan från början.
Martha har en störig familj och jag har känslan om att vissa avsnitt kommer att handla om just hennes familj.
Bra avsnitt och en bra lugn start på säsongen. :) Ända jag störde mig på var Doktorns hår. :P

Ordet Bad Wolf var det genomgående ordet i säsong 27, Torchwood i säsong 28... jag har en känsla av att Saxon är det genomgående ordet i säsong 29. ;)

29x02 - The Shakespeare Code:

Det här avsnittet gillade jag verkligen. :D Klassiska häxer på sättet de är kända visade sig vara urgammla rymdvarelser som använder den matematiska vetenskapen. De som kan sin Doctor Who vet att den matematiska vetenskapen är ett mycket återkommande tema i gammal Doctor Who serien (jag har iallafall sett minst 3 serial med det) och anses i Doctor Who vara den mäst kraftfulla vetenskapen som existerar och den som formar och bygger upp hela universum.

Shakespeare's utseende var ju uppenbart en nick till Kenneth Branagh. :P Ett litet tag trodde jag nästan det var han. :D

Jättekul hur publiken trodde att slutstriden var specialefekter. :D Och Drottningen som beordrar Doktorns halshuggning och Doktorn fattar inte varför. :D Hoppas att de gör en uppföljning på det. :)
Doktorns min när Shakespeare säger sin första replik, klockren. :P

Stackars Martha när hon skulle förföra Doktorn i sängen. Hon får lära sig den hårda vägen att han är inte lätt att förföra. :P
Att Martha redan har fallit för Doktorn... undrar hur det kommer utveckla sig.

Heh, Harry Potter (och Doktorn har läst 7:e boken innan den kom ut) och Tillbaka Till Framtiden (när fick han tid att se på film?) var kul referenser. :P

Som en gammal dramakille som älskar Shakespeare så var vdet här hur underbart roligt som helst. :thumbsup: Men jag akn förstå om de mindre bildade ( ;) ) ande lite svårare att gilla det här avsnittet. :whistle:
Heh, men ärligt talat. Gillar man inte Shakespeare eller är så värst intreserad av det poetiska och parodi på det så får man nog inte ut så mycket underhållning av det här.
Kul att de gjorde Shakespeare bisexuell eftersom vissa akademiker påstår att han var homosexuell.

Första gången Shakespeare träffar The Doctor. En sak som är underlig bara, Doktorn beter sig som om det är första gången han träffar Shakespeare men i den gammla serien så var han och Shakespeare gammla vänner som Doktorn träffade rätt ofta mellan sina äventyr.
Det här kan kanske ses som första gången Shakespeare träffar Doktorn och att Doktorn trodde att Shakespeare skulle vara på samma sätt här som när han innan träffat honom men detta var innan Shakespeare började använda sina ord på sättet han är känd för.
Från vad jag läst så hade de tänkt ha med att Doktorn och Shakespeare känt varandra innan (Doktorn skulle ha sagt "Se you earlyer")men tog bort det för att inte förvirra nya fans.
Lite irriterande att de är så rädda för att ha med referenser till gammla serien.

Ingen nämnande av Saxon... antar att jag hade fel, såvidar jag inte misat det. :unsure:

Mycket intresant att det här var det dyraste Doctor Who avsnittet i seriens historia, någonsin.

Edited by Crusader, 15 December 2007 - 04:49.

-Sora, Kingdom Hearts

#373 Restless

Restless

Captain

• Members
  • 554 posts
    Böcker
    Naturvetenskap

Posted 16 December 2007 - 12:44

En "see you earlier"-kommentar från Doktorn hade ju varit perfekt! Vad synd att de tog bort det, det hade ju varit jätteroligt. :D

Shakespeares liv och pjäser är väl annars en sådan där grej man får lära sig i gymnasiet? Jag gjorde i alla fall det, så jag hade kul åt alla skämten och referenserna. :)
Det bästa var biten med en bisexuell Shakespeare. :D

#374 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 17 December 2007 - 03:10

En "see you earlier"-kommentar från Doktorn hade ju varit perfekt! Vad synd att de tog bort det, det hade ju varit jätteroligt. :D

Ja, jag tycker de fegar aldeles för mycket med hela "inte förvirra nya fans" för de verkligen kämpar för att hålla borta så mycket referenser till gammla serien som möjligt. Väldigt irriterande. Känns som att RTD skipper bort referenser till gammla serien från vart annat avsnitt.
De är lite rädda för det och att återpresentera gammla fiender. Cybermen skapade de helt sina egna och trots att Daleks är med i varje säsong så behandlar de dem som om de var skapade för den här nya serien.
Ibland undrar man nästan om den nya serien och den gammla hänger ihop alls. Det ända som bevisar det är Sarah Jane och special avsnittet när Doctor 10 träffar Doctor 5.
Personligen tycker jag att det hade varit mycket bättre med lite referenser för att locka nya fans till att kolla in den gammla serien också.

Shakespeares liv och pjäser är väl annars en sådan där grej man får lära sig i gymnasiet? Jag gjorde i alla fall det, så jag hade kul åt alla skämten och referenserna. :)
Det bästa var biten med en bisexuell Shakespeare. :D

Heh, ja det var verkligen kul. :D Lika så när Doktorn, Martha och Shakespeare skreck referenser till Harry Potter. :P

29x03 - Gridlock:

Heh, Macra. :D Första engångsfienden från gammla serien som återkommer i den nya. :P Men jag uppfattade aldrig om det förklarades hur det kom sig att de var där.

Vilken bilkö. Och vilket sätt att leva.

Stackars Face of Boe. :( Tänkte på det att han kallade Doktorn "old friend", kände Doktorn honom sedan före det som visats i nya serien, tro? För en varelse som är miljarder år gammal kan väl knappast tycka att 50+ år är så väldans lång tid.
Undrar om han menar The Master med att The Doctor inte är ensam eller om han menar något mer. Tycker att hans sista hemlighet var lite av en besvikelse.
Intresant att Face of Boe var tänkt som ett skämt från början.

Doktorn öppnar sig och berättar om sin hemplanet (som inte namngavs i den nya serien fören i Runnaway Bride) och att han är den sista av sitt slag. Men HUR kan han vara så säker? Jag vet att han kan känna av det men ändå?

Doktorn verkar ha förlorat sin rädsla för katter. :P

Heh, 5 miljarder år in i framtiden så har homosexuella precis äntligen fått tillstånd att gifta sig. :P

Men ett bara svnitt, verkligen. Även om det kanske inte var riktigt lika bra som förra avsnittet.

29x04-05 - Daleks in Manhattan / Evolution of the Daleks

Yay, Daleks. :D Jag var lite osäker på historian först men den visade sig vara riktigt bra och intresant. :) Ett tag trodde jag nästan att The Doctor skulle lyckas rädda dem men nej, de gammla republikanska Daleks vägrade gå me dpå förändring. :rolleyes: För att vara så intelligenta så är Daleks otroligt korkade. Men det är väl som med Nazister och deras tro på överlägsenhet. De skulle heller aldrig ge med sig även då de inte kan vinna.
Heh, Grismännen. :P Inte de coolaste karaktärerna som skapats i Dr Who? precis. :rolleyes:

Jag blev överlycklig att en av Daleks lyckades fly för jag vill deffinitivt inte att Daleks ska försvinna förgott och allt snack om att de var de sista gjorde mig orolig att de ville avsluta Dalek historian totalt. Visst, de har sagt så innan med men nu har de låtit dem komma tillbaka på otroliga sätt 2 gånger, känns som att de skulle vilja undvika köra samma igen.

En sak jag inte fattar: Om Daleks kunde döda hybriderna på en gång via Caans kontroll, varför startade de istället en massa skjutande som fick 2 av dem att bli förstörda? Om jag var en av de 3 sista i en ras så hade jag inte skickat de andra 2 till en säker död när jag vet att det kan undvikas.

Doktorn har problem att komma över Rose. Märk på sättet han är med Martha och hur han reagerar när någon dör. Tycker synd om Martha.

29x06 - The Lazarus Experiment

Heh, ett mänskligt skorpion monster. :P

Marthas mamma verkar Doktorn inte kunna charmera. Tuff kvinna. Vet inte varför alla jämför henne med Jackie, jag tycker Marthas mamma är så långt från Jackie man kan komma.
Undrar vem mannen var som viskade till henne och vad han viskade. Men jag har mina aningar vem han jobbar för.

Bra avsnitt. Kul att se mer av Marthas familj och hennes syster.

29x07 - 42

Real Time avsnitt med klar koppling till 24. :D Designen och regin påminner mycket om Satan's Pit. Avsnittet själv påminner om de vanliga klassiska besatta mördarmonsterfilmerna där folk dödas en efter en. Kändes väldigt mycket som Fredagen den 13:e.

Marthas mamma gör en överenskommelse med djävulen själv. Saxon. Visst, hon vill bara rädda sin dotter men fy vad blind och korkad hon är. Jag hoppas verkligen hon får veta vem hon igentligen har hjälpt.
När får vi se Saxon? Jag trodde han skulle visa sig rätt tidigt.

Väldigt starkt när Doktorn sa att han var rädd, jag minns inte sista jag såg honom så rädd. Hemskt när han skrek av smärta.

Ett starkt, spännande och väldigt bra avsnitt.

Edited by Crusader, 19 December 2007 - 03:27.

-Sora, Kingdom Hearts

#375 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 21 December 2007 - 04:21

3x08-09 - Human Nature / The Family of Blood

Mycket bra dubbel avsnitt. :) Kändes mycket som ett klassiskt Dr Who? serial. Kul att det är en TV-sversion av en Dr Who? roman. :)
Just nu är jag dödstrött så jag orkar inte skriva mer men jag gillade verkligen de här avsnitten. :)
-Sora, Kingdom Hearts