Vad nu då. Vem har stoppad in mitt inlägg här. Syftet var ju att det var temat utvecklingslinjen
på nya begagnade uppfinningar.
Syftet med din post var lika klar som flytande lera. Ett inlägg som består av orden
Jag har uppfunnit stolen. Är ni nöjda nu?
ger mig inte känslan av att du vill diskutera "utvecklingslinjen på nya begagnade uppfinningar" - vad det nu är. Jag förstår uppriktigt sagt inte vad det är du vill prata om. Stolar? De har i princip sett likadana ut i alla tider. Men har du en tidslinje för stolens utveckling kan du ju posta den i en ny tråd.
Varför ska jag bli instoppad i en blandad kompott.
För att dina ord
tillsammans med din dubblerade smiley gav mig intrycket av att du ropade jippi över att du uppfunnit stolen. Då det i så fall skulle göra dig lika gammal som Metusalem såg jag inte inlägget som allvarligt menat på något vis och därför stoppade jag in det i den här tråden, som i och för sig kan vara allvarlig nog, men oftast är mera lättsam.
Ska ni snart också redigera min text också?
Nej.
Det här känns ju meningslöst att vilja posta nåt överhuvudet när risken är så stor
att inlägger hamnar nån annans från sin handlings åsyftning
Då får du göra en bättre ämnesbeskriving och fylla ut ditt inlägg med något mer än två korta meningar utan vidare förklaring till vad du egentligen menar. Jag kan lova dig att din ursprungliga tråd inte hade fått ett enda svar, för det skulle inte vara någon som förstod att du ville prata om ett allvarligt ämne. Särskilt inte som du lagt det i Ten Forward, vårt lekforum.
Men annars går så bra för andra att posta utan att bli förflyttad. Det är tydligen skillnad på folk och folk här
vilket jag tydligen ska bli särbehandlad.
Nej, du blir inte särbehandlad.
Att först sätta min tråd på prov för veta dess syfte var tydligen inte på frågan. Flafff oj vart tog den vägen.
Moderatorn händer är visst snabbare än hjärnan.
Skulle jag frågat dig vad meningen var med tråden? Varför? Det är mitt jobb att se på saken och fatta beslut. Det gjorde jag.
Du är välkommen att starta ett nytt ämne om samma sak, men gör då ett riktigt inlägg där du från början gör klart vad det är du vill diskutera. Glöm för all del inte att lägga det i rätt forum också. Ten Forward är till för lekar och andra lättsamma interaktioner. Diskussioner tas lämpligen i andra forum. Vi har rätt många att välja på.