Vad tittar ni på...
Posted 18 July 2006 - 20:02
Posted 19 July 2006 - 20:16
Posted 20 July 2006 - 09:53
6 sista avsnitten av Alias Säsong 3
Alla Evil Dead-filmerna med kommentarer på
Serenity
Serenity med kommentarer på
Hostage
Början av Meet The Feebles
Början av Forgotten Silver
Början av Tower Of Death
Början av The Triangle avsnitt 1
Jon var namnet:
Posted 20 July 2006 - 22:20
Ikväll blr det några avsnitt av John Doe innan jag knallar i säng.
Okänd?
Posted 20 July 2006 - 23:59
A Fistful Of Yen
Imortal Dragon
Början av Buba Ho-tep (som jag ska se hela snart. Har sett den förut dock)
Edited by Thrai, 20 July 2006 - 23:59.
Jon var namnet:
Posted 23 July 2006 - 19:12
Posted 23 July 2006 - 21:22
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24
Posted 24 July 2006 - 08:57
En mycket intressant dokumentär om punkenOj nä? Vad var det? Tror att jag läste om det och ville se...
"Punk attitude" TV2
Länk
Edited by SavedByZero, 24 July 2006 - 08:58.
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"Jack Bauer"-24
Posted 25 July 2006 - 20:13
Winter is Coming
Posted 25 July 2006 - 21:23
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 25 July 2006 - 21:49
Och får höra att nästa veckas miniserie heter Orkanstyrka 7
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 27 July 2006 - 20:47
"Jack Bauer"-24
Posted 28 July 2006 - 14:22
Winter is Coming
Posted 28 July 2006 - 21:25
Posted 28 July 2006 - 22:32
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 29 July 2006 - 10:45
Just sett dagens avsnitt av Kamelonten.
men Xena er bättre eller hur
Skal se sista 6 avsnitten av MillenniuM säsong 3 , sen er det slut
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 29 July 2006 - 21:33
Under dagen har jag tittat på: StarGate SG1 & Atlantis, Eureka, Blade och 3 avsnitt av Voyager.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 29 July 2006 - 21:38
Tidigare idag har jag tittat på nya piloter: Studio 60, Aquaman (som var otroligt kass), Secrets of a Small Town och Friday Night Lights.
Posted 30 July 2006 - 01:19
Efter vi sett filmen kollade vi lite på Total Recall och bestämde oss för att göra en egen film. Den gick ut på att två kompisar kollar på TV en kväll, när en mystisk person smyger sig in i deras hus. Den ena killen går och lägger sig, varpå den mystiske personen ställer om hans klockradio för att lura honom till att det är morgon. Klockan ringer och killen går upp, frågar kille nr 2 som sitter vid TV:n om han ska till jobbet, som förvånat svarar jo. Kille 1 går och duschar varpå kille 2 går och lägger sig. När kille 1 duschat klart ser han att kille 2 gått och antar att han gått till jobbet. Sedan går han till micron i köket och ser att klockan är mitt i natten, får ett utbrott och skriker "Neeeej!" och slänger sig på golvet. Vi ser hur den mystiske personen tittar fram och fnissar elakt. Eftertexten rullar. Efter det tittar kille 2 fram ur sovrummet och undrar vad fan han skriker om.
Okej, jag inser att det låter hel-kasst, vilket idén nog var, men det blir nog rätt roligt på film. Vi ska lägga upp den på Internet när vi har editerat den
Jon var namnet:
Posted 01 August 2006 - 11:32
Winter is Coming
Posted 01 August 2006 - 20:01
Posted 01 August 2006 - 21:14
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 02 August 2006 - 13:27
Jag förstår inte hur du hinner med! Äger din pappa en hotellkedja och tjänar så mycket pengar att du inte behöver jobba?Har blivit ett par avsnitt av Voyager idag, men nu ska jag titta på Morden i Midsomer
Jon var namnet:

This topic is locked