Bash.org, warpdrive.se, tjuvlyssnat.se
Posted 26 December 2006 - 01:02
Okänd?
Posted 26 December 2006 - 02:28
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 26 December 2006 - 02:56
Okänd?
Posted 26 December 2006 - 10:03
Jag vet av erfarenhet att bära röd piké inne på siba kan få andra kunder att få för sig saker.(En äldre man stormar in och fram till reklamationsdisken.)
Mannen: Vad i helvete sysslar ni med?! Mitt namn står inte på kvittot!
Butiksbiträde (talandes i telefon): Du får lugna ner dig lite.
(Kvinnan talar klart och lägger på. Går fram för att hjälpa en rödklädd kund som står före den arga mannen i kön.)
Mannen: Inte får jag nån hjälp från käringen inte! INTE FÅR NI NÅGON SOM HELST UTBILDNING?!
(Mannen vänder sig mot den rödklädda kunden.) SOM DU! VAD HAR DU FÅTT LÄRA DIG FÖR ATT JOBBA HÄR?!
Kunden: Nä, men alltså, jag jobbar int...
Mannen: NEJ, DET ÄR PRECIS DET DU INTE GÖR! NI BARA SPRINGER RUNT HÄR OCH SER UT SOM NÅGRA JÄVLA GESTAPOTOMTAR HELA BUNTEN!!
Media Markt, Västra Frölunda. (Källa)
Edited by XC, 26 December 2006 - 10:03.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 27 December 2006 - 13:43
Jag har ju redan agerat där!! Det enda jag fick ut av det var hemmoroider!!!!!!!!!!!!!!!!
Take two of these and call me in the morning
Jag är inte bara regissör, jag är apotekare med!
Ja, jagVar det nån som sa filmproduktion?
![]()
Edited by Hofling, 27 December 2006 - 13:48.
Posted 28 December 2006 - 10:12
En kille i vit kofta och rosa skjorta kommer in med sin Bichon Frisé (hund) i koppel. De strosar runt bland grönsakerna när jag säger:
- Jag är ledsen, men du kan inte ha hunden här inne.
- Inte? Men schyssta då…?
- Nej, tyvärr. Vi kan inte, enligt lag, ha djur inne i butiken.
- Men om jag bär honom då? (Källa)
<Sunray> gick in på routern... sen kolla jag dhcp client list. wtf!? vad många det var anslutna. så jag stängde av broadcast... sen märkte jag att
det inte var min router![]()
<Sunray> kände inte igen UI:t riktigt heller (Källa)
(Två tjejer sitter och pratar högt med varandra, bak i bussen där det är säten mittemot varandra. På andra sidan sitter en kille i pokémontröja och ser allmänt japan-nördig ut. Alla är ~18.)
Tjej 1: Vettu? Vi har skaffat nytt duschmunstycke!
Tjej 2: Va? Har ni? Det är väl inget speciellt...
Tjej 1: Men jo! Det är en sådan där som har endast en stråle. Det är värsta inne i USA.
Killen: Det kallas slang och det är för att amerikanerna inte kommer in i duschen.
(Tjejerna blir tysta.) (Källa)

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 28 December 2006 - 13:41
Man ~40: Du har bredband va?
Man ~25: Japp!
Man ~40: Och DVD-brännare?
Man ~25: Ja, det med.
Man ~40: Kan inte du bränna en DVD med porr till mig då?
Man ~25: Eeh, jo det kan jag väl...
Man ~40: Bra, jag betalar skivan och så...
Man ~25: Visst!
(De fortsätter att äta.)
Man ~40: Och du, kan du inte ta med den där "Hitta Nemo" också? (Källa)

Posted 28 December 2006 - 20:57
Oooppps....I väntrummet sitter en kille ~20 och pratar högt i mobilen. Alla är redan nervösa och blir än mer stressade. Sjuksköterska ~35 kommer fram.
Sjuksköterskan: Du får inte prata i mobilen här.
(Killen ignorerar henne.)
Sjuksköterskan: Hallå, du får stänga av den där.
Killen: Jag ska bara prata klart...
Sjuksköterskan: Nej, stäng av nu, eller gå härifrån!
Killen: MEN VAFAN! Vi har alla klamydia, det är inte så att det förvärras av lite strålning!
Killen inser att han precis har avslöjat sig, blir lite röd och går ut.
Cred: Tjej som inte hade klamydia SESAM-mottagning, Stockholm. (Källa)
Edited by XC, 28 December 2006 - 20:57.

Posted 28 December 2006 - 22:02
Kombinationen är aningen... pervers.... faktiskt.
Håller helt med.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 29 December 2006 - 00:29
Edited by Hofling, 29 December 2006 - 00:29.
Posted 29 December 2006 - 06:21
Talande fiskar och p-rulle? Är väl inget ovanligt med det?
Nytt manus på gång?
Warpdrive
<Kris1000> Heh, vi vart hos gynekologen idag "Vad är då en menscykel?" en smart klasskamrat var ju tvungen och svara "Heter det inte herrcykel?"
Edited by rino, 29 December 2006 - 06:23.
Okänd?
Posted 29 December 2006 - 10:17
Posted 29 December 2006 - 13:18
<TWATE> Jaha
<TWATE> Man kanske skulle göra fejkade brev från skatteverket, å skicka till alla göteborgare som blivit översvämmade.
<TWATE> Skriva nått i stil med att eftersom dom fått sjötomt så ökar beskattningen... (Källa)
Svensk tjej och norskbrytande kille ~20 sitter och pratar om vilket land som är bäst.
Tjej: Men hur kommer det sig att alla norrmän kan svenska men ingen svensk kan norska? Ni tittar ju tamejfan på svenska barnprogram! Erkänn att alla dagar förutom 17 maj så sörjer ni att Kalmarunionen är upplöst.
Kille: Nej!
Tjej: Jo, gör ni ju visst det. Sverige är bäst.
Kille: Nej, för i Norge där har vi vikingar. Sverige har bara...Basshunter. (Källa)

Posted 29 December 2006 - 13:50
(Bussen är fullbokad, och många har satt sig en och en.)
Chauffören: Det är ett nyförlovat par här nere som gärna vill sitta tillsammans. Är det några av er som sitter ensamma som kan flytta ihop? Ni kan få en läsk för besväret.
(En kille flyttar sig.)
Chauffören: Tack!
(Det är tyst en liten stund.)
Chauffören: Fast jag skojade bara om det där med läsken.
Posted 29 December 2006 - 13:57

Posted 29 December 2006 - 18:07
Nej, för i Norge där har vi vikingar. Sverige har bara...Basshunter
Okänd?
Posted 30 December 2006 - 13:51
Mycket stressad flygvärdinna ~25 har just checkat in internet-incheckningar och barnfamiljer, och dirigerar folk till rätt köer så att hon ska kunna få in övriga passagerare. Ett gäng män i kostym ~35 har försökt tränga sig före barnfamiljerna.
Flygvärdinna: Ni får ställa er i kö ni också, kö ett om ni har tidiga boarding-nummer, kö två om ni har sena.
Affärsman 1: Ja men kom an, du kan väl göra ett undantag, vi står ju ändå här.
Affärsman 2: Det är ju bara att släppa in oss så är det klart.
Flygvärdinna: Nej, ni får köa som alla andra. Kön börjar där.
Affärsman 2 (börjar bli upprörd): Men jag får alltid gå in först!
Flygvärdinna: Ni är inte en barnfamilj och ni har inte checkat in via internet, så ni får stå i kö.
Affärsman 2 (rejält arg): Du, vet du vem jag är?!
Flygvärdinna: Förmodligen inte så jävla viktig om du flyger med RyanAir. (Källa)

Posted 30 December 2006 - 13:54
Affärsman 2 (rejält arg): Du, vet du vem jag är?!
Flygvärdinna: Förmodligen inte så jävla viktig om du flyger med RyanAir.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 30 December 2006 - 17:32
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 31 December 2006 - 13:32
<BeeR> va med om världens mest skrämmande sak igår.
<BeeR> jag, brorsans o hans kompisar lanade, kl 4 på natten nångång skulle jag gå och lägga mig.
<BeeR> "Du måste va jävligt tyst Björn! mina päron blir dåligt arga om de vaknar."
<BeeR> Inga problem tänkte jag, så jag drog fram bäddsoffan och lade mig ner. det här går ju hur lugnt som helst! ... trodde jag
<BeeR> tror du inte sängjäveln ramlar ihop med ett stort jävla skrammel som skulle kunna väcka halva new york?
<Denzo> hahaha, ägd![]()
<BeeR> så hör man från polarens föräldrars sovrum: "VAD IN I HELVETE?!" "NU SKA NI FÅ ERA JÄVLAR!"
<Denzo> haha lol ?![]()
<BeeR> så hör man ljudet av träskor i trappen och in stormar galningen med rutiga sängkläder och hagelbössan i högsta hugg.
<BeeR> "jaha, det är bara ni grabbar.. trodde det va inbrottstjuvar"
<BeeR> fy fan vad rädd jag blev, kunde inte somna på hela natten.
<Denzo> med andra ord så hänger du inte med på lan ihelgen ? ;P (Källa)
<@Xalisa> har du gjort slut med lina
<@Xalisa> hon som var så bra på tetris (Källa)
Kille ~25 sitter och pratar i mobil med headset.
Pojke ~4 (viskar högljutt till sin dagisfröken): Fröken, han har en osynlig kompis! Jag sa ju att det fanns! (Källa)
En kille ~20 står och spanar in en något yngre, väldigt söt tjej i kön i kassan på videobutiken i Tomelilla. Han tittar rätt länge på henne innan han vänder sig om mot kassören igen och betalar. Efter ett tag vänder han sig mot tjejen igen.
Kille: Alltså är det du som luktar så gott?
Tjej: Ähum, bra fråga...
Kille (tittar sina arbetskläder): Det är inte jag i alla fall. Men skulle inte jag kunna få ditt nummer så att jag kan få veta vad du har för parfym för jag tänkte köpa en parfym till min mormor men vet inte vad hon gillar, och ni verkar liksom ha ungefär samma stil. (Källa)

Posted 31 December 2006 - 13:55
Kille ~25 sitter och pratar i mobil med headset.
Pojke ~4 (viskar högljutt till sin dagisfröken): Fröken, han har en osynlig kompis! Jag sa ju att det fanns!
Bästa i år
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 01 January 2007 - 09:57
Snillen Spekulerar!<ARES^^> våran micro e sönder, tror ni det går att värma en Billys med en avfuktare? (Källa)
<XiNG> Gud vad jag hatar min pappa och min syster... Min syster tvingar min fader att tvinga mig att fixa hennes dator. Eftersom hon är ju den stora favoriten. Hursomhelst så blev jag tvingad att formatera hennes dator. 3 timmar senare, arg som ett bi eftersom jag blev tvungen att strula en massa. Så kommer hon in och säger "ljudet fungerar inte." "och?" hon gick till pappa, självklart tvingad till att fixa hennes ljud. Sitter i säkert en timme och installerar drivrutiner, test kör olika saker, tom så FELSÖKER jag med windows felsök. Så ger jag upp, går och sätter mig vid datorn. Lite senare hör jag från korridoren att hon spelar lite musik. "wtf?" tänker jag och lyssnar lite intensivare; då hör jag min mamma säga "ljudet fungerar mycket bättre när man har sladdarna i, eller hur?" (Källa)

Posted 01 January 2007 - 14:36
Kvinna ~30 frågar kvinnlig apotekare angående ett dagen-efter-piller. Samma apotekare sätter sig sedan i kassan för att ta betalt efter att hon hjälpt kvinnan.
Apotekaren: Var det bra?
Kvinnan (studerandes på läkemedelskartongen): Ja absolut, det var jättebra, men du kan ju tänka dig hur min kille känner nu...
Apotekaren: Ursäkta, jag menar... var det BRA så?
Kvinnan (med extremt darrande röst): Jahaaa... eh, jo, ja det blir bra så...
Apotek, Tyresö Centrum. (Källa)
Edited by XC, 01 January 2007 - 14:37.

This topic is locked