Vad är det för bok? [Lek]
Posted 08 December 2006 - 20:08
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 09 December 2006 - 00:11
/Nyhetstext i den engelska tidningen Crash, nr 57 1988
--> Retroguiden - ger dig mervärde på dina gamla spel
Posted 09 December 2006 - 12:27
Okänd?
Posted 09 December 2006 - 13:29
Jophan kom hit och fixa problemet för os
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 09 December 2006 - 14:33
Okänd?
Posted 09 December 2006 - 14:37
"Good girls do not end up with naked male anything in their bathtubs at four something in the morning."
Bloody Bones; Laurell K Hamilton
Posted 09 December 2006 - 14:45
WikiPedia tipsar mig om Islands in the Sky

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 09 December 2006 - 15:00
Din tur XC
Okänd?
Posted 09 December 2006 - 15:11
Jag vet inte varför men varje gång som jag ser en vit kille komma gående mot mig, blir jag alldeles spänd. Hjärtat börjar slå hårt, och jag ser mig genast omkring efter en flykt väg och försöker snabbt komma på hur jag ska försvara mig. Jag fattar inte hur jag kunde vara så dum i huvudet att jag överhuvudtaget befinner mig i den här delen av staden efter mörkrets inbrott.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 09 December 2006 - 15:15
Posted 09 December 2006 - 15:26
Finns inga regler för vilka böcker som får ingå i leken.
Ja detta er en lek , men en informativ lek som även kanske kan få folk att läsa en bok de inte hade tänkt sig att läsa
så därför r denna lek placerad i bok forumet

Posted 09 December 2006 - 17:03
Okay Mjolnir din tur
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 09 December 2006 - 19:32
"Oh no," he said. Even looking at the ground was better than that. He averted his eyes quickly, and realized that he could now no longer see the ground through the dragon. As they glided around in a wide circle toward the Wyrmberg it was definitely taking on a more solid form, as if the creature's body was filling with a gold mist. By the time the Wyrmberg was in front of them, swinging wildly across the sky, the dragon was as real as a rock.
Posted 09 December 2006 - 19:33

Posted 09 December 2006 - 19:40
Posted 09 December 2006 - 20:03
Posted 09 December 2006 - 21:01
Den Oändliga Historien? (Finns den som bok)?

Posted 09 December 2006 - 21:17
Boken ingår i en ganska lång serie.
Posted 09 December 2006 - 21:56
Har inte läst några av de böckerna så jag har ingen aning om drakar ingår i den serien.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 09 December 2006 - 23:44
"I can see into your mind, false wizard! Am I not a dryad? Do you not know that what you belittle by the name tree is but the mere four-dimensional analogue of a whole multidimensional universe which - no, I can see you do not. I should have realized that you weren't a real wizard when I saw you didn't have a staff."
Posted 10 December 2006 - 18:13
The Colour of magic
Posted 10 December 2006 - 18:27
Jag tror Georgia var inne på rätt spår av fel anledning. "Wyrm" är en allmän fantasyterm för en gammal drake, i D&D i alla fall.
Posted 10 December 2006 - 18:55
Chemical, din tur nu
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 10 December 2006 - 19:04
Jag tror Georgia var inne på rätt spår av fel anledning.
Jag var visst det.
Måste läsa dom böckerna någon dag