Turnering: Tidernas Bästa TV-Serie
Posted 04 September 2006 - 19:33

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 05 September 2006 - 19:41
Posted 05 September 2006 - 19:44
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 05 September 2006 - 19:44
Var på väg dit. Faktiskt!

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 05 September 2006 - 19:46
Herregud. Kan man få äta ifred här va?
Äta!? nej du, det får du inte
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 05 September 2006 - 19:46
hehe, håller väl på tills julafton detta.I den här tråden kan vi prata om allt omkring den stora sommarturneringen om tv-serier. Och serierna själva såklart.
Posted 05 September 2006 - 19:55
"Poster efter denna kommer att raderas." Är inte det väldigt hårt? Det räcker väl att låta bli att räkna rösterna? /Passionate Archivist
Posted 05 September 2006 - 20:10
"Poster efter denna kommer att raderas." Är inte det väldigt hårt? Det räcker väl att låta bli att räkna rösterna? /Passionate Archivist
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 05 September 2006 - 20:41
Nu har jag iaf lagt in en ny lista - YIJ försvann helt med min sista ändring. Den nya listan innehåller en del korrigeringar samt att alla länkar på 'redan strukna' serier raderats. (Jag tror nämligen att det är formateringskoderna som får posten att passera max gränsen för antalet rader).

Posted 06 September 2006 - 19:40
Posted 06 September 2006 - 19:48
Posted 06 September 2006 - 19:58
Både Friends/Vänner finns och Vänner.
Edited by XC, 06 September 2006 - 19:59.

Posted 06 September 2006 - 20:10
jag har ingen aning, men det är 2 som nominerat Vänner, (kollade i nom tråden) står där 1 nom Friends/Vänner och 1 Vänner. Kanske är samma. Stoppa röstningen innan vi klurat ut detta tycker jag.Är det så att jag missade en dubblett när jag gick genom listan? Eller finns det två serier nominerade som "vänner"
Både Friends/Vänner finns och Vänner.
Det är ju 1 vänner serie som gått vidare.
Posted 06 September 2006 - 20:11
Posted 06 September 2006 - 20:12
Kan inte fatta att jag missat det tidigare. (Med tanke på att jag går igenom listan varje gång jag postar). Trodde först att det var en glitch med nya listan jag postade igår, men tittade efter och såg att det fanns två poster med vänner.

Posted 06 September 2006 - 20:14
Posted 06 September 2006 - 20:17
Posted 06 September 2006 - 20:29
Sen får ni väl kolla nomineringslistan och byta ut dubbletten med en av dom som inte kom med från början
Edited by Georgia, 06 September 2006 - 20:30.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 06 September 2006 - 20:31
Jag noterar vilka som röstat och skickar PM, så att ingen missar att det är en omtagning av denna scen.
Posted 06 September 2006 - 20:36

Posted 06 September 2006 - 20:38
Posted 06 September 2006 - 20:39

Posted 06 September 2006 - 20:46
Ni får gärna låsa upp tråden också så att man kan rösta på nytt
Posted 06 September 2006 - 20:51
Jag är å andra sidan glad att dubletten upptäcktes i rond 1 - skulle känts fel om det upptänkts senare. (Om nu vänner lyckats gå vidare dvs).

This topic is locked