Ditt humör i smilies ;)
Posted 20 December 2006 - 19:05

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 20 December 2006 - 19:10
Och du är ju forumets sdockebagare, baka en Sony walkman NW3000 NU!
snälla
Edit; kollade precis skolmejlen.. fick reda på hur matttentan gick.
Underkänd
så nu har jag tre tentor att göra under Januari.
omtenta i matte och fysik, och en tenta i "Introduktion till IT och teknik"
Edited by Hofling, 20 December 2006 - 19:12.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 21 December 2006 - 07:04
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 04 January 2007 - 16:57
Posted 04 January 2007 - 16:59

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 04 January 2007 - 17:07
Själv slutar jag 16.00 som vanligtSlutar 11 imorgon.
Lycko dig.Fortfarande semester.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 04 January 2007 - 17:13
aa, tråkigt.Själv slutar jag 16.00 som vanligtSlutar 11 imorgon.
om jag inte tar ut komp förstås
![]()
Posted 13 January 2007 - 17:16
Edited by GaterGirl, 13 January 2007 - 17:17.
Posted 13 January 2007 - 17:40

Posted 13 January 2007 - 17:42
*kollar mina 2 DVDhyllor som håller på att svämma över*
Såg dig igår föresten på stationen
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 13 January 2007 - 17:46
xc: jajamensan.
Posted 13 January 2007 - 18:53
Posted 01 February 2007 - 20:25
En polare skrev idag på MSN och undrade om jag kunde rita en snubbe åt honom, då han tyckte jag var duktig på att rita.
Självklart sa jag "Jo, jag vet jag är det
Så efter att han sagt hur den skulle sett ut och jag antecknat det osv, så frågar han om jag inte vill veta vad han ska ha den till.
givevis är jag nyfiken, och får veta att han ska ha den som tatuering
Känns ganska så coolt att ha blivit tillfrågad att rita något som nån vill ha tatuerat på kroppen
Edited by Hofling, 01 February 2007 - 20:26.
Posted 01 February 2007 - 20:48
Edit: är ju bra om man får dit rätt smilie
Edited by Georgia, 01 February 2007 - 20:48.
Posted 01 February 2007 - 21:19

Posted 01 February 2007 - 22:40
Men visst är det jävligt roligt att bli frågad om något sånt, fick ju nästan lite panik först
Posted 03 February 2007 - 11:26
Min moster och kusin knackade precis på dörren och sa att mormor inte var hemma, och att han tagit sin "gå bortjacka" och de undrade om mamma och pappa visste nåt..
men de är inte hemma...
OK, om de åkt till morfars grav eller något, men de hade handlat idag, och ingenting var uppackat, inte ens mjölken. Något mion mor aldrig skulle låta stå om det inte har hänt något. SÅ jag är ganksa orolig för att något har hänt mormor, som opererade hjärtat för ett par månader sen..
Sen skulle ju mamma och pappa ha väckt mig om det hänt något.. så jag vet inte vad jag ska tro just nu
Posted 03 February 2007 - 11:30
Tröst-
Posted 03 February 2007 - 11:30
Min moster skulle testa att trycka på larmknappen hos mormor och se vad de säger när de ringar, hoppas det ger resultat. Nu kom nån!
Edit;
Åh fy fan så skönt.. pappa kom in och jag frågade om det hänt mormor något, och han sa att de bara hade varit och handlat blommor i Lockeryd...
Mamma tänkte att varorna skulle hålla sig tills de kom hem, då de bara skulle bli borta en liten stund, men mormor handlade så mycket krukväxter så det tog sin lilla tid..
Jag tänker banne mig skälla på mamma för detta, inte skriva en lapp och bryta ett mönster sådär.. HAr ju haft en stor klump i magen över att det kunde ha hänt något
Edited by Hofling, 03 February 2007 - 11:43.
Posted 03 February 2007 - 12:39
Mobiltelefonen ska man alltid ha med sig. Det är en säkerhetsförsäkring som är väldigt billig. Vi har tjatat på barnens farmor om detta och köpt henne en ny telefon dessutom (den gamla var stor och tung och för klumpig att ha i fickan), så nu går hon inte iväg utan den. Det känns väldigt skönt att hon kan höra av sig om det är något och att vi kan nå henne om vi blir oroliga av någon anledning.
Posted 03 February 2007 - 14:43
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 03 February 2007 - 18:27

Posted 04 February 2007 - 15:22
Grannen hade 'fest' mitt i natten
Gick i och för sig och la mig rätt sent. Men precis när jag släckte lampan strax före 3 drar grannen igång stereon.
Det är väldigt lyhört i det här huset.
Somnade väl vid kvart i fyra tror jag, till rösten av Dave Gahan
Inte fy skam att grannen spelar flera låtar av Depeche på högsta volym mitt i natten, men när man är trött och vill sova då är det inte så kul precis.
Posted 05 February 2007 - 21:44
Posted 05 February 2007 - 21:49
Välkommen till huvudstadenSka åka till Stockholm på torsdag. Gå på LG Hockey Games, tre matcher på 4 dagar.
*längtar*
Winter is Coming