ARGH!/*snyft* v.2
Posted 17 July 2009 - 07:12
Fiskrens: Typsikt. Sådant som gör en frustrerad på dagens prylar.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 17 July 2009 - 09:18
Posted 17 July 2009 - 09:27

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 17 July 2009 - 09:52
Posted 21 July 2009 - 05:49
Posted 22 July 2009 - 23:07
Posted 24 July 2009 - 15:27
Posted 27 July 2009 - 13:58
Gillar att ogilla serien, sen drar man på leendet i vissa episoder.
Jaja
Väntar på paket med böcker, som verkar kommit på villovägar.
*Mumel* de räkningar man måste betala, har ju nyss fått in pengar & så försvinner en summa igen.
min oroliga magen ställer till det & har svårt att sova.
Folk man inte vill ha med att göra bestämmer sig att jävlas med att störa en.Fejka att de bryr sig & vill ta upp kontakt.
Då man vet att de saknar skvaller & tänker låssas att inget har hän , så man är än goda"vänner"
Kan inte folk låta en vara? Meddelandet som ; Låt mej vara ifred / har inget att säga dej , är inget som går in.
FUnderar seriöst att byta mail, mobil nummer.
Förhoppningsvis är det en period, så de ger sig.

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Posted 02 August 2009 - 13:00
Posted 02 August 2009 - 13:29
Dessutom är Granit Vit Portion slut typ överallt, restad sen ett par veckor, så jag fick jaga runt hela Göteborg idag efter några som hade kvar dem i butiken...
"Ingen magi, ingen profil, ingen stil, bara tjong i tvättbrädan och morr i mustaschen. " – Göran Sommardal om Xmen Origins: Wolverine (Kulturnytt 20090430)
"There is hopeful symbolism in the fact that flags do not wave in a vacuum." – Arthur C. Clarke
---
--- | filmtipset | ---
Posted 08 August 2009 - 01:08
Posted 12 August 2009 - 11:55
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 12 August 2009 - 12:00
Råkade ut för samma sak
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 12 August 2009 - 14:04
Posted 12 August 2009 - 14:35
Ingen fara.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 12 August 2009 - 17:58
Försöker hitta en lägenhet i Malmö innan skolstart, 31/8. Inte kul.
Vad ska du läsa för något?
Det är verkligen hemskt med bostadssituationen nu för studenter. Hoppas du hittar något, vilket nog inte ska vara några problem om man inte är alltför kräsen.
Posted 12 August 2009 - 19:43
Spelgrafiker(ja det finns KY-utbildningar för det nu!). Spelindustrin växer och växer så jag tror det kan vara ett smart drag. Sen att inte glömma hur kul det är att syssla medVad ska du läsa för något?
Det är verkligen hemskt med bostadssituationen nu för studenter. Hoppas du hittar något, vilket nog inte ska vara några problem om man inte är alltför kräsen.
Jo, jag begär ju 1 ROK för mig själv. Men jag får väl svälja min stolthet och bo kollektivt annars
Posted 16 August 2009 - 01:04
Och inte ens har mage nog att be om ursäkt, utan bara går därifrån......
Att det spöregnade när man gick hem gör ju inte saken bättre...
Edited by Hofling, 16 August 2009 - 01:06.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 16 August 2009 - 16:02
Posted 16 August 2009 - 19:03
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 16 August 2009 - 19:06
Posted 16 August 2009 - 19:08
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 20 August 2009 - 14:12
Det tog över en timme att dra ut tanden och tandläkaren fick spräcka tanden i mindre delar för att få ut den.
Innan detta så fick man reda på att denna tand (som vart en del problem med) hade fått infektion som sträkte sig ner till rötterna.
Tog beslutet att dra ut tanden än att laga den för 3:e gång.
Vill inte vaa med om det igen ligga och höra då tanden sakta gick snönder i mindre delar är inte alls roligt. Sen att man kännde av det i käke, spänningar i nacke & rygg.
Sen blödde det en hel del efter utdragningen. Nu är det ett mörkt hål där tanden varit.
Har svårt att äta.Så irriterande.
Ringde tandläkaren nyss, men då hade stängt för dagen så man får återkomma i morgon.
Sen har man kört ihopp det, med forumet jag "bygger" det blir inte alls rätt.
Ännu en sak man är irriterad över

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Posted 20 August 2009 - 23:59
Folktandvården sa till mig för nästan 2 år sen att jag borde dra ut ett par tänder inom kort men så hörde de aldrig av sig igen? Och för ett år sen sa de att jag hade två hål som skulle kosta drygt 2000 att laga. Då gick jag till en annan tandläkare som inte hittade någonting som dessutom bara kostade hälften så mycket för en vanlig koll. Så nu är mitt förtroende för folktandvården noll.
Winter is Coming
Posted 22 August 2009 - 16:38
Backup i all ära, men det är inte rimligt att ha en backup på en 300 GB hårddisk full med musik och filmer. Mitt musikbibliotek har reducerats till en analog skugga av sitt forna digitala jag. Men thank God for Spotify som räddar en del av de hål som nu uppstått i min musiksamling...
(Och som glasyr på jävelskapet hade grannen världens röjarfest långt in på natten och spelade musik utav bara helvete fram till klockan halv tre...)
"Ingen magi, ingen profil, ingen stil, bara tjong i tvättbrädan och morr i mustaschen. " – Göran Sommardal om Xmen Origins: Wolverine (Kulturnytt 20090430)
"There is hopeful symbolism in the fact that flags do not wave in a vacuum." – Arthur C. Clarke
---
--- | filmtipset | ---

This topic is locked