Jump to content

Photo

Bedlam

• Please log in to reply
27 replies to this topic

#26 Garm

Garm

Rear Admiral

• SuperMod
  • 3,785 posts

Posted 22 August 2012 - 12:33

Nämen! Undangömt under episodguiden kunde man välja säsong 2 och där står att första avsnittet sänds 11/9. :o

Ser man där. Tänkte aldrig så långt som att kolla där. Men då har vi bringat klarhet i det i alla fall. Och inte var det lång väntetid heller.

Om någon är nyfiken på serien så börjar TV11 att visa den första säsongen nu på lördag (25/8) klockan 20:00. Även repris senare samma natt.

konstigt på reklamen som visas på tvn står det premiär 1a september.

Jag har inte sett den. Men samtliga tablåer på nätet anger 25/8 som startdatum. Även den tv-tidning jag nyttjar. Svårt att säga vad som egentligen är rätt. Men bra att du sade till om det hela, så att man kan vara lite observant närmare datumen.

#27 Garm

Garm

Rear Admiral

• SuperMod
  • 3,785 posts

Posted 23 August 2012 - 13:38

Nu har jag också sett reklamen som GaterGirl pratar om. Och mycket riktigt, den säger ett helt annat startdatum. Jag besökte kanalens hemsida, och deras egen tablå som finns där säger att startdatum är 25/8 som jag angav tidigare. Antingen blev det fel när reklamen gjordes eller så har startdatum tidigarelagts sedan dess.

#28 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 01 December 2012 - 00:34

Tycker säsong 2 drog igång ganska bra med nya karaktärer och någon gammal bekanting. Skönt att nya personer trätt in för de gamla var ganska tråkiga... Riktigt ruggigt avsnitt med spöket som uppenbarade sig för nykomlingen Ellie. Burr.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper

We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.