Jump to content

Photo

Caprica

• Please log in to reply
170 replies to this topic

#26 Illyria

Illyria

Commodore

• Members
  • 1,533 posts

Posted 12 November 2006 - 16:35

.com

Väldigt bra dansk affär, ingen tull, du betalar med kort. Pris och frakt står på hemsidan.

#27 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 12 November 2006 - 16:40

Ah, Danmark. Då är det i EU i alla fall - och det verkar ju i alla fall som Illyria gillar den affären. :)

Tackar för informationen!

Uppdaterar listan igen om någon inte kan under dagen :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#28 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 12 November 2006 - 17:04

Sorry, tänkte inte på att skriva ut adressen. Jag börjar bli van att folk vet vad Axelmusic är. :blush:

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter

#29 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts

Posted 12 November 2006 - 18:48

Lugnt, Illy ryckte ju in och hjälpte till :)

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#30 Forever Xena

Forever Xena

Warrior Princess

• Moderator
  • 10,223 posts

Posted 12 November 2006 - 18:57

Kan också rekommendera axelmusic , det er från de jag beställte Stargate S4 299 kr :)

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling

#31 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 28 April 2008 - 13:16

Lite mer info/rykten.

TrekWeb.Com - New Details of Galactica Prequel, Caprica, Pilot Episode Storyline - Major Spoilers

TrekWeb.Com - New Details of Galactica Prequel, Caprica, Characters Descriptions - Major Spoilers

#32 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 06 May 2008 - 17:33

SyFy Portal - Caprica Casts Former Deadwood Star

May-06-2008

The "Battlestar Galactica" spinoff prequel "Caprica" has cast its first lead role.

The Hollywood Reporter says that Paula Malcomson will play Amanda Graystone, the matriarch of the Graystone family in the planet-based drama .

Malcomson is probably best known for her role of Trixie, the prostitute trying to become legitimate in the HBO western series "Deadwood." She also had a two-episode stint as Colleen Pickett -- one of The Others -- in the ABC series "Lost."

Most recently, she appeared in five episodes of HBO's short-lived drama "John from Cincinnati. She also appeared in the "Star Trek: Enterprise" episode "Silent Enemy" as Madeline Reed. She made her debut as a bartender in the 1992 independent film "Another Girl Another Planet." She has also appeared in "The Green Mile" and "A.I.: Artificial Intelligence."

Casting is expected to continue for "Caprica" throughout the month, with filming on a backdoor pilot expected to begin this summer.

The show focuses on 50 years before the current events of "Battlestar Galactica" focusing on the family of William Adama and the Graystones. It will feature the initial creation of the Cylons as well as the beginning of the monotheistic movement that continued with the actual Cylons .

#33 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 06 May 2008 - 18:33

Paula Malcomson? Yay! :thumbsup: Castingen börjar bra.

-Gangstagrass

#34 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 06 May 2008 - 19:35

Är det inte dags att byta namn på den här tråden till Caprica?
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#35 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 07 May 2008 - 08:10

Jo... se det som gjort!

(Ironiskt nog döpte jag om den innan jag läste varför den fanns med i VNI... men det lär väl kanske ingen köpa?)

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#36 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts

Posted 07 May 2008 - 09:27

Nej. :P

Esai Morales (senast från Jericho) har blivit castad för Caprica. BRa säger jag eftersom han har pondus och kommer bli intressant att se i något nytt. :)

Källa.

#37 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 07 May 2008 - 09:45

Har inte hört talas om vare sig Esai eller Paula förut. Jag har sett Lost men kommer inte ihåg henne därifrån.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#38 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 07 May 2008 - 11:16

Hon spelade Picketts (snubben som pucklade på Sawyer) fru. Sun sköt henne ombord på Desmonds båt.

Men ska man se nåt med henne så är det förstås Deadwood man ska se. :)

-Gangstagrass

#39 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 07 May 2008 - 11:25

aha, nu vet jag vem det är. Tack. :)
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#40 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 07 May 2008 - 12:02

Bra casting hittills. Även dom spoilers/rykten som finns att läsa via mina Trekweb-länkar är intressanta. Det kan nog bli en bra serie av det här. :)

#41 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts

Posted 07 May 2008 - 12:51

Cartman gör PR för sig själv... :lol2:

#42 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 07 May 2008 - 12:58

Nja, länkarna är ju inte direkt mina... :lol2:

#43 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 12 May 2008 - 07:35

Eric Stoltz joins 'Battlestar' prequel
Frances Fisher tapped for Sci Fi's 'Eureka'

By Kimberly Nordyke

May 12, 2008, 01:00 AM
Eric Stoltz has signed on to star opposite Esai Morales in Sci Fi Channel's two-hour "Caprica" pilot, while Frances Fisher has been tapped for an eight-episode arc on the network's "Eureka."

Alessandra Toressani also has come aboard the NBC Universal Cable Studios-produced "Caprica," a prequel to Sci Fi's "Battlestar Galactica." Stoltz will play Daniel Graystone, a wealthy computer engineer who, after an emotionally crippling family tragedy, uses his technological wizardry to forever change the future of Caprica. Toressani plays Daniel's daughter, Zoe.

Stoltz ("The Butterfly Effect") is repped by CAA and Helen Sugland at Landmark Artists Management.

Torresani ("Malcolm in the Middle") is repped by UTA and Elissa Leeds at Reel Talent.

"Eureka," from NBC Universal Cable Studios, returns for its third season July 29. Fisher will play Samantha Thorne, aka "the Fixer," a corporate titan who is brought in to clean up Global Dynamics.

The actress ("In the Valley of Elah") is repped by manager Tammy Rosen and attorney Dave Feldman.

I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#44 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 12 May 2008 - 15:20

Mycket intressant casting. Eric Stoltz är en bra skådespelare i mina ögon och det ska bli trevligt att få se vad han kan göra för denna serie. :)

#45 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 12 May 2008 - 15:30

Stoltz är ganska ojämn skådis imo men får han bara bra material att jobba med (som torde vara fallet här) så brukar han vara bra.

-Gangstagrass

#46 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 19 May 2008 - 19:32

Klippt lite i texten eftersom det handlar om Warehouse 13 också

'Caprica,' 'Warehouse 13' Add High Priestess, Head Honcho
Polly Walker /.../ join the Sci Fi pilot family

The Sci Fi Channel has added two more actors to its upcoming high-profile pilots.

Polly Walker has joined the cast of the "Battlestar Galactica" prequel "Caprica," /.../ according to The Hollywood Reporter.

In the world of "Caprica," set 50 years before "BSG," two rival families -- the Graystones and the Adamas -- grow, compete, and thrive in the vibrant world of the 12 Colonies. Walker will play Sister Clarice Willow, the duplicitous high priestess at the private religious school, Athena Academy, that some of the younger main characters attend. She's also a key figure in the single-god underground religious group.

Walker joins Esai Morales, who plays Joseph Adama, Eric Stoltz, who plays computer engineer Daniel Graystone, Alessandra Toressani as his daughter Zoe and Paul Malcolmson, who plays a double agent/surgeon.

/.../

Walker is a British actress known for the HBO series "Rome" and the short-lived "Cane."

Edited by Georgia, 19 May 2008 - 19:35.

#47 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 19 May 2008 - 20:05

Yeah! Polly Walker var awesome i Rome. :D

-Gangstagrass

#48 Wylie Times

Wylie Times

Vice Admiral

• Aktiv member
  • 7,204 posts

Posted 20 May 2008 - 00:22

Uh oh...

Could 'Caprica' Star Be Overbooked?

Eric Stoltz is all signed up to play Dr. Daniel Graystone, the creator of the Cylons, in the upcoming backdoor pilot for "Caprica," but if SciFi Channel were to greenlight a series out of the production, would Stoltz be available?

That's a question mark that is looming over the actor, director and producer after he was cast in another backdoor pilot movie, this time with Dean Devlin and TNT called "Blank Slate." This project would be the second pairing of Devlin (best known for "Independence Day" and the original "Stargate" movie) and Stoltz, who previously worked together on another SciFi Channel project, "The Triangle."

"Blank Slate" will be directed by John Harrison, who also co-created the movie about an amnesiac played by Lisa Brenner who is sentenced to death row for a murder case she can't remember committing, according to Moviehole. She is given a second chance by the FBI as part of an experimental unit of the investigative arm's unsolved crimes division where she is implanted with the final memories of murder victims.

The telemovie also will star Clancy Brown, best known for his work in "Earth 2" and "Carnivale."

Since "Blank Slate" is being prepped for a cable series, it is possible that Stoltz could take on both shows if they were picked up since production schedules on cable series tend to be slightly lighter than broadcast networks. However, such a balancing act would be difficult, especially as a lead actor.

-Gangstagrass

#49 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts

Posted 20 May 2008 - 08:05

Gör mig inget. Eric Stoltz är ingen personlig favorit hos mig...

#50 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 20 May 2008 - 12:04

Det vore synd om han inte kan ta rollen som det var tänkt.