Charmed
Posted 21 February 2005 - 17:27
last.fm Filmtipset
Posted 21 February 2005 - 18:16
Gillade också det avsnittet.
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 28 February 2005 - 17:32
last.fm Filmtipset
Posted 28 February 2005 - 17:40
har du nån känsla av det ? Cole var jo en avatar med !
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 01 March 2005 - 19:30
last.fm Filmtipset
Posted 07 March 2005 - 21:03
Charmed i svart-vitt! Ett härligt avsnitt, som var förvånansvärt bra. Härlig story och allmänt coolt! Mycket bra avsnitt!
last.fm Filmtipset
Posted 07 March 2005 - 22:58
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 08 March 2005 - 07:48
Och det här är det avsntitet jag tycker är sämst i hela säsongen hittills. Men som sagt var, det kan bero på att jag har svårt för Noir-genren.
Och här hållar jag med dig Cappy.
Jag tyckte detta avsnitt var det absolut tråkigaste av alla Charmed avsnitt jag sett
Posted 08 March 2005 - 10:00
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 08 March 2005 - 11:40
Tyckte det var bättre en detta " gangster " avsnitt
som bara fikk mig vilja gå i seng och sova
Posted 08 March 2005 - 19:45
last.fm Filmtipset
Posted 14 March 2005 - 21:29
Tror det heter "There's something about Leo" (trevligt tribute till roliga "There's something about Mary"
Avatarerna blir mer tveksamma för varje avsnitt, jag tror nog att dom är ganska onda i alla fall...Ska bli kul att se fortsättningen!
last.fm Filmtipset
Posted 15 March 2005 - 08:09
Avatarerna blir mer tveksamma för varje avsnitt
Precis vad jag tyckar !
Vet inte heller om jag gillar detektive Brody
Posted 15 March 2005 - 12:39
last.fm Filmtipset
Posted 20 March 2005 - 19:32
Även om Phobe hadde visionen att Avatararne er goda , så litar jag inte rigitgt på det.Utopia verkar lite för mycket utopia om ni förstår vad jag menar.
Paige verkar fallet komplett för Kyle
Posted 20 March 2005 - 19:44
Är det bara jag som tycker att Brody är väldigt lik Cole (till utseende) ?
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 21 March 2005 - 08:28
Håller med, mycket bra avsnitt! Spännande, roligt och underhållande! Charisma Carpenter hade ju varit med tidigare lite grann, men det var först i detta avsnitt hon hade någon större roll. Det är kul att se Buffy/Angel-skådisar i andra serier! Hon gjorde det hon är bäst på: bimbo med djup
Ser fram emot nästa avsnitt...och, nej, jag tycker inte Brody är speciellt lik Cole.
last.fm Filmtipset
Posted 21 March 2005 - 11:04
Posted 21 March 2005 - 19:58
last.fm Filmtipset
Posted 28 March 2005 - 19:47
Det är alltid kul med tidsresor i Charmed, så avsnittet får ett plus där. I stort sett var det ett bra avsnitt, som hade det mesta av det som gör Charmed bra!
last.fm Filmtipset
Posted 04 April 2005 - 22:02
och jag SAKNAR Cole!!!
Edited by Cursed_girl86, 04 April 2005 - 22:05.
Posted 04 April 2005 - 23:00
Däremot så saknar jga inte Cole. Han var bra, men han borde inte kommit tillbaka i den sista säsongen han var med. Det kändes bara som det gick på tomgång då.
Posted 05 April 2005 - 10:25
last.fm Filmtipset
Posted 05 April 2005 - 18:31
Kan inte med avatararne

De er så slibbiga
Posted 06 April 2005 - 16:05
Nej, visst är det något som är fel, och jag tror det kommer många bra avsnitt som bygger på detta
last.fm Filmtipset