HELT vet jag inte om han har gått om, (jag heller) men uppe på samma nivå har han nog kommit.
Ser faktiskt nästan lite för lustigt ut, när man läser din gamla post från 2005...

XD Du trodde på allvar att Spider-man inte var mer känd än Hulk??
Skulle nog säga att du hade fel då, kära groda. Nu så är det ju uppenbart att han gått om, men jag skulle säga att redan för 5 år sen så låg han allt lite högre också.
Sen undrar man ju om inte kanske kartan håller på att förändras lite ännu mer nu? Iron Man är ju en figur på frammarsch, och det känns som om han kan bli ännu mer populär än han är nu, till och med. Sen har vi resten av medlemmarna i Avengers, som håller på att få mer exponering. Kanske att nån av dom kan bli mer känd dom också?
Sen är ju en fråga jag suttit och funderat på... och det är vem som är mest känd av Superman & Batman? Undrans om inte Batman trots allt är mer känd än Stålis nuförtiden... Han har ju trots allt haft mer exponering i media, fler filmer, filmer som uppskattats, fler och längre tecknade tv-serier, etc.
Sammanfattningsvis, trot jag att det är dags för en ny snabblista, ja? Vad tror ni om denna, gubbs och töser?
1. Batman/Spiderman ( delad plats)
2. Superman
3. Hulk
4. X-men
5. Iron Man
Och sen var det inte så mycket mer. Fast förvisso så kanske uppstickaren Gröna Lyktan, som haft såna serieframgångar och har en film på G, kan ta sig in på listan om några år?
Edited by PredaBot, 20 March 2010 - 19:13.