Jump to content

Photo

Va er coolt att se på TV

• Please log in to reply
28 replies to this topic

#26 tommie

tommie

Senior Commander

• Members
  • 381 posts

Posted 21 March 2005 - 10:07

Man är bara så gammal som man känner sig ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ain't that the truth! Jag kom på igår att jag faktiskt fyller 21 i år, men känner mig 17-18. Max. :blink:

Uhm, hur som helst så är jag nog rätt så ocool i rena tv-seriemått.

Posted Image
I heal and hide...

#27 Jazzdevil

Jazzdevil

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,298 posts
  • Interests:1. Lee Van Cleef<br />2. The Dude<br />3. John Constantine<br />4. Dale Cooper<br />5. Charles Mingus<br />6. Scott Walker<br />7. Frank Miller<br />8. Nancy Sinatra<br />9. Barry Adamson<br />10. Serge Gainsbourg <br />

Posted 21 March 2005 - 10:42

är du cool i tv-serie mått? menar du att de ser på coola tv-serier eller är du en cool kille som platsar i serie himlen precis brevid agent cooper och tony soprano?

#28 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 21 March 2005 - 10:45

Den dagen jag börjar titta på TV-serier för att verka "cool" och inte för att jag gillar serien i fråga kan jag lika väl lägga ner Tv-tittandet helt. :P
*Hockey och superhjältar*

#29 zaphod

zaphod

Fleet Captain

• Members
  • 1,034 posts

Posted 23 March 2005 - 15:34

Det här är ju lite definitionsfråga... Vad menas med coolt egentligen. När dom flesta använder ordet "coolt" tror jag dom syftar på deras högst personliga åsikter, dvs vad dom anser "coolt". Coolt för mig är sånt som sticker ut lite från det normala och vågar vara nåt.
En del här verkar tolka "coolt" som att det används som ett ord för vad allmänheten tycker är "coolt"...