Min kommande hemsida
Posted 29 June 2005 - 22:27
Jon var namnet:
Posted 29 June 2005 - 22:48
Jo, jag ska göra skuggningar på dem nån gång, men är inte särskilt haj på det än, ser bara konstigt ut , men som sagt, jag försöker lära mig det ordentligt
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 01 January 2006 - 23:51
Jag måste vara helt
Får nog ta och fixa till den (allt ligger fortfarande på datorn) och sen se till så att den hamnar på hofling.tk
Posted 01 January 2006 - 23:57
Jösses, har jag fått ett totalt hjärnsläpp och glömt min egen hemsida
.
Jag måste vara helt![]()
Får nog ta och fixa till den (allt ligger fortfarande på datorn) och sen se till så att den hamnar på hofling.tk
Haha...det kan hända även den bäste
last.fm Filmtipset
Posted 02 January 2006 - 00:52
Öh... Hang on...
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 25 July 2006 - 01:12
Iom. att den designen är över ett år nu, och jag vill givetvis ha så färska bilder på framsidan som möjligt (personligen tycker jag att jag tecknar bättre nu än för ett år sen, iaf
Dvs mellan att man åkt och hälsat på mormor på Sjukhuset och att man varit i Kjällsjö
Hursomhelst; Detta är designen som gäller:

Kratos är ju inte klar än, har fortfarande benen kvar att teckna, men när den är klar ska han synas helt på sidan, och inte se upp som att han gör ett gästframträdande i Star Trek.
Bra att man ser att man glömt lägga till en knapp där info om mig ska stå
aja, får fixa det imorrn.
Edited by Hofling, 25 July 2006 - 01:14.
Posted 25 July 2006 - 03:53
lagt ut den än?
Posted 25 July 2006 - 10:46
Nu är allt förutom Kratos klart. Har lagt till en "About me"-knapp, gjort kbapparna mindre och lite småputsande på detaljerna
Bah, see for yourselves
Edited by Hofling, 25 July 2006 - 11:40.
Posted 26 July 2006 - 09:13
Annars tycker jag det ser bra ut. Saknar Hoffynettes på framsidan.
Edited by XC, 26 July 2006 - 09:16.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 26 July 2006 - 09:29
Edited by Hofling, 26 July 2006 - 09:29.
Posted 26 July 2006 - 10:00

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 26 July 2006 - 10:07
Håller med XC om att gubbens svärdsklinga är för bred. Ser opropotionerligt ut gentemot delen han håller i plus att det ser för tungt ut.
Posted 26 July 2006 - 10:13
Jag tror det vita fältet representerar det fält där själva sidorna sedan kommer att ligga. Själv gillade jag känslan av att det fältet kandes 'upptvättat' för ändamålet.

Posted 26 July 2006 - 10:21
Lalala Jag hör inget lalalaHåller med XC om att gubbens svärdsklinga är för bred.
Men det är väl klart att det är tungt. Det är ju nedsatt i marken så han lyfter det inteSer opropotionerligt ut gentemot delen han håller i plus att det ser för tungt ut.
Plus att vitsen med honom är inte att han ska vara vergklighetstrogen, om man säger så ^^ Icket att förglömma; Det är Buster Sword. googla på det om ni inte vet vad det är
Huvudet på spikenJag tror det vita fältet representerar det fält där själva sidorna sedan kommer att ligga. Själv gillade jag känslan av att det fältet kandes 'upptvättat' för ändamålet.