Jag förstår henne. Timeout från oss är nog nödvändigt minst en gång om året.
Adios Amigos :P
Posted 06 July 2005 - 21:54
Jag förstår henne. Timeout från oss är nog nödvändigt minst en gång om året.
Posted 06 July 2005 - 22:01
Jag står för den hemmagjorda citronsaften, XC bullar och Marie för kämpaglöden och peptalk
Edited by Hofling, 06 July 2005 - 22:02.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 06 July 2005 - 22:12
Dessutom varnar jag samtliga medresenärer för min våldsamma sjösjuka ...
Men annars är jag på. Every step of the way.
Posted 06 July 2005 - 23:39
Marie, blir vi två som hänger över hallongrottans kant då
Posted 06 July 2005 - 23:41
FX kommer att ha roligt när hon läser den här tråden och kommer antagligen hålla med Marie att timeout behövs ibland från oss galningar
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 06 July 2005 - 23:55
Edited by Hofling, 06 July 2005 - 23:55.
Posted 07 July 2005 - 00:58
precis! eller jag kan förstärka hallongrottan med cement runt om så att den inte löses upp i vattnet...Thrai, du kan stå för... ehm, för... öhh... du kan ha en bunker i bakfickan ifall att
![]()
Marie, blir vi två som hänger över hallongrottans kant då![]()
Jon var namnet:
Posted 07 July 2005 - 08:11

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 07 July 2005 - 08:27
Posted 07 July 2005 - 08:31

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 07 July 2005 - 08:50
Posted 07 July 2005 - 10:05
Absolut!
Posted 07 July 2005 - 11:22

Posted 18 July 2005 - 13:14
Jag har försökt nå FX per telepati men möts av meddelandet: Gudinnan du försöker nå är inte tillgänglig just nu... Försök igen senare.

jag kände der var nån dödlig som försökte komma i kontakt
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 18 July 2005 - 16:41
Lovar
Posted 18 July 2005 - 17:14
![]()
nu vet jag varför jag saknad er så mycket
Ni er komplett galna
![]()
Nej... Vi är fullt normala - det är världen runt om kring dig som är galen...
Vad hade du sagt när du låg och flöt på den spanska playan och en stor hallongrotta med några vilda SFNare kommer och kidnappar dig hem?

Posted 18 July 2005 - 19:11
Vad hade du sagt när du låg och flöt på den spanska playan och en stor hallongrotta med några vilda SFNare kommer och kidnappar dig hem?
jag hadde skrattat som en galning och sagt äntligen kommer ni och räddar mig från RL
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 18 July 2005 - 19:26
![]()
jag hadde skrattat som en galning och sagt äntligen kommer ni och räddar mig från RL![]()
Det skulle vara en syn för gudarna/gudinnorna
Vi! Galna? nejdå
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 18 July 2005 - 19:53